וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון לבר הסטודנטים של באר שבע

בשיתוף בר גיורא, בשיתוף בר גיורא

7.1.2020 / 9:01

בירת הדרום מתפתחת בקצב רצחני. מחירי הנדל"ן מטפסים בהתמדה, העיר משגשגת וחיי הלילה תוססים. יצאנו לבדוק איפה כדאי לבלות אם אתם סטודנטים או צעירים שמחפשים קצת אקשן. "בר גיורא" התגלה כמקום אידיאלי

בר גיורא באר שבע. בן גבאי,
בר גיורא/בן גבאי

התפתחותה של באר שבע מחלחלת לכל התחומים. אנחנו, חברי מערכת "המומחים" תכננו לכתוב על חיי הלילה ולחפש את הבר הכי מצליח, כשמדובר בבילוי לילי לסטודנטים וצעירי העיר. שלחנו מספר מפיקות של צוות "המומחים" לערב בילוי, אלו הם הרשמים שלהן.

קיבלנו המלצות מסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון. ברשימה שלנו היו 11 ברים מעניינים כששם אחד חזר על עצמו עשרות פעמים - "בר גיורא". החלטנו לבדוק את הבולטים שברשימה, פתחנו עם הבר שהוזכר הכי הרבה פעמים בסקר.

הגענו ל"בר גיורא" בראשון בערב, לאחר סוף השבוע ושמחנו לגלות מקום מפוצץ בחבר'ה צעירים, שוקק חיים עד השעות הקטנות של הלילה. הבר פעיל שלוש שנים ונמצא מרחק הליכה קצרה מהאוניברסיטה, ברחוב שמעון בר גיורא 29 בבאר שבע. רוב המבלים היו סטודנטים שמתגוררים באזור, שוחחנו עם כמה מהם. אחת הבלייניות הקבועות בבר סיפרה בהתלהבות: "חיפשתי לשלב לימודים עם קהילה ובילויים. זה מקום שכולם מדברים איתך בגובה העיניים, הצוות מקסים וחברותי ברמה שאני מרגישה בנוח לבוא לבד ולשבת על הבר! האווירה המשפחתית במקום מאוד בולטת וזה כיף לבלות במקום בו אתה מרגיש שהצוות נהנה להיות בו. אפשר לבלות בהופעה חיה, לשמוע הרצאה מעניינת או סתם ליהנות ממוסיקה מעולה. גם האוכל פה מאוד טעים, אני אישית אוהבת את העראיס או את הברגי בורגר".

בר גיורא באר שבע. שחר אור,
בר גיורא/שחר אור

מרגישים שהשף אסף גרניט תכנן את התפריט. ההמבורגר זוכה פה לקריאות התפעלות וכך גם הסנדוויץ' אנטריקוט וסלט עוף לסטודנטים החטובים שמקפידים על תזונה בריאה.

סטודנט אחר סיפר: "מת על המקום הזה, יש פה הכל! מבצעים שווים, אירועים מעניינים (הרצאות, משחקי טריוויה, מסיבות ועוד) אלכוהול במחירים טובים, חצר.. אני אוהב את זה שאם לא בא לי להעביר את כל הבילוי בישיבה, יש לי את האופציה של הסנוקר או השולחן כדורגל שמזיזים אותי קצת".

אנחנו התמקמנו עם בירות ונשנושים וקיבלנו שירות קשוב, מהיר ולבבי. בתוך הבר האווירה קסומה ומאפשרת לחוש בנוח תוך מספר שניות, במיוחד כשאתה פתאום קולט שהמלצרים מפזזים ורוקדים תוך כדי הגשת המנות. באמצע הערב הגג נפתח לאיוורור, (מתפרש על פני 150 מטרים!) ושבה את ליבנו.

כשהגענו שמחנו לגלות שעד השעה 22:00 אפשר ליהנות ממבצע של אחד פלוס אחד על מנות עיקריות. במהלך שהותנו נחשפנו לעמוד הפייסבוק ולאתר המושקע בו תוכלו למצוא פרטים על לוח האירועים המעניין שקיים במקום - אתר הבית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בר גיורא באר שבע. שחר אור,
תפריט של אסף גרניט. בר גיורא/שחר אור

התרשמנו שזהו מקום משגע שמתחשב בקהל הצעיר ומאפשר להם לבלות כמעט מדי יום בתקציב שפוי. מומלץ להכנס לעמוד שלהם ולתרשם ממגוון המבצעים והליינים שהם מציעים.

קרן וקובי כהן, הם בני הזוג שעומדים מאחורי סיפור ההצלחה הזה. השניים הכירו בזמן שקרן עוד הייתה סטודנטית, ועבדה בבר קודם שהיה בבעלותו של קובי. לאחר מספר שנים קובי מכר את הבר והזוג החליט לפתוח מקום משלהם.

קרן: "האווירה פה תמיד חמה ומחברת, יש אינטראקציה גם בין השולחנות. תכננו כמה משחקי שולחן וסנוקר כדי לחבר בין אנשים והחצר עושה עבודה מרשימה בתחום הרומנטי". השניים מספרים כי זכו לחתן מספר זוגות של בליינים שהכירו בין כתלי הבר.

חזרנו לתל אביב עמוסי חוויות ובתחושה שמצאנו מקום מנצח. המיקום מנצח, האווירה ביתית, התפריט עשיר ומתומחר בעדינות, המקום נקי ונוח מאוד. אם אתם גרים או לומדים באזור - מצאנו עבורכם את הווינר של חיי הלילה בבאר שבע, מעניקים לו תואר ראשון בקלות.

ליצירת קשר- קובי 052-6469647

עמוד האינסטגרם

בשיתוף בר גיורא, בשיתוף בר גיורא
  • עוד באותו נושא:
  • בר גיורא
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully