וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הבנייה שהציבה סטנדרט חדש לבתים בישראל

בשיתוף סאן26, בשיתוף סאן26

6.1.2020 / 14:09

חברת סאן26 שמה לה למטרה לפשט את תהליך הבנייה עבור הלקוחות ולרכז את כל אנשי המקצוע לאורך כל תהליך הבנייה בכתובת אחת

סאן26. יח"צ,
סאן26/יח"צ

אחד מכאבי הראש הגדולים ביותר שיש למי שמבקשים להגשים חלום, לרכוש בית או דירה חדשה, הוא שעבודת השטח כולה מתחלקת בין כמה גורמים שונים. היזם, הקבלן המבצע, האדריכל, מהנדס, הפועלים בשטח, מי שעומדים מול העיריות, כל אחד מושך לכיוון אחר ולוקח את הזמן שלו, דבר אשר מאריך את תקופת הבנייה ומייקר את העלויות.

מי שהחליטו לתקן את דפוס העבודה שהשתרש עם השנים בארץ, הם אופיר פריז ודני זיקרי, שני שותפים ובעלי חברת סאן26 יזמות ובנייה, אשר משווקת פרויקטים מלהיבים במיוחד. החברה נהנית ממוניטין מצויין, המבוסס על יסודות איתנים וחוסן כלכלי, כאשר מאחוריהם עשרות פרויקטים חדשים למגורים, בניינים ובתים צמודי קרקע. התמחות נוספת של סאן26 יזמות ובנייה באה לידי ביטוי בביצוע פרויקטי תמ"א 38.

החברה ביצעה כמה וכמה פרויקטים מסוג זה במקביל, כך שבעוד במקומות אחרים תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה הופכת להיות לסאגה נגררת לחינם, בסאן26 יזמות ובנייה סיגלו לעצמם תוכנית עבודה דקדקנית ויעילה, כך שיודעים לפשט את כל הבעיות האפשריות שיכולות לצוץ בין דיירי הבניין וזמן העבודה.

סאן26. יח"צ,
סאן26/יח"צ

המטרייה שלהם כוללת בין היתר, צוות מקצועי של אדריכלים, מהנדסים, מנהלי פרויקטים, אשר מלווים ומייעצים מראשית תהליך הרכישה, דרך שלבי הבנייה השונים, מסירת מפתח הדירה, וגם לאחר מכן, על מנת להעניק חוויית רכישה ומגורים מושלמת.

גם חטיבה מיוחדת אשר פועלת מול העירייה בכל הנוגע להיתרי בנייה וטפסי 4, מזרזת תהליכי בירוקרטיה מתישים. העובדה שמדובר לא רק בחברה יזמית אלא גם עם שלוחה, כזו המחזיקה מנהלי העבודה ותיקים ומנוסים בשטח ביחד עם פועלים קבועים, חוסכת לכל לקוח את פערי הקבלנות, כאשר גם מבחינת יחס וביטחון אישי, יש לכל אחד כתובת אחת בלבד לפנות אליה בכל שאלה ודרישה.

יתרון בולט נוסף שהחברה מייבאת במיוחד סוגי קרמיקות וכלים סניטריים מסין, ספרד ואיטליה, כך שהעלו את סטנדרט הבנייה המקומי ורמת גימור העבודה לרמה יוצאת דופן בנוף המקומי, שדרוג עצום של איכות ויופי הבית, כאשר אדריכלי החברה מעניקים שירות התאמה אישית לכל רוכש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סאן26. יח"צ,
סאן26/יח"צ

הפרויקטים של החברה מתפרסים על פני כמה מקומות בישראל, בין היתר כבר קימו בניינים בערים נתניה, פתח תקווה וראשון לציון.

ליצירת קשר עם משרדי החברה, ניתן להתקשר למספרי הטלפון:
073-728-5380 ו 073-743-6669.

כתובת אתר הבית של חברת סאן26: www.San26.co.il

בשיתוף סאן26, בשיתוף סאן26
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully