וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחולל שינוי אישי מבלי לצאת מדלת הבית

בשיתוף Better Bodies, בשיתוף Better Bodies

6.1.2020 / 12:08

במערכת צוות "המומחים" סימנו לעצמנו מספר בתי עסק במספר תחומים שונים, שלדעתנו עומדים להיות הכוכבים הגדולים של שנת 2020

Better Bodies. יח"צ,
Better Bodies/יח"צ

לאחר בדיקה מקיפה במשך מספר חודשים, אחד מבתי העסק שתפס לנו את העין הוא "Better Bodies" (בטר בודיס) - הייחודיות שלו באה לידי ביטוי בכך שמדובר באימונים און ליין, בלי הצורך לצאת מהבית.

מי שהגה את הרעיון הוא בר פחימה אשר את הסמכתו כמאמן עשה במכון וינגייט ובנוסף בעל קורס מורחב עצמאי בתזונה, יחד עם גל סקורי שותפו - בעל תואר ראשון בחינוך גופני ממכון ווינגייט, ומומחה באימוני כושר לגיל השלישי אשר עבר גם כן קורס מורחב עצמאי בתזונה. לגל חלק נכבד במעקב אחר הלקוחות, כתיבת תוכן באתר האינטרנט וכן בעל ידע רב בנוסף לבר.

בר בעל 6 שנות ניסיון בתחום הפיתוח גוף, וגל בעל נסיון של יותר מעשור. שניהם מתמחים בהדרכת אונליין כבר מעל שנתיים שזה תחום שונה לגמרי מאימונים אישיים. ביחד יש להם מעל 300 לקוחות מרוצים רק בשנה האחרונה.

בין לבין בר מתעסק בפיתוח גוף עצמי, בתחרות מר ישראל לשנת 2017 בה הוא סיים במקום החמישי ובימים אלו הוא מתכונן לתחרות שתערך בשנה החדשה.

Better Bodies. יח"צ,
Better Bodies/יח"צ

שוחחנו עם מספר לקוחות של " Better Bodies" וכולם סיפרו כי הקונספט המיוחד שינה להם את החיים. הם היללו את בר וגל כמאמנים הראשונים שפגשו שדיברו אליהם בגובה העיניים, מבינים לליבם, מבינים את הקשיים של לרצות להוריד במשקל או להתמיד באימונים קשים, יודעים איך לגעת ולדרבן, עד להגעה לתוצאה מושלמת, כאשר מדריכים אותם בסבלנות אין קץ עד שהם פועלים נכון, ועל הזמינות עבורם בכל שאלה לאורך כל שעות היממה.

כמה לקוחות אף שלחו לנו תמונות של לפני ואחרי - השינוי היה מטורף ממש. גברים שהיו עם כרס וגב מכופף, חזרו לעמוד זקוף עם בטן שטוחה כמו קרש, בחורות שהתביישו ללכת לים וללבוש בקיני, התגאו בגזרת הגוף הדקיקה והמחוטבת שטיפחו לעצמן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
Better Bodies. יח"צ,
Better Bodies/יח"צ

שוחחנו עם בר ושאלנו אותו איך כל העניין מתבצע. הוא הסביר כי "כל תוכנית מותאמת באופן אישי ללקוח, הוא מהצד שלו לא צריך לצאת מהבית, ובכך זה חוסך לו זמן וכסף רב. המעקב נעשה על ידי תמונות שהוא שולח לי אחת לשבוע בנוסף לדף מעקב מפורט שאני מבקש למלא על משך השבוע, וכך אני יכול לבדוק אם נעשה שינוי או לא ולהתאים את המשך העבודה. אני מקפיד להיות מקצועי בעבודה שלי. כל לקוח שמגיע אלינו ממלא שאלון אישי בו הוא מעביר לנו את כל המידע הרלוונטי שאנו צריכים בשביל לבנות עבורו את תוכנית האימון הטובה והמותאמת ביותר".

נכון להיום תחת " Better Bodies" מתאמנים 70 איש מכל הגילאים, רובם הגיעו דרך המלצות של מתאמנים אחרים, וזו ההוכחה הטובה ביותר לאיכות השירות והאימון שהם מציעים. זו כמובן אחת הסיבות מדוע סימנו אותו כהבטחה גדולה.

שאלנו את בר כמה זה עולה. הוא הדהים אותנו במחירים ובגישה - "לאחר שלושה חודשים של אימון, אם לקוח פעל לפי התפריט ואימון שבניתי עבורו ולא ראה תוצאות, הוא יכול לקבל את כספו בחזרה".

הופתענו ושאלנו, האם זה משתלם לו? בר השיב "ממש אין לי בעיה עם זה, אני רואה מקרוב את התוצאות בשטח, יש לי אחוזי הצלחה של למעלה מ 95%, הכי קרוב לתעודת ביטוח שאני מכיר".

יש מספר מסלולים לבחירה, חודש של פעילות ללא התחייבות במחיר של 800 שקלים. מסלול לשלושה חודשים במחיר של 2,000 שקלים, כאשר יש מבצע לזוגות, חודש ב-1,400 שקלים ושלושה חודשים ב 3,500 שקלים.

בנוסף, מי שמבקש לקבל תוכנית של תזונה ומעקב בלבד, ללא תוכנית אימונים, יכול לקבל זאת על בסיס חודשי במחיר של 550 שקלים. תפריט תזונה או תכנית אימונים חד פעמי ללא מעקב עולה 450 שקלים.

בר וגל מחזיקים באתר מרשים ביותר, שם יש מאגר גדול של מאמרים שהם בעצמם כתבו, מתכונים לאוכל בריא שניתן לשלב בדיאטה (מפרנץ' טוסט ועד מלאווח), סרטוני הדרכה לאימונים, פורום בעל גישה מוגבלת שבו כל מי שמנוי לאתר יכול לשאול את בר או גל כל שאלה שירצה. גישה לכל המידע באתר ניתן לרכוש ב 50 שקלים לחודש בלבד.

השיחה הזו עם בר והלקוחות שלו עשו לנו חשק לנסות את האימונים גם אנחנו, על התוצאות נשמח לספר לכם בכתבה הבאה.

ליצירת קשר- בר 050-760-5259

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף Better Bodies, בשיתוף Better Bodies
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully