וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימקס פלייס - עם הצלחה לא מתווכחים

בשיתוף רימקס פלייס, בשיתוף רימקס פלייס

7.1.2020 / 16:17

אחרי שורה של תפקידי ניהול פתח שאול אסולין סניף של רשת רימקס בתל אביב והפך לאחד מהמתווכים המובילים בעיר

רימקס פלייס. יח"צ,
רימקס פלייס/יח"צ

רימקס הוא מותג תיווך נדל"ן בינלאומי מנצח כבר עשרות שנים, גם בישראל החברה נחשבת למובילה ביותר בפער עצום לעומת כל השאר. כמאה ממשרדי החברה פזורים ברחבי הארץ, בזכיינות, כאשר מי שלקח פיקוד והקים סניף תל אביבי מצליח במיוחד, רימקס פלייס, הוא שאול אסולין.

על הקפיצה המטאורית שעשה בעולם הנדל"ן שמענו מצד לא מעט אנשי מקצוע. החלטנו לבדוק מקרוב אחר האיש ומשרד התיווך שהוא מנהל. לרימקס הוא הגיע לפני כעשר שנים, לאחר שבמשך כל ימי חייו עסק במגוון תפקידים ניהוליים, כמ"פ בשיריון ולאחר מכן בשוק הפרטי, בתחום הרכב, קמעונאות ושיווק מוצרי חשמל, בין היתר כיהן כסמנכ"ל השיווק של ניופאן.

הסניף של רימקס פלייס תל אביב פועל מרמת אביב ועד יפו. בכל שכונה יש סוכן המתמחה באותו אזור מגורים, יודע ומכיר לפרטי פרטים כל רחוב, סימטה, גן ילדים וברזייה, כאשר החברה מנהלת את כל סוגי הנכסים, פרטיים, נכסי יוקרה ומסחריים.

רימקס פלייס. יח"צ,
רימקס פלייס/יח"צ

עובדי החברה ולקוחות ששוחחנו עימם סיפרו לנו כי שאול הביא עימו יכולות וכישורים יוצאי דופן בתחום, כך שהיינו סקרנים לשמוע מהאיש עצמו איך תוך עשר שנים, בשוק עמוס סוכנים ומשרדי תיווך, הצליח לייצר מערכת שצמחה מלמטה בהדרגתיות מרשימה, עד למעמד הנוכחי היום, כסוכנות התיווך המובילה בעיר הגדולה בישראל.

שאול הסביר לנו, "החוכמה הגדולה היא לא לחשוב שצריך להמציא את הגלגל, מי שעשה זאת בשבילנו ברימקס הוא דייב ליניגר, המייסד של הרשת לפני 47 שנה. הוא זה שפיתח מודל ייחודי בעל טכנולוגיה חדשנית שהעלה את הערך של תחום הנדל"ן בעשרות מונים, הוא הבין שיש צורך להחליף בין מידע לבין ידע, אני רק עשיתי את ההתאמות לשוק המקומי, זה הכל".

לחצנו עוד קצת על מנת להבין לעומק. "מה ההבדל בין מידע לידע?", שאלנו. שאול הסביר: "מידע זה בסך הכל אינפורמציה יבשה, לעומת זאת, בלי ידע מקצועי, איך מתווך יכול למכור נכס ולמקסם את ערך הנכס עבור הלקוח? הרי המטרה היא גם להגיע למחיר המקסימלי על הנכס, יש לזה משמעות כלכלית דרמתית, לעיתים למשך כל החיים".

אחד הלקוחות ששוחחנו עימם הביא לנו דוגמא אישית שהסבירה לנו מצויין את מה ששאול סיפר לנו עליו. "מבחינתי שאול הוא גאון שסידר לי את החיים, פשוט כך. הייתה בבעלותי דירה נחמדה בתל אביב, ביחד עם אשתי החלטנו להשתדרג ולעבור לאחת גדולה יותר, שלכל ילד יהיה חדר משלו. בשוק, ערך הדירה שלנו עמד על 3.5 מיליון שקלים, זו שרצינו לעבור אליה עלתה ארבעה מיליון שקלים, כבר עמדנו לחתום על משכנתא חדשה, כדי להשלים את חצי המיליון החסרים, ניסינו למכור את הדירה כחצי שנה ללא הצלחה, בהתחלה הייתה התעניינות גדולה אבל לא קיבלנו את המחיר,עם הזמן התנועה הלכה ופחתה וגם ההצעות שקיבלנו היו מאוד נמוכות.

"קיבלתי המלצה על סוכנות רימקס פלייס שאותה שאול מנהל, מחבר שמכר את דירתו דרכם וקיבל תוצאות מדהימות. שאול הפנה אלי סוכן המומחה לאזור, מרגע זה הבנתי שבזבזתי את הזמן בניסיונות סרק. תהליך השיווק היה מקצועי ומהיר, הסוכן הביא לנו כמה הצעות. ניהל עבורנו את המו"מ עם הקונים ולבסוף בתוך חודש ימים הביא לעסקה מוצלחת וטובה מאוד.

"זה היה מטורף ממש. במקום משכנתא גדולה ל-20 שנה קדימה, כל מה שהייתי צריך זה לקחת הלוואה קטנה ונמוכה ולשדרג למשפחה את החיים".

כאשר סיפרנו זאת לשאול הוא הסביר: "כשבעל דירה נותן לי לטפל בנכס שהוא הכי יקר לו בחיים, אני חייב להרגיש ולהתנהל כאילו אני בעל הנכס, לקחת זאת עד הסוף. כיום כדי למקסם את ערך הדירה אתה חייב מערך שיווק וחשיפה נרחבים, לייצר ביקושים לנכס, זו המומחיות שלנו. בעזרת הכלים השיווקיים והטכנולוגיות שעומדות לרשותנו אנו יודעים למקסם את ערך הנכס וזה יקטין לבעלי הדירות את הפער בין המכירה לקנייה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יכולת החשיפה לנכס מקסימלית

השאלה לאן הולך שוק הנדל"ן מעסיקה רבים, ביקשנו לשמוע משאול, כאחד שחי מקרוב וחש את השטח בכל יום, מה דעתו. הוא סיפר לנו, "בארץ כולה השוק התנהג באופן לא נורמלי ב-10 השנים האחרונות, מעתה ואילך השוק יתנהג בצורה נורמלית. יהיו עליות מחירים, אך מתונות, כי קצב הבנייה לא מדביק את הביקוש.

"בתוך ת"א המצב שונה המחירים ממשיכים לעלות באופן מתון. ובאזורים מתפתחים בת"א המחירים עולים בקצב מסחרר. בדרום העיר, התחנה המרכזית, יד אליהו, שכונת התקווה, במיוחד נכסים הקרובים לרכבת הקלה, ולתחבורה בכלל כי שם יש פוטנציאל גבוה לעליית מחירים. בחורף הזה ימשיכו המחירים לעלות באופן מתון.

"בשל הביקושים הגבוהים לנכסים בשכונות הדרומיות של ת"א הקמנו מחלקה מיוחדת ע"י סוכן ייעודי המטפלת במשקיעים ובלקוחות המעוניינים לקנות נכס באזור. אנחנו לדוגמא משווקים ביד אליהו ברח' גוש עציון 5 פרויקט של בניין בוטיק עם 12 דיירים בלבד, עם חניה תת קרקעית ומעלית במחיר של 2.5 מיליון שקל בלבד והדירות נחטפות.

על רימקס ישראל אפשר להגיד שהם לא רק סוכנות התיווך הגדולה והמצליחה ביותר, אלא גם יודעים לתת ולהעניק לחברה הישראלית כולה. החברה עשתה לה נוהג ותורמת חלק מעמלות תיווך קנייה ומכירה לארגון "גדולים מהחיים", ילדים חולי סרטן.

רשמנו לעצמנו ונמשיך לעקוב מקרוב, אך כפי שלמדנו, ברימקס פלייס יודעים על מה הם מדברים.

ליצירת קשר

שאול אסולין מנכ"ל C.E.O REMAX PLACE 054-7979739

משרד: 03-5203333

בית רובינשטיין לינקולן 20, תל אביב

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף רימקס פלייס, בשיתוף רימקס פלייס
  • עוד באותו נושא:
  • רימקס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully