וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את המעצבת המושלמת

בשיתוף מיטל יעקב, בשיתוף מיטל יעקב

7.1.2020 / 11:17

מפיקות מערכת ה"מומחים" יצאו לשטח על מנת להביא לכם את מעצבי הפנים הטובים בישראל. מיטל יעקב הפכה אותן למעריצות

מיטל יעקב. אורן עמוס,
מיטל יעקב/אורן עמוס

נשות המערכת מבינות גדולות בתחום עיצוב הבית, חלק נכבד משיחות החולין שלהן סובבות סביב עיצובים וחידושים, לפי בקשתן החלטנו לעשות כתבה מקצועית על האנשים אשר מכתיבים את צו האופנה. לאחר אין ספור בדיקות, שם של מעצבת פנים אחת עלה שוב ושוב, מיטל יעקב.

החלטנו לחקור אודותיה ומצאנו כי מיטל נמצאת בתחום כבר כשש שנים וכבר עשתה לעצמה שם של אשת מקצוע מיוחדת במינה. בזכות עין וראש יצירתי שחושבים מחוץ לקופסא ומעצבים את הבית בסטנדרט מלהיב וחדשני.

תחת חסותה חנות בראשון לציון, לשם היא מייבאת מוצרי בית מיוחדים ואתר אינטרנט להזמנות מצליח במיוחד. שוחחנו עם מיטל ושאלנו אותה על המוטו שלה בעבודה, היא סיפרה לנו,"אני לא מוכרת משהו ללקוחות אלא מעצבת עבורם, ויש הבדל גדול בין שתי הגישות". על העיצובים שלה היא סיפרה: "יש לי טעם אישי ולשמחתי הוא קולע לטעמם של לקוחות רבים, אך יחד עם זאת אני יודעת להתאים את עצמי גם לבקשות, אופי וטעם של אחרים שמבקשים לעצב אחרת. לאורך כל התהליך אני מרבה לשתף מה בדיוק אני עושה, על מנת שגם הצד השני ירגיש חלק בלתי נפרד מקבלת ההחלטות".

מיטל יעקב. אלמוג יעקובוב,
מיטל יעקב/אלמוג יעקובוב

חלק מהפעילות של מיטל כולל מיזם חדשני, חשיבה מחוץ לקופסא, עיצוב הבית בצורה דיגיטלית מבלי לצאת מהבית. לקוחות שולחות למיטל תמונות של החלל אותו הן רוצות לעצב, היא מצידה מכינה להן רשימת מטלות מסודרת, קישורים של חפצים שהן יכולות לרכוש, אם זה מהחנות שלה או חנויות אחרות נוספות, כאשר שליח מביא להן את הכל, והוראות ברורות היכן להציב כל מוצר באותו חלל, מה לתלות על הקיר, היכן להניח עציץ או כרית, הסבר מפורט שאי אפשר לטעות בו.

היתרון הגדול בא לידי ביטוי בהרגשת השיתוף, הלקוחות לוקחות חלק פעיל ומהנה בעיצוב עצמו ובמחיר מנצח, זול בהרבה לו היו צריכות להביא מעצב פנים, זו היתה גובה מהן אלפי שקלים יותר.

בקרוב מאוד מיטל מתרחבת גם לנישה נוספת, היא עומדת לפתוח עסק חדש של עיצוב צמות מיוחדות לבנות בקניון הזהב בראשון לציון. מיותר לציין שאת החנות מיטל עיצבה בעצמה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מיטל יעקב. אלמוג יעקובוב,
עיצוב של מיטל יעקב/אלמוג יעקובוב

לקראת סוף שנת 2019 מיטל יצאה במבצע שובר שוויון, 20% הנחה על כל המוצרים בחנות אשר נמצאת ברחוב אליעזר מזל 11 בראשון לציון וגם על כל ההזמנות מהאתר.

מיטל יעקב, אשת מקצוע מיוחדת במינה. לאחר ההיכרות האישית, נשות מערכת "המומחים" מצאו בית חדש ואוזן קשבת לעיצובים הבאים שהן מתכננות לעשות.
טלפון ליצירת קשר:

חנות 0542910011

מיטל 0528220043

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מיטל יעקב, בשיתוף מיטל יעקב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully