וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו לקעקועים שמשגע את הדרום

בשיתוף רוקסטאר טאטו, בשיתוף רוקסטאר טאטו

5.1.2020 / 16:12

בסטודיו רוקסטאר טאטו שבאשדוד המציאו שיטת עבודה ייחודית שמאפשרת הבהרה מהירה של הקעקוע וביצוע עבודות קאבר מעולות. והשירות: ללא תחרות

רוקסטאר טאטו. יח"צ,
רוקסטאר טאטו/יח"צ

במסגרת מסע צוות "המומחים" בנבכי עולם הקעקועים בישראל ולאחר המלצות רבות שהגיעו למערכת מצד גורמים בתחום, הגענו לעיר אשדוד ולסטודיו רוקסטאר - סטודיו מקצועי לקעקועים שפעיל כבר כשמונה שנים, ונחשב לבכיר ביותר בכל אזור אשדוד והסביבה.

שלחנו מספר מפיקים, שעל גופם יש מספר קעקועים, כדי להתרשם מקרוב אחר הנעשה בסטודיו, הם הציגו את עצמם כלקוחות שמתעניינים בביצוע קעקוע נוסף, אלו הם הרשמים שהביאו מהשטח.

הגענו לסטודיו ומהרגע הראשון הבנו שמדובר במקום אחר לגמרי ממה שידענו והכרנו קודם לכן. אנחנו מדברים על ציוד שהוא פרי פיתוח של הבעלים. מדובר בשתי מכונות בעלות מנגנונים פנימיים, אלה עוזרים לתהליך הבהרה לקרות בזמן ביצוע הקעקוע, בצורה קלה ונוחה, בנוסף בעזרת המכונות הללו ניתן לחדש קעקועים מבלי לפגוע במקור, או לבצע קאוורים.

רוקסטאר טאטו. יח"צ,
רוקסטאר טאטו/יח"צ

גם הסטריליות במקום הזכירה לנו שהייה בחדר ניתוח. הכל מסביב היה מתוקתק ברמה קיצונית. המחטים מיד נזרקו לפחים מיוחדים, כל מקעקע היה לבוש עם כפפות, הסטודיו קיבל את רישיון משרד הבריאות בזכות.

העפנו מבט מסביב, לקוחות מכל הגילאים חיכו לתור שלהם, נערים עם הורים, סבים וסבתות וחבר'ה צעירים. אחת מהן, לימור אהרוני, בת 25 מאשדוד, סיפרה לנו: "יש לי שני קעקועים, את הראשון עשיתי בסטודיו בתל אביב, יצא בסדר, אבל לא נפלתי מאיכות העבודה וגם לא אהבתי את ההרגשה המנוכרת שם. בן דוד שלי המליץ לי על רוקסטאר ופה עשיתי את הקעקוע השני שלי, זו היתה חוויה מתקנת ממש, היחס האנושי, הסבלנות לכל שאלה, הרצון להגיע לתוצאה המושלמת ביותר, את כל אלה קיבלתי פה ולכן אני לא מחליפה אותם".

לסטודיו יש מספר שותפים, שוחחנו עם אחד מהם, טימור, בן 31. הוא פעיל בתחום מגיל 18. בתחילת דרכו עבד מהבית, לאחר מכן המתקצע בתל אביב. שאלנו אותו מה לדעתו מייחד את הסטודיו והוא סיפר: "פיתחנו שיטת עבודה בעזרת ציוד מקצועי מיוחד, ביחד אנחנו מגיעים לתוצאות יוצאות דופן מבחינת איכות יצירה ובמינימום כאב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוקסטאר טאטו. יח"צ,
רוקסטאר טאטו/יח"צ

לסיכום, אנחנו הגענו כחלק מהכנת כתבה של צוות "המומחים", נחזור לפה כלקוחות לכל דבר.

היכולת של טימור ושותפיו ליצור סקיצות ייחודיות ומיוחדות על פי בקשה של כל לקוח, תפסה לנו את העין ועשתה חשק להתחדש בקעקוע נוסף.

ליצירת קשר: 055-6699943

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף רוקסטאר טאטו, בשיתוף רוקסטאר טאטו
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully