וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההובלות שלא נותנת למזג האוויר לשנות לה תוכניות

בשיתוף ליאור הובלות, בשיתוף ליאור הובלות

6.1.2020 / 15:43

גשם? סערה? את ליאור הובלות זה לא מפחיד. שמירה על בטיחות ועל שלמות החפצים המועברים מאפשרים להם לעבוד בכל מזג אוויר

ליאור הובלות. יח"צ,
ליאור הובלות/יח"צ

השבוע האחרון שהיה מלווה בגשמים עזים ורוחות סוחפות גרם לדחייה של מעבר דירה של אחד מחברי צוות "המומחים", לטענתו המוביל דחק בו לחכות מספר ימים, אחרת סיכוי גדול שהציוד יגיע עם נזקים. האומנם מזג אוויר חורפי צריך לשנות עד כדי כך מעבר של דירה, תהינו?

בימים האחרונים צוות המומחים היה עסוק כולו בשיחות טלפון ללקוחות רבים של חברות הובלות שונות ברחבי הארץ, כולל מחקר ובדיקה מעמיקים של מאות חוות דעת באתרי האינטרנט השונים. שם אחד שצץ לא פעם כחברת הובלה מקצועית ואמינה במיוחד, הוא ליאור הובלה ואחסנה.

נסענו לפגוש את ליאור נבון, בעלי החברה אשר פועלת ברחבי ישראל כבר כעשור. השאלה הראשונה שביקשנו לשאול אותו היתה: חורף, גשמים ורוחות, האם זו בעיה עבורך?" הוא השיב: "מה פתאום. אומנם ביצוע הובלות בעונת החורף מורכב פי 2 מאשר בתקופות אחרות, בגלל שהכבישים מוצפים, יורדים גשמים, יש רוחות, אבל בסיטואציה כזו אנחנו פועלים בשני מישורים. הראשון הוא נסיעה איטית ובטוחה עוד יותר, ו השני בכל הנוגע לאריזה עצמה, אנחנו אורזים בשיטת איטום כפול של הובלות עסק או דירה, כך הציוד כולו נשמר ומגיע ללא עובש, רטיבות או נזקים".

ליאור הובלות. יח"צ,
ליאור הובלות/יח"צ

יתרונות רבים נוספים יש לליאור הובלה ואחסנה, בין היתר יש להם מחסנים לאחסון ברחבי הארץ, כך שבמידה ואנשים עושים שיפוצים בבית, או חייבים לפנות את דירתם מסיבות שונות, הם יכולים להיעזר באחסון של התכולה במחסנים, כאשר כל השרותים של ליאור הובלה ואחסנה כוללים ביטוח על התכולה, כולל במחסנים עצמם.

תוך כדי בדיקה של החברה, למדנו כי גם הסלבריטאים השונים למדו כי מדובר בחברה מצטיינת ואמינה, בין היתר אסי עזר, עומר אדם, קטורזה ונוספים.

וכמה אמינה החברה? שוחחנו עם משפחת אהרון מבאר יעקב, הם נעזרו בשירותי ההובלה של ליאור, וסיפרו לנו: "כאשר אבא שלנו הלך לעולמו, ידעו כי הוא החזיק בסכומי כסף גדולים בבית, במקום מבטח. לאחר השבעה חיפשנו בכל פינה בבית ובכל רהיט, לא מצאנו כלום. כאשר צוות העובדים של ליאור הגיעו לפרק ארונות ישנים על מנת להוציא אותם מהדירה, הם מצאו בתוך דיקט כפול כספת בה סכומי כסף גדולים, הם מיד העבירו לנו הכל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ליאור הובלות. יח"צ,
ליאור הובלות/יח"צ

בנוסף למקצועיות ואמינות, שירותי החברה כוללים מנוף במקרה הצורך, הרכבה ופירוק של מדפים וארונות, ביטוח ייחודי לציוד לעסקים, כאשר עובדי החברה יוצאים להכשרות צוות מדי חודש, כך שלא עומדים במקום אלא לומדים ומתייעלים בטכניות עבודה חדשות כל הזמן.

לסיכום, אם יש לכם צורך במעבר דירה או משרד, אל תיתנו למזג האוויר לשנות לכם תכניות, יש מי שיעשו עבורכם את העבודה בכל מצב.

ליאור הובלה ואחסנה 050-6364012

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף ליאור הובלות, בשיתוף ליאור הובלות
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully