וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמור על הקרובים שלנו מרחוק

בשיתוף דיפנדר, בשיתוף דיפנדר

7.1.2020 / 9:20

מצלמות נסתרות, מכשירי מעקב לרכב, מקלטים זעירים - חברת דיפנדר מספקת מגוון מוצרים המאפשרים לכם לשמור על ביטחונכם וביטחון היקרים לכם

דיפנדר מכשיר הקלטה זעיר. יח"צ,
מכשיר הקלטה של דיפנדר/יח"צ

אחד המפיקים של צוות "המומחים" התייעץ עם שאר חברי המערכת, כיצד הוא יוכל לדעת כי שני ילדיו הקטנים בטוחים מפני סוטים, כאשר הוא לא נמצא בסביבה, בזמן שהם יורדים לשחק עם שאר חבריהם סביב המתנ"ס השכונתי. העצה שביקש היא עצה שמבקש לעצמו כל הורה אחר לילדים קטנים, אז איך עושים זאת?

מערכת המומחים ביצעה עבודת מחקר מעמיקה על מנת להביא לכם הקוראים את כל אפשרויות ההגנה מרחוק על ילדנו - ולא רק על ילדנו.

לאחר בדיקה של מספר חברות אבטחה, מי שהרשימה אותנו במיוחד היתה חברת דיפנדר, חברה שפועלת בתחום האבטחה כבר 11 שנה ומתמחה באבטחה נסתרת בעזרת ציוד מיוחד. הבדיקה שלנו העלתה כי דיפנדר מעניקים מספר פתרונות מעשיים בשטח, אשר מעלים את רמת הביטחון האישית של כל אחת ואחד מאיתנו.

דיפנדר מצלמה נסתרת. יח"צ,
מצלמה נסתרת של דיפנדר/יח"צ

הקטגוריה הראשונה שבה החברה מצטיינת היא המצלמות הנסתרות. מצלמות אבטחה הן לא דבר חדש בשוק, רבים מכל הסוגים נמצאים בכל מקום, אך בדיוק כפי שאנחנו יודעים לזהות אותן, כך גם גורמים שליליים. בדיפנדר מחזיקים במצלמות נסתרות אשר עובדות על סוללות, מדובר בפתרון מושלם, בין היתר בהגנה על תינוקות והורים זקנים, כאשר אלה נתמכים על ידי מטפלים.

המצלמה הנסתרת יכולה להעביר לנו בכל רגע נתון כל מה שקורה ליקרים לנו ישירות לטלפון הסלולרי, כך שאם התינוק או ההורה הזקן נחשפים להתעללות פיזית, אנחנו מיד יכולים לדעת על כך ולעשות לזה סוף.

הקטגוריה השנייה היא מכשירי הקלטה והאזנה מרחוק, פתרון מושלם לחסרי ישע וכפי שציינו בפתיח, לשמירה על ילדנו כאשר הם לא נמצאים תחת חסותנו. מכשירי האזנה אלו יעילים הרבה יותר מאשר מכל אופציה אחרת, בזכות איכות השמיעה והנוחות. ניתן לשים אותם בכל תיק או כיס ולשמוע בדיוק את המתרחש, כאשר למכשירים אלו אין מגבלה גיאוגרפית של מרחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דיפנדר מכשיר מעקב לרכב. יח"צ,
מכשיר מעקב של דיפנדר/יח"צ

הקטגוריה השלישית היא מכשירי מעקב ואיתור של כלי רכב. מכשיר זה מאפשר לתעד את כל מה שקורה בכביש ולדעת בכל נקודת זמן היכן הרכב נמצא, אם עבר את המהירות המותרת ועוד. מדובר בפתרון מצויין להורים אשר נותנים את האוטו לבן או הבת הצעירים, לחברות השכרה ועוד.

הקטגוריה הרביעית היא גלאי האזנות, אנשי עסקים, ולא רק, החוששים כי הם נמצאים תחת האזנה בביתם מצד גורמים המבקשים להזיק להם יכולים להשיג מדיפנדר את האביזרים לגילוי מכשירים אלו.

לחברת דיפנדר יש שני סניפים ברחבי הארץ, הסניף הותיק נמצא ברמת גן וסניף נוסף נמצא בקריית אתא. מגוון המכשירים המתוחכמים בהם מחזיקה החברה, מגיעים דרך ייבוא של מכשירים מובילים מהעולם, ומעבדה פרטית אשר מייצרת מוצרים חדשים בעצמה. כל המוצרים מגיעים עם אחריות לשנה, כאשר החברה מעניקה תמיכה טכנית מתמשכת.

מצאנו כי חברת דיפנדר היא חברת אבטחה אשר מעניקה פתרונות מקצועים, מושלמים ואמינים מאחורי הקלעים.

לבירורים והזמנות: 03-5537771

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף דיפנדר, בשיתוף דיפנדר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully