וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו קיום מחמם את הלב דרך הצמיגים

בשיתוף דולפין וואש, בשיתוף דולפין וואש

8.1.2020 / 10:58

בכניסה לעכו שוכן עסק לתיקון פנצ'רים, החלפת צמיגים, ייעוץ ושטיפת רכב שמושך אליו לקוחות לא רק מהצפון. מאות הלקוחות מכל מגזרי החברה מעידים על המקום כאי של דו קיום

דולפין וואש. יח"צ,
דולפין וואש/יח"צ

אחד מחברי מערכת "המומחים" בילה את סוף השבוע בחופשה משפחתית בצפון הארץ , כשחזר למערכת, סיפר על בית עסק שהציל אותו ממש, לאחר שבטעות ביציאה מחניון עלה על דוקרנים וכל ארבעת הצמיגים שלו נקרעו לחתיכות. מי שחילצו אותו היו דולפין וואש בעכו, מרכז לתיקון תקרים בצמיגים, החלפת צמיגים חדשים, שטיפת כלי רכב ומכירת אביזרי רכב, ובנוסף מחלצים מכוניות מהשטח.

עורך המערכת שלח מספר מפיקים לבדוק מקרוב את בית העסק, על מנת לראות האם כדאי לכתוב עליהם לטובת קהל הקוראים. כל מה שהמפיקים היו צריכים לעשות זה לשים בוויז דולפין וואש, כך הם הגיעו למקום בקלות, דרך גישה נוחה בכניסה לעיר, אלו הם הרשמים שלהם.

דולפין וואש היא פנצ'ריה משפחתית מקסימה. הם פועלים בשטח כבר כעשר שנים, הופתענו לגלות שלא היינו היחידים ממרכז הארץ שהגיעו כל הדרך לעכו באמצע השבוע. אחד הלקוחות שפגשנו שם, יותם מעוז מקריית אונו, סיפר לנו: "במקור אני מנהריה, לכן מכיר את דולפין וואש כבר כמה שנים טובות, השירות פה אמין ובמחירים הכי טובים בארץ, משתלם לי כלכלית להגיע לפה כאשר צריך להחליף צמיגים, על הדרך אני נוסע לבקר את ההורים".

דולפין וואש. יח"צ,
דולפין וואש/יח"צ

כמה משתלם כלכלית אתם שואלים? בדולפין וואש יש מבצע של 30% הנחה על כל הצמיגים בבית העסק, אנחנו מדברים על צמיגים חדשים של כל המותגים המובילים, מישלין, קונטיננטל, דנלופ, גודייר, קלבר ואחרים.

במקום מעניקים ייעוץ מקצועי להתאמה מקסימלית של הצמיגים לכל כלי רכב, בהתאם לנתונים של כלי הרכב ובהתאם לרצון הלקוחות, צמיגים רכים, צמיגים מסיביים, צמיגים סטנדרטיים וכדומה. בדקנו את המחירים לשאר השירותים במקום, שטיפת רכב, תיקון פנצ'רים ואביזרים נלווים, נדהמנו מהמחירים הזולים, אפשר רק לחלום על כאלה במקומות אחרים בארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דולפין וואש. יח"צ,
דולפין וואש/יח"צ

שוחחנו עם בהא חיידר, בעל העסק בשותפות עם אחיו בילאל. שאלנו אותו מה מבדיל אותם משאר פנצ'ריות אחרות מעבר למחירים. הוא סיפר לנו: "אנחנו לא עוד פנצ'ריה, אצלנו מדובר בתרבות, שירות ואיכות המוצרים, לכל אלו אנחנו מעניקים תשומת לב מיוחדת. אנחנו גם דוגמה לדו קיום ויעידו על כך מאות הלקוחות המרוצים שלנו, שחוזרים אלינו באופן קבוע, מדובר במקום מפגש לכל האוכלוסיות, כל אלו ביחד עם המחירים חסרי התקדים לא משאירים מקום לספק על הייחודיות שלנו".

דולפין וואש, שירות מקצועי ולבבי, מחירים סופר זולים, אם כבר יש פנצ'ר בגלגלים או שצריך להחליף צמיג, הנסיעה לעכו תשתלם לכם בכל המובנים.

ליצירת קשר:

054-6943369

054-5742141

עמוד הפייסבוק

בשיתוף דולפין וואש, בשיתוף דולפין וואש
  • עוד באותו נושא:
  • שטיפת רכב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully