וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדל"ן קונים דווקא בתקופה החורף

בשיתוף פז גרופ, בשיתוף פז גרופ

7.1.2020 / 9:52

יריב פז אינו רק מתווך אלא יועץ ומלווה. למעוניינים להשקיע בנדל"ן בקליבלנד, אוהיו, הוא מסביר על השירותים שהוא נותן - ומתי הכי כדאי להשקיע

יריב פז. יח"צ,
יריב פז/יח"צ

השקעות הנדל"ן בארה"ב הפכו להיות שיחות הסלון בכל בית בישראל. העובדה שבמחיר של רכישת מקום חנייה בתל אביב ניתן לרכוש וילה מפוארת במקומות אטרקטיביים במיוחד בארה"ב, יחד עם העובדה שהריבית בבנקים בישראל לא מעניקים דבר, גורמת לכך שישראלים רבים מחפשים להשקיע את כספם הפנוי בנדל"ן מניב מעבר לים.

אם אתם שואלים את עצמכם איך עושים זאת, מאין מתחילים, היכן לחפש, למי לפנות בארה"ב וחוששים לשבור את השיניים עם האנגלית, יש מי שמשמשים עוגן לכל השאלות הללו ועוד כבר 14 שנה - פז גרופ בניהולו של יריב פז.

יריב, בן 47, עם ניסיון עשיר של יזמות נדל"נית, מייעץ ומלווה משקיעים מראשית הדרך, עד חתימת החוזה ושנים לאחר מכן. בנוסף בשנים האחרונות, יריב מרצה ומעביר סדנאות וקורסים של נדל"ן בבית הספר של זיו האפט , BDO בטכניון ובמכללות שונות בישראל.

יריב פז. יח"צ,
יריב פז/יח"צ

בשנים האחרונות יריב פז מתמקד בעיקר ברכישות נדל"ן בקליבלנד, העיר ה-48 בגודלה בארה"ב, והשנייה בגודלה במדינת אוהיו. שאלנו אותו: "מדוע דווקא אוהיו?". הוא הסביר: "קליבלנד נחשבת לעיר שהנדל"ן בה מתומחר מתחת לשווי השוק האמיתי שלה, לא רק אני אומר זאת, אלא זו גם קביעה של מגזין פורבס, שבועון עסקי מוביל שיוצא לאור בארצות הברית ומסקר נושאי כלכלה ועסקים, וגם הפרשנים המובילים של רשת CNN, כך שכלכלית עדיין מדובר בעסקאות סולידיות.

"הביקוש לבתים בקליבלנד תופס תאוצה לאט לאט בזכות ה"קליבלנד קליניק", 100 מבנים של תיירות מרפא שמושכת אליה אנשים מכל רחבי העולם, דבר אשר מייצר לא מעט מקומות עבודה, זאת בנוסף לאוניברסיטאות מובילות, כאשר 6 חברות ענקיות מתוך מדד פורצ'ן 500 ממוקמות בעיר גם כן".

בזכות הניסיון שלו, יריב בנה מערכת אשר יודעת כיצד למצוא את עסקאות הנדל"ן האטרקטיביות ביותר, כך הוא יודע להתאים אותן לדרישות ויכולות של כל משקיע, כאשר מסנן ובורר עם פינצטה ממש את ההזדמנויות, ברמה של לדעת לבחור בית מתאים מבחינת מחיר, מיקום כללי, מיקום הבית ברחוב עצמו, לדעת אם הוא נמצא בסמוך לכביש ראשי, בית קברות או ליד פארק שקט ופורח.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
יריב פז. יח"צ,
יריב פז/יח"צ

יריב סיפר לנו את התנהלות העבודה מולו. "ברגע שמשקיע מגיע אלי ומציג בפני את סכום ההשקעה שיש לו, אני בודק את השטח עד אשר מאתר לו מספר בתים להשקעה במחיר מתחת לשוק, אני בעיקר מחפש מקומות שלבעלי הנכס יש אינטרס דחוף למכור, אם זה בגלל פשיטת רגל, ירושות, גירושין, אנשים שלא עומדים בתשלומים. אני מאתר את אלו ומציע להם לסגור עסקה במחיר X, בפרק זמן מהיר, כאשר הם בעצם נמצאים עם הגב לקיר ואין להם ברירה אלא לקחת את ההצעה לפני שתברח. הרווח הגדול הוא של המשקיע שמקבל נכס נדל"ני במחיר מציאה".

ההתנהלות מול יריב לא מסתיימת כאן, אלא הוא ממשיך בליווי מקיף, אם זה בצורך לשפץ את הבית, קשר עם אנשי מקצוע מובילים אשר מעניקים ללקוחות שלו מחירים טובים בהרבה, חברת ניהול שמולה עובד כבר שנים. אם יש צורך במימון כספי נוסף הוא יודע לקשר את המשקיעים מול בנקים שונים בישראל ובארה"ב, כולל פתיחת חשבון בבנק אוף אמריקה.

שאלנו את יריב, מה בעצם מבדיל אותו לבין מתווכים אחרים. הוא הסביר: "ההבדל הוא שאני לא מתווך אלא מייעץ ומלווה. הליווי שלי לא מסתיים ברגע חתימת החוזה. גם אם לאחר 10 שנים המשקיע נתקל בבעיה, אם זה מול השיפוצניק שהצמדתי לו, חברת הניהול או כל גורם אחר בארה"ב, אני נמצא שם עבורו, חוזר להחזיק לו את היד ממש אם יש צורך, עד לפתרון הבעיה".

החברה של יריב פועלת גם כחברת B2B, כך שלא רק משקיעים פרטיים, אלא גם חברות משקיעים מהארץ והעולם פונות אליו קודם, בזכות אסטרטגית איתור הנכסים שבנה, כזו שמזכירה סיירת קטנה ומתוחכמת. זו גורמת לו להיות הספק הראשון של נכסים אטרקטייבים למכירה ורכישה של נדל"ן בקליבלנד.

שאלנו את יריב, מתי כדאי לקנות, בקיץ או בחורף. הוא סיפר: "קליבלנד היא עיר שמזג האוויר בה בתקופת החורף הוא די קיצוני, כמו כל כל החלק הצפוני של אמריקה, כך ככרגע אנחנו מדברים על קרח ושלג מסביב, מבחינתו זו ברכה, משום שהתקופה הזו מהווה הזדמנות פז להשיג בתים במחירים נוחים הרבה יותר. השוק נמצא בתרדמה וכאשר מוצאים מוכר בית בגלל מצוקת מזומנים, מחיר הרכישה נמוך בהרבה, כי מדי הצעות הוא לא מקבל, בעוד שבקיץ למוכרים יש יותר כוח בניהול משא ומתן".

אם חשבתם על להשקיע בנכס בארה"ב כהשקעה עתידית, זו ההזדמנות שלכם, קליבלנד, רגע לפני שמחירי הנדל"ן שם עולים ובתקופת החורף האטרקטיבית מבחינת הזדמנויות.

בשיתוף פז גרופ, בשיתוף פז גרופ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully