וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהם הייתרונות של ניסור בטון באמצעות יהלום?

בשיתוף המנסרים ביהלום, בשיתוף המנסרים ביהלום

5.1.2020 / 15:14

ניסור ידני של בטון במקרה הצורך אורך זמן רב ואינו מדוייק. חברת המנסרים ביהלום מציעה שירות ניסור וקידוח באמצעות יהלום, המאפשר עבודה מהירה ומדוייקת

המנסרים ביהלום. יח"צ,
המנסרים ביהלום/יח"צ

בכל פרויקט בנייה יש שימוש בחומרים בעלי צפיפות גבוהה, כשחומרים אלה, דורשים ציוד ניסור מיוחד ומשוכלל. עבודה זו, מתייחסת במיוחד לבטון, שהוא החומר הצפוף והחזק ביותר בבנייה. משימה זו, מצריכה מסור מיוחד ולעיתים, כאשר יש צורך בקידוח בבטון, יש להשתמש במקדחת יהלום שהיא האידיאלית למטרת עבודה זו אשר מצריכה דיוק רב. גם בשיפוץ וגם בהריסה, עבודה בניסור וקידוח בטון ביהלום, היא הא'-ב' של עבודה מושלמת וגימור מופתי.

חברת המנסרים ביהלום, נחשבת לאחת החברות הוותיקות והבולטות ביותר בארץ, לעבודות קידוח וניסור בטון ביהלום. יאיר טוטיאן, מנהל החברה שהוא דור שני בניהול, אומר שבגלל הפרויקטים של ערים רבות בארץ בנושא של תמ"א 38, קיימת דרישה רבה של עבודות ניסור וקידוח בטון. זו הסיבה שההצלחה של פרויקטים אלה, נזקפת לטובת ניסור ביהלום במבני בטון של פרויקטים מסוג תמ"א 38.

עבודות נוספות שמצריכות ניסור בטון ביהלום

מסור היהלום, הוא המסור החזק בותר כתוצאה מהעובדה כי היהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע. מקדחת היהלום בנויה משרשרת חזקה שאליה מחוברים יהלומים גולמיים, מה שמאפשר ניסור של החומר החזק ביותר בבניה - בטון. תוכלו לעצב קימורים מבטון באמצעות מכונת קדוח בטון ביהלום. עבודה זו, נחשבת לאחת העבודות המורכבות והמדויקות שיש. עבודה זו, אם הייתה מתבצעת באופן ידני, הייתה אורכת זמן רב, אך היום באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של ניסור ביהלום, ניתן לבצע אותה תוך שעות ספורות בלבד, כאשר לא יהיה אבק באזור וזאת, תודות למים הזורמים על המסור תוך כדאי העבודה, מה שגורמים לאבק לצנוח מטה ולמסור לא להתחמם.

בחברת המנסרים ביהלום, מפקחים על התהליך, מתחילת העבודה ועד לסיומה. יאיר טוטיאן, ממליץ על בדק בית באמצעות מהנדס בניין במידה וקיימים במבנה כשלים מסוימים שניתן יהיה לתקן באמצעות קידוח או ניסור ביהלום. עבודה זו, חוסכת לקבלנים רבים כסף רב, כאשר החיסכון גם בזמן בולט באמצעות ניסור וקידוח בטון ביהלום.

המנסרים ביהלום. יח"צ,
המנסרים ביהלום/יח"צ

בדקו את החברות השונות המבצעות קידוח וניסור בטון לפני שתחליטו במי לבחור

עבודת קידוח וניסור בטון, דורשת מקצועיות רבה וכן בטיחות גבוהה בעבודה. זו הסיבה שיש לבחור בחברה וותיקה אשר שמה הולך לפניה כמו חברת המנסרים ביהלום אשר קיימת מזה 25 שנה. החברה היא דור שני בארץ של ניסור ביהלום והיא מספקת עבודות מקצועיות בתחום למגזר הפרטי, העסקי והציבורי. יאיר טוטיאן הוא מנהל החברה אשר מספק עבודה בפריסה ארצית. לחברה מחלקות שונות כגון השכרת ומכירת מסורי ומקדחי יהלום לקבלנים. לחברה מחלקת שירות תיקונים למקדחות ומסורי בטון, מה שמקל על קבלנים רבים אשר מקבלים שירות יעיל ואמין תחת קורת גג אחת.

בשיתוף המנסרים ביהלום, בשיתוף המנסרים ביהלום
  • עוד באותו נושא:
  • בטון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully