וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את המקום בו וויסקי נחשב לקדוש

בשיתוף גלן בר, בשיתוף גלן בר

5.1.2020 / 16:35

הבר הירושלמי הפעיל כבר יותר מעשור הוא גן עדן של ממש לחובבי וויסקי - עם למעלה מ-500 סוגים שונים. אנחנו לא מגזימים

גלן בר. איגור פרברוב,
גלן בר/איגור פרברוב

כבר כמה שנים טובות שהעיר ירושלים היא לא רק עיר של תפילה ומזמורים, אלא גם חיי לילה לוהטים, מסעדות, מועדונים וברים נחשבים. בשנת 2019 צוות חיי הלילה של "המומחים" ביקר בעיר יותר מפעם אחת והתרשם לטובה, את שנת 2020 החלטנו לפתוח במקום שקיבלנו עליו לא מעט המלצות, אך לא יצא לנו עוד להיות, עד השבוע האחרון, גלן בר.

גלן בר הוא בר וויסקי המציע מעל 500 סוגי וויסקי מכל העולם, בעיקר סינגל מאלט. גם אנחנו חשבנו שמדובר במספר מוגזם, אבל כאשר הגענו למקום ביום שני בערב, אפשר היה לספור זאת ממש על המדפים הגדולים, גן עדן עלי אדמות. אם אתם יותר בעניין של בירות, אז 20 סוגים מהחבית של בירות בוטיק מהארץ ומהעולם מחכים לכם גם כן.

מי אחראי על כל הטוב הזה? שאלנו את עצמנו. קוראים לו לאון, הבעלים של המקום. לעיר הקודש הוא הגיע מרחובות בגלל הלימודים באוניברסיטה הנחשבת, אך גם לאחריהם הוא נשאר, כי התאהב במקום ובאווירה המיוחדת של העיר.

גלן בר. איגור פרברוב,
גלן בר/איגור פרברוב

העברנו איתו שיחה ארוכה על אלכוהול. כבליינים תל אביבים חשבנו שאנחנו יודעים דבר או שתיים על משקאות חריפים. לאון פשוט עשה לנו בית ספר, כאשר הסביר ופירט על כל בקבוק ששאלנו עליו, שנת ייצור, היכן, מרכיבים, מיתוג, הכל מהכל.

על אלכוהול בכלל הוא סיפר לנו: "אני חושב שלא צריך לפחד מאלכוהול והתדמית הרעה שיש לו. זה משקה טוב שמקשר בין אנשים. אלכוהול איכותי (פרימיום), זה מוצר קולינרי לכל דבר. זה עניין של טעמים, של אופי, ושל סגנון. עבדתי בהרבה ברים ומסעדות, עם הזמן התחלתי לאהוב את המשקאות והתחלתי להבין שלקוחות שאוהבים וויסקי הם הלקוחות הכי טובים, כי הם באים למשקה עצמו, באים לבר, פחות מעניין אותם מה המוזיקה שמתנגנת ברקע, או כמה אנשים יש בבר ומי הם בדיוק".

הבר עצמו קיים מעל 11 שנים. מעבר לאלכוהול המשובח נערכות בו הופעות אקוסטיות של אמנים שמחפשים במה. הקו המוזיקלי נע מרוק קלאסי של שנות ה-60 וה-70, ועד מוזיקת רוק ומטאל מודרנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גלן בר. איגור פרברוב,
גלן בר/איגור פרברוב

מבט מסביבנו גילה קהל מגוון, חילוניים ודתיים, מחיילים עד פנסיונרים, זוגות בדייט ראשון וגם זוגות נשואים. בין לבין גם תושבי חוץ ותיירים, אחד מהם, ערן ראובן, בן 27 מפתח תקווה סיפר לנו: "אני לומד במדרשה בירושלים. בגלן בר למדתי מה זה אלכוהול משובח, מבחינת מי שאוהב לשתות, ויסלחו לי על ההשוואה, זה כמו להגיע לבית כנסת של אלכוהול, יש פה תחושת קדושה שמעניקים לוויסקי".

מי שאוהב או רוצה ללמוד יותר על וויסקי, בכל תקופה מסויימת בגלן בר עורכים אירועים, סדנאות והדרכות על המשקאות השונים, בין אם זה טעימות או מותג חדש שהגיע לארץ, הרצאות של מומחים מהארץ והעולם מטעם מבשלות, מזקקות ויובואנים שונים.

גלן בר, אי אפשר היה שלא להתאהב, רחוב שלומציון המלכה 18 בירושלים. תעשו לעצמכם טובה, ערב יציאה לבר הזה הוא בגדר חובה. המקום פתוח גם בימי שישי.

לבירורים והזמנות: 054-9010076

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף גלן בר, בשיתוף גלן בר
  • עוד באותו נושא:
  • וויסקי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully