וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכושר הגופני שסוחף אחריו המונים

בשיתוף מכון All In, בשיתוף מכון All In

8.1.2020 / 12:50

מאות מתאמנים מגיעים לסטודיו של בן פלד להנות מהמקצוענות שלו ומהיחס האישי שהוא נותן לכל מתאמן. בדקנו והתאהבנו

סטודיו אול אין של בן פלד. הגר פלד,
הסטודיו/הגר פלד

בשנה שעברה עשינו מספר כתבות תחקיר על מאמנים בתחום הכושר האישי. שם אחד שקפץ לנו לעין יותר מפעם אחת היה בן פלד. שוחחנו עם לקוחות רבים שהתאמנו וחלקם עדיין מתאמנים תחת הדרכתו וכולם סיפרו לנו על איש מקצוע מיוחד במינו, מקצועי, קפדן, לא מתפשר ולא מעגל פינות, אך יחד עם זאת בעל רגש ויכולת להבין את המתאמן, לגעת בו נכון ולהוציא ממנו בדיוק את האנרגיה והכוחות הדרושים לעמוד ביעדים שהציבו לעצמם.

העדפנו לחכות עם כתבת התחקיר על בן עד אשר נוכל לפתוח איתו את השנה החדשה, שנת 2020, מאמן כושר שעשה עלינו רושם כביר. בן פלד הוא שם מוכר בתחום הכושר הגופני בישראל, את העשור האחרון עשה כמאמן אישי וקבוצתי, לפני כשנתיים הוא פתח מתחם אימונים חדשני בבת ים, All In , לשם שלחנו מספר מפיקים של צוות "המומחים", חבר'ה שחיים ונושמים ספורט, על מנת להתרשם מקרוב וללמוד על פועלו של האיש, אלו הם הרשמים שלהם.

מדובר במתחם אימונים חדשני ביותר, מיועד לקבוצות ואימונים אישיים, הוא כולל מספר חללי אימון, בין היתר חלל אימון פונקציונאלי, חדר קיקבוקס המחזיק שקי איגרוף ברמת איכות גבוהה וחדר אימוני טרמפולינה.

סטודיו אול אין של בן פלד. ליאור נורדמן,
בן פלד ומתאמנים/ליאור נורדמן

בכל החדרים עובדים עם חיישני דופק, צמיד שנמצא על היד של כל מתאמן. הצמיד בודק את רמת המאמץ, דופק ושריפת קלוריות של כל אחד ואחד, כאשר בסוף אימון קבוצתי נערכת ספירה כוללת של כל המתאמנים יחד.

עוד ניתן גם למצוא בסטודיו אימוני ,TRX שיעורי אירובי וייעוץ תזונה אישית לכל מתאמן , כולל מעקב של מדדים, אחוזי שומן, BMI ו BMR שומן בטני, היקפים ועוד.

גם ילדים בגילאי 10 עד 14 מגיעים להתאמן בסטודיו. בן משמש עבורם כמורה דרך ומודל לחיקוי, הוא מכוון אותם לכיוון של ספורט ותזונה נכונה, להם הוא מתאים אימונים שונים בשעות נוחות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סטודיו אול אין של בן פלד. בן פלד,
מתאמנת בסטודיו/בן פלד

את המתחם המיוחד והחדשני בן פתח ביחד עם אשתו, הגר ובסך הכל ביחד איתם יש עוד 12 מאמנים מנוסים שעברו את כל ההכשרות המתאימות.

פגשנו במתחם הכושר עשרות מתאמנים שהגיעו מכל הערים הסמוכות לבת ים, הנוכחות וליווי של בן שווים להם את הנסיעה במיוחד. למדנו כי גם המחירים אטרקטיביים ביותר. בתחילה ניתן לרכוש כרטיסיית היכרות, שתי כניסות ב-49 שקלים בלבד, כך שניתן להתנסות לפני שעושים מנוי.

צילום ועריכה עומר תירם

מנוי פירושו התחייבות לשלושה חודשים, לאחר מכן ניתן להפסיק את המנוי ללא דמי ביטול עם התראה של חודש מראש. ההרשמה לשיעורים מתבצעת דרך אפליקציה, כאשר יש מגוון של שיעורים והאימונים מחולקים בין גברים לנשים, על מנת להתאים את סוג האימון המתאים לכולם.

בן פלד, איש משפחה, איש שיחה ומאמן משכמו ומעלה, כזה שסוחף אחריו עשרות ומאות של מתאמנים לאורך השנים. מי שרוצה לעבוד עם האיש מקרוב, מוזמן להתרשמות סטודיו All in by Ben peled. בקרוב מאוד תוכלו לראות אותו גם על גבי מסך הטלוויזיה בתחרות נינג'ה ישראל.

לבירורים והזמנות- בן פלד 053-9230303

שעות פתיחה:

א-ה
שעות: 08:00-22:00

יום ו'
שעות: 08:00 עד כניסת שבת

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מכון All In, בשיתוף מכון All In
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully