וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 סיבות לחשיבה אחרת על התאורה שלכם

בשיתוף אלומה, בשיתוף אלומה

7.1.2020 / 10:23

התאורה משפיעה על בריאות העין, על מצב הרוח על גובה חשבון החשמל ועל העיצוב של הבית. בחנות התאורה "אלומה" מסבירים כיצד לבחור תאורה נכונה לבית

אלומה. אלומה,
חנות אלומה/אלומה

הגעתם לשלב התאמת התאורה בבית או במשרד. כדאי שתדעו שבחירת תאורה לחללי מגורים או עבודה יכולה להשפיע באופן דרמטי על היומיום שלכם. אז פנינו לחנות התאורה "אלומה" בירושלים, המתמחים בתכנון תאורה ואספנו עבורכם ארבע סיבות טובות, למה כדאי לכם לתכנן את התאורה בעזרת מומחים.

אלומה. יניב שמידט,
חנות אלומה/יניב שמידט

1. השפעת תאורה על מצב הרוח

"כיום זה ברור שאור או חושך משפיעים על מצב רוחנו", אומרים לנו בחנות התאורה "אלומה". עדות לכך ניתן למצוא במדינות סקנדינביה בהם יש פחות שעות אור, דבר הגורם לדיכאון ולהתאבדויות. לחלל בו אנחנו נמצאים בבית או במשרד, יש השפעה ישירה על ההרגשה הכללית שלנו, עד כדי כך שהוא יכול לשנות את מצב רוחנו, כשאחד מהגורמים העיקריים לכך היא התאורה. באמצעות תכנון נכון של התאורה בחלל ושימוש בגופי תאורה מתאימים, ניתן להשפיע לחיוב על ההרגשה בחלל ועל מצב הרוח.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

2. מניעת נזקים לעיניים

ידעתם שישנו קשר ישיר בין סוג התאורה אליה אנחנו נחשפים לבין הפרעות בראיה? החשיפה המתמדת לתאורה שאינה טבעית כתוצאה משהות ממושכת בחללי עבודה סגורים, עם תאורה מלאכותית וחשיפה למסכי טלוויזיה, מחשב, טאבלטים וטלפונים, יוצרת נזקים. אלה נובעים מתאורה שאינה מתוכננת, או מהאור הכחול הנפלט מהמסכים ובאים לידי ביטוי בירידה באיכות הראייה, עייפות העיניים, מחלות רשתית וקטרקט ועלולות להוביל להשלכות רגשיות עמוקות. ב"אלומה תאורה" מציינים שלא כדאי להקל ראש בתכנון התאורה מכיוון שתאורה נכונה תסייע בהפחתת המאמץ הגורם לעייפות העין ובסיכויי פגיעה בראיה.

אלומה. רועי לוי,
חנות אלומה/רועי לוי

3. חיסכון בחשמל

"בסופו של דבר כולם רוצים לחסוך", קובע שי כהן, מבעלי חנות התאורה "אלומה". התאמת התאורה לחלל יכולה לחסוך לכם כסף רב בחשבון החשמל הגבוה. לכן כשאתם עומדים לתכנן את התאורה כדאי שתתייעצו עם יועץ תאורה מומחה שמבין בכל סוגי התאורה הקיימים בשוק וידע להתאים לכם את הנורות החסכוניות ביותר, מבלי להתפשר על כמות האור המתאימה לחלל שלכם. חשוב שתדעו - חיסכון בחשמל אין פירושו רק להשתמש בנורות לד במקום נורות ליבון, וכי יש פתרונות מגוונים לחיסכון.

4. אלמנט עיצובי

"עיצוב הוא לא פחות חשוב כשבאים לתכנן תאורה בכל חלל", מדגישים ב"אלומה". כי בסופו של דבר גופי תאורה הם חלק בלתי נפרד מהריהוט שבו אנחנו משקיעים לא מעט מחשבה ותכנון. דעו כי תכנון מראש יכול ללכת יד ביד עם תאורה מעוצבת ויפה. תכנון נכון ייתן לכם תאורה יפה, איכותית, חסכונית ובעיקר נכונה עבורכם.

גאווה ישראלית, ניסיון, וותק, מקצועיות!

חנות התאורה "אלומה" ממוקמת בירושלים ובה נמכרים גופי תאורה המיוצרים בישראל. הניסיון והוותק המקצועי של צוות החנות, מגובים בהשתלמויות והכשרות אותם הם עוברים באופן תדיר במוסדות הכשרה גבוהים כגון אוניברסיטת בר אילן. לשאלתנו, מהו תכנון תאורה נכון, סיפרו לנו ב"אלומה" כי התכנון צריך להבטיח ראייה טובה ואיכותית, תנאי עבודה נוחים והוצאה נמוכה. ובהינתן שלושת אלה, יש לקחת בחשבון משתנים רבים: התאמת צבע האור לאופי המקום, אי סנוור, עוצמת הארה מספקת, פן כלכלי ובטיחות. כמו כן, יש לדעת מה ישפיע על האור: מידות החלל, מקדמי החזרת האור, מקורות אור, מיקום יחידות התאורה, תנאי הסביבה ועוד. וכמובן אורך חיים ארוך, ועלויות אחזקה נמוכות.

ייעודן ותפקודן של יחידות התאורה, הן אלה שיקבעו מה יהיו סוג החומרים, הצורה והמבנה של גוף התאורה. תכנון תאורה צריך לקרות בשלב מוקדם בפרויקט, מכיוון שהוא חייב להשתלב עם הקו העיצובי הכולל של הבית או המשרד וגם כדי לדעת אילו נקודות חשמל יש לשלב בבניה.

אם מתכננים נכון, זה נראה נכון!

שי כהן מבעלי חנות התאורה "אלומה" בירושלים מקפיד לומר בכל הזדמנות "אם מתכננים נכון, זה נראה נכון" וכשהוא אומר "נראה נכון", הוא מתכוון גם לסוג האור וגם לפן העיצובי. בניית תכנית תאורה, בסופו של דבר חוסכת ללקוח כסף רב ומביאה לתוצאות מעולות. "אצלנו, הלקוח הנכנס לחנות התאורה, מקבל בנוסף לגופי תאורה איכותיים תוצרת כחול לבן, שירות הכולל בניית תכנית והצעה לגופי תאורה רלוונטים המתאימים לו ולצרכיו."

אל תוותרו על תכנון נכון, פנו אלינו ונתחיל לתכנן!

02-5402957 התנופה 6, תלפיות ירושלים.

בשיתוף אלומה, בשיתוף אלומה
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully