וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו מנת פלאפל מושלמת

בשיתוף פלאפל זכרון, בשיתוף פלאפל זכרון

6.1.2020 / 13:09

החורף של שנת 2020 הגיע , ימים גשומים וקרים שעושים חשק לאוכל חם ומנחם, ומה יותר טוב מאשר אוכל רחוב פשוט עם הטעמים הכי שווים? אילו טעמים אתם שואלים? כמובן, פלאפל

מנה פלאפל. יח"צ,
פלאפל זכרון/יח"צ

לאחר שקיבל אינספור המלצות על פלאפל זכרון, העורך של מדור "המומחים" העביר לאחת ממפיקות המערכת את המטלה, לנסוע צפונה ולהביא מספיק חומרים לכתבה, כך עשתה ואלו הם הממצאים שלה.

לאחר עלייה בכביש מפותל שהוביל אותי למרכזה של המושבה המפורסמת, בהמשך למדרחוב הרומנטי, צמוד לגלידריה, מצאתי את "פלאפל זכרון" שקיים כבר 13 שנה, והופתעתי לגלות גם קייטרינג משובח. למרות מזג האוויר החורפי והגשם שלא הפסיק לרגע, תור ארוך השתרע במקום, כאשר צוות העובדים עבד ללא הפסקה, ניקה והגיש את המנות לכולם.

כאשר הגיעה המנה שלי התמוגגתי מנחת. סוף סוף מצאתי מנת פלאפל העשויה מחומוס אמיתי במרקם הנכון, יחד עם כל התוספות שהיו בול בפיתה, חומוס עבודת יד שנעשה במקום, טחינה, סלטים, חמוצים, כוסברה וטיפה סחוג ביתי חריף במידה.

פלאפל זכרון מקום. יח"צ,
פלאפל זכרון/יח"צ

בצד קיבלתי מתקן קונוס מיוחד ובתוכו קוביות מתפוחי אדמה מטוגנים ברוטב מתקתק, הם היו נימוחים בפה והשלימו בצורה מושלמת את הפיתה. בסיום ארוחת המלכים הזו הייתי חייבת לברר מי הבעלים של המקום. תכירו, עומר ודורין לימור.

לעולם הקולינרי עומר נחשף עוד כילד, כאשר דודתו החזיקה בבעלותה מסעדה בה הכינו פלאפל מעולה, קובות, סביח ושאר המאכלים העירקיים שעליהם גדלה. על דודתו העיד כבשלנית מעולה, היא לימדה אותו את כל רזי הבישול, כך שהיה אוסף מתכונים ועם השנים החל גם לנסות להכין אותם, בסופו של מקצה השיפורים החליט לעשות מעשה.

בשלב הראשון פתח את פלאפל זכרון, בהמשך התרחב ובשש שנים האחרונות בבעלותו גם קייטרינג מצליח בשם RETRO, אותו הקים עם שותפו לדרך מעיין. מדובר בקייטרינג של דוכני מזון מעוצבים בעיצוב רטרו, המגיש אוכל רחוב עכשווי למגוון סוגי אירועים, כולל סירים וכלי הגשה שמעוררים נוסטלגיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רטרו. יח"צ,
רטרו/יח"צ

כלי ההגשה הם כלי עץ "ירוקים" מתכלים שאינם מזהמים את הסביבה, מעוצבים ואסתטיים מאד. למשל, הצ'יפס מוגש בקונוסים מעץ אקולוגי מתכלה. אפשר להזמין מאכלים בסגנון טבעוני-צמחוני או בשרי, כך שצוות העובדים מגיע עם מטבח נייד, בו נמצא כל הציוד הנדרש, קוצצים, מבשלים וצולים הכל על האש, טרי במקום.

על הקייטרינג עומר סיפר לנו, " לכל לקוח אנחנו מתאימים את התפריט שלו וכך אנחנו בונים את המטבח הנייד בו אנחנו מבשלים בזמן האירוע, גריל בשרים עשיר, הפלאפל המיתולוגי, בר בורגר, צ'יפס בר פרימיום עם רטבים מיוחדים שמוכנים בו במקום, בר סלטים עשיר הכולל גם קרפצ'יו מטורף, בר קינוחים מגוון ומסוגנן, שתייה קרה, חמה ועוד דוכנים. חגיגה לעיניים ולבטן".

לאחר כל המילים האלה, המפיקה חזרה ואמרה "בדבר אחד אני בטוחה, אם רטרו הוא עם אותן האיכויות הטעמים של הפלאפל, כדאי להזמין אותו לאירוע הבא שאתם מתכננים".

בינתיים אני מחכה ליום חורפי נוסף, על מנת לנסוע פעם נוספת לזכרון יעקב, לפלאפל המקומי המשובח.

שעות פתיחה:

חורף 9:00-22:30 קיץ 9:00-23:00

שישי 9:00-14:00 קיץ 9:00-15:30

"רטרו" הזמנות קייטרינג 050-8480376 עומר

פלאפל זכרון - 04-6292226

אתר הבית

עמוד הפייסבוק פלאפל זכרון

עמוד הפייסבוק רטרו

בשיתוף פלאפל זכרון, בשיתוף פלאפל זכרון
  • עוד באותו נושא:
  • פלאפל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully