וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטוקוש - כיף לקנות קל לשלם

בשיתוף סטוקוש, בשיתוף סטוקוש

5.1.2020 / 16:49

במקום להסתובב בין חנויות רבות מציעות חנויות הסטוק מוצרים שונים תחת קורת גג אחת ובמחירים אטרקטיביים. סטוקוש מביאה את הבשורה לתל מונד

סטוקוש. יח"צ,
סטוקוש/יח"צ

אחד הטרנדים הכי מוצלחים בשנים האחרונות הן החנויות שבהן אפשר למצוא תחת מטרייה אחת הכל מהכל. חברי צוות "המומחים" קיבלו משימה, לחקור אחר חנויות מסוג זה לאורכה ורוחבה של המדינה, אחד המקומות שקיבל את מירב ההמלצות נמצא באזור השרון, סטוקוש.

שלחנו מספר מפיקות לחנות אשר ממוקמת בתל מונד, אלו הם הרשמים שלהן מהמקום.

הגענו לחנות בצהריים מוקדמות של יום שני, בדקות הראשונות קיבלנו סחרחורת של ממש. מדובר בחנות שגרמה לנו לריגוש גדול, סופרמרקט ורשימת מוצרים שפשוט לא נגמרים ובמחירים מטורפים.

סטוקוש. יח"צ,
סטוקוש/יח"צ

אי אפשר היה שלא להסתובב במסדרונות, להציץ במדפים ולא לקחת ליד משהו שצריכים, כי תמיד צריך וחסר בבית. כלים חד פעמים, צעצועים לכל הגילאים, ציוד משרדי ויצירה, מוצרי טקסטיל שונים, כל מה שאמא צריכה לתינוקייה, כולל אביזרי בטיחות, כלי מטבח, פלסטיקה ואפייה, פינת חי, אביזרי איחסון, הלבשה, נעליים, אקססוריז לבית ומוצרי קוסמטיקה.

היה קשה לנו להירגע והרגשנו קצת נבוכות, בטח לעומת עשרות הקונים האחרים שמבחינתם היה זה דבר מובן מאליו. אחת מהן, נעה הררי, בת 28 מאבן יהודה סיפרה לנו: "מי שפתח את המקום הזה הוא גאון, הוא חסך לי ולכולם זמן מיותר של התרוצציות בכמה חנויות, כאשר ריכז את הכל למקום אחד ובמחירים הרבה הרבה יותר אטרקטיביים מכל מה שאני מכירה באיזור. כיף להגיע לכאן, חנייה בשפע, קרובה לחנות, השירות תמיד אדיב ולא משנה אם יש עומס בחנות ובדרך כלל יש, ובסופו של דבר אני יוצאת עם עגלה מלאה ומדוייקת במחיר מנצח".

סטוקוש קיימים כשנתיים וחצי. הבעלים הם שותפים, מיכאל זולוטריוב ושי בל, שניהם עם ניסיון של שנים רבות בעולם הקמעונאות. שי היה זה שהציע למיכאל להיכנס לשותפות הזו, לאחר כתושב המקום הוא עלה על הצורך לפתוח חנות מהסוג הזה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סטוקוש. יח"צ,
סטוקוש/יח"צ

שאלנו את שי האם יש שוני במוצרים שהם מביאים בין חודשי הקיץ לחורף. הוא השיב בחיוב ופירט עבורנו: "בגדול המגוון עצמו מתרחב עם הזמן, כך גם המספר הכולל של המחלקות. אנחנו דואגים להיות קשובים לצרכים של הלקוחות, להביא מה שנראה להם חסר, כמובן, בהתאם לעונות השנה אנחנו מביאים דברים מתאימים, גם לפני חגים, אז כל הפרונט של החנות מתחלף מחדש".

שי ומיכאל לא מתכוונים לעצור בתל מונד, התכנון העתידי כולל בתוכו העתקה של הקונספט ליישובים נוספים, כאלה שיש בהם צורך לחנות אחת שתכלול הכל מהכל, בנוסף על הפרק, עולם הקנייה המקוונות.

לסיכום הביקור, סטוקוש, האפשרות למצוא הכל תוך כדי חווית שירות וקנייה מהנים במיוחד, במחירי סוף העונה כל השנה.

ליצירת קשר: 077-543-9982

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף סטוקוש, בשיתוף סטוקוש
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully