וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבי צמחים ועיצוב? את המקום הזה לא תרצו לפספס

בשיתוף פלורוז, בשיתוף פלורוז

8.1.2020 / 8:52

פלורוז במודיעין היא לא עוד "סתם" משתלה. צוות מכירה מקצועי, צמחים איכותיים ועיצובים משגעים הם רק חלק מהדברים שגרמו לנו להרגיש בחו"ל

המשתלה של פלורוז מעוצבת בסגנון ייחודי וצבעוני 7 ימים בשבוע. יח"צ,
המשתלה של פלורוז מעוצבת בסגנון ייחודי וצבעוני 7 ימים בשבוע/יח"צ

עורך המדור הטיל על מפיקות צוות "המומחים" משימה, לחקור אחר בתי עסק לצמחים, כאלו ששווה לעניין אתכם הקוראים. לאחר בדיקה מקיפה שנמשכה מספר ימים, השם פלורוז בלט לטובה. מדובר בחנות פרחים ומשתלה אשר ממוקמת בצומת שילת, מודיעין.

פלורוז הוא עסק משפחתי, של משפחת איזביצקי ממושב שילת שהוקם לפני 32 שנים. בתחילת הדרך ההורים גידלו וייצאו ורדים להולנד, משם צמחו והתרחבו וכיום עובדים איתם הדור הצעיר שמנהלים את המשתלה וחנות הפרחים המרשימות שבמקום.

אז שמנו פלורוז בוויז וקשה לתאר במילים את האושר שבקע מליבנו כאשר נכנסנו למקום. שקט ושלווה כאלה נדיר למצוא במחוזותינו - הכל מסביב ירוק, מלבלב, עושה חשק להסתובב שעות בתוך חווית הפרחים הצבעונית היפה הזו. המקום עשה לנו טוב על הלב, פשוט תחושה של פליאה באוויר. יחד איתנו היו לקוחות רבים שבאו לקנות זרי פרחים ועציצים וגם כאלה שפשוט באו להתחדש בפריטים לעיצוב הבית.

שלושה דורות למשפחת איזביצקי בכניסה לחנות הפרחים. יח"צ,
שלושה דורות למשפחת איזביצקי בכניסה לחנות הפרחים/יח"צ

תצוגת הפרחים נמצאת בחדר קירור שקוף שנבנה במיוחד לשמור על טריות הפרחים בקיץ ומעבר לזרים קלאסיים התרשמנו מסגנונות שזירה מיוחדים כמו ה "זר ההולנדי", שמייחד את שדרת הפרחים באמסטרדם.

נכנסנו מהחנות למשתלה. היא שונה ממשתלות אחרות שביקרנו בהן. היא בעיקר משדרת "אירופה" - ממוזגת בקיץ ומקורה בחורף. ניתן למצוא בה המון רעיונות לעציצים לבית ובתור מתנה ושילובים ייחודים למקום. התחלופה של הצמחים כולם גבוהה מאוד והם מגיעים מהמגדלים הטובים ביותר בארץ.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תצוגת הפרחים העשירה של פלורוז, בחדש הקירור המיוחד לשמירה על טריות פרחים. יח"צ,
תצוגת הפרחים העשירה של פלורוז. הקירור המיוחד משמש לשמירה על טריות הפרחים/יח"צ

שאלנו את גל, אחד האחים ומנהל העסק, על היערכות בחנות ובמשתלה לעונות השנה וחגים. הוא סיפר לנו: "החגים אצלנו הם הפיק של השנה, האתגר שלנו הוא לשמור על סטנדרטים של שירות ומקצועיות גבוהים גם בימי החג העמוסים ולשם כך אנחנו מתגברים את צוות השזירה הקבוע שלנו עם שוזרות מקצועיות מהולנד".

לצידו אחותו רעות, אדריכלית נוף במקצועה ומי שמנהלת את כל תחום העיצוב והרכש בעסק. היא הוסיפה: "מה שאני הכי אוהבת בחגים זה לראות את הלקוחות שלנו נהנים מהקולקציות והשילובים המיוחדים שאנחנו מייצרים, אנחנו משקיעים בעיצוב את כל היצירתיות והניסיון שצברנו במשך השנים".

מי שמתקשה להגיע להתבשם מהריחות ולבחור מקרוב זר או צמח, יכול להיעזר באתר הבית אשר מתמקד במשלוחי פרחים למודיעין והסביבה.

בפלורוז ניתן למצוא זרי פרחים מכל הסוגים, צמחים לבית ולגן בשילובים מקוריים, כלים מעוצבים לבית ולגן, עולם שלם של מתנות לעיצוב הבית משלובות עם עציצים ופרחים, שוקולדים ויינות, צמחייה מלאכותית ומארזי שי.

לבירורים והזמנות:

08-9762555

ימי פעילות:

7 ימים בשבוע- ראשון עד שבת
מ- 7:30- 20:30

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף פלורוז, בשיתוף פלורוז
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully