וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוק מהלב- המקום ללמידת האפייה, גם און ליין

בשיתוף מתוק מהלב, בשיתוף מתוק מהלב

8.1.2020 / 13:58

תמיד רציתם לבשל או לאפות כמו המשתתפים בתוכניות הבישול? מתוק מהלב ביהוד בבעלותה של ניצה יצחק ילמד אתכם לעשות זאת

ניצה יצחק, בעלים של מתוק מהלב. יח"צ,
ניצה יצחק, בעלים של מתוק מהלב/יח"צ

תוכניות הבישול ואפייה הפופולריות בטלוויזיה, כאלו שעושות לנו חשק לאכול כמה פעמים בשבוע מול המסך, העלו רעיון לעורך מדור "המומחים" - לחפש אחר בתי עסק דומים שנמצאים מאחורי הקלעים, לתת להם את הבמה הראויה.

בדיקה מקיפה של עשרות אנשי אוכל מקומיים העלתה מספר שמות מעניינים ביותר, אחד מהם הוא מתוק מהלב, בית לקורסים, סדנאות של אפייה ושוקולד כבר תשע שנים.

שוחחנו עם מספר חניכים של הקורסים השונים. כולם סיפרו על אשה מיוחדת בשם ניצה יצחק, אשר הדריכה אותם במסירות, אהבה וידע עצום, כל הדרך עד לעצמאות שבה הרגישו מספיק בקיאים ומצליחים לאפות בעצמם עוגות, קינוחים ועוד מאכלים בטעמים מופלאים. שלחנו מספר מפיקות לבית העסק מתוק מהלב, אשר ממוקם בדרך העצמאות 54, יהוד, לפגוש את ניצה ולשמוע מקרוב אחר האפשרויות השונות.

מתוק מהלב. דרור לביא,
מתוק מהלב/דרור לביא

התברר לנו כי לניצה תמיד היתה זיקה לאפיית עוגות וקונדיטוריה. בתחילת הדרך עבדה מביתה, אך מהר מאוד, לאור ההצלחה שחוותה, החליטה לפתוח מקום גדול ומסודר יותר, תוך כדי תנועה פיתחה קונספטים שונים בהתאם לאנשים שהגיעו אליה.

"בתפריט" מצאנו קורסים שונים, סדנאות מיוחדות של פסטה ושוקולד, סדנאות זוגיות שבהן בני הזוג יכולים לבחור סדנת מתוקים, מלוחים או גם וגם. במקום ניתן לערוך ימי הולדת, מסיבות רווקות, אירועי חברה עד 30 איש, ימי גיבוש, כאשר הכל מתנהל באווירה כייפית חגיגית, סביב אוכל שמכינים במקום ויין.

הדבר שתפס לנו את העין במיוחד היה חשיבה מחוץ לקופסא, קורס און ליין אשר מעניק מענה לכל התחומים ואנשים מכל הארץ והעולם, אלו לומדים אפייה עם תמיכה מלאה של ניצה וצוות מתוק מהלב, כאשר לכל שאלה יש תשובה, גם דרך עמוד הפייסבוק שהיא מנהלת. בקורס הזה כל אחד יכול להתקדם לפי קצב וזמן אישי שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סטודיו מתוק מהלב. ליאורה זייתון,
מתוק מהלב/ליאורה זייתון

לאחרונה ניצה אף הוציאה קורס דיגיטלי נוסף לקונדיטוריות שרוצות להתפרנס מהמקצוע. ניצה מלמדת אותן איך לנהל את המכירות שלהן, איך להעלות תמונות לפייסבוק, לאינסטגרם, איך להצמיח את העסק שלהם ולהתפרנס מתחום האפייה, איך לגרום לעוד לקוחות לרכוש מהן, ועוד כלים שיווקים שעזרו להן מאוד.

ביקשנו מניצה לשמוע עוד על הקורס הפרונטלי, היא פירטה עבורנו: "מדובר ב-12 מפגשים בהם אנחנו מתמקדים בהכנת שמרים, עוגות בחושות, פאי וקישים, שוקולד ופרלינים, חלות, לחמים ולחמניות, עוגות גבינה ומוסים, כל סוגי העוגיות, קינוחי כוסות אישיים, מלוחים אישיים לאירוח, שיעור על הכנת מקרונים, שיעור של עוגות ראווה, כל חומרי הגלם בקורס הם מהאיכותיים בשוק. בכל קורס יש בסביבות 12 אנשים אשר נמצאים בסדנה, כאשר שתי קונדיטוריות מסתובבות בין כולם להדרכה אישית".

מתוק מהלב, מקום חם ומזמין ללמוד בו בהנאה מרובה את כל סודות האפייה, אנחנו כבר חושבים על יום גיבוש חברתי שנערוך לכל מערכת "המומחים" במקום, כי לכולם מגיע לטעום ולאהוב.

ליצירת קשר עם מתוק מהלב:

054-4707072
03-6131300

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מתוק מהלב, בשיתוף מתוק מהלב
  • עוד באותו נושא:
  • אפייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully