וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנעולן האמין והאדיב בשטח

בשיתוף ישראלוק, בשיתוף ישראלוק

5.1.2020 / 13:33

אחת מחברות צוות "המומחים" איחרה לעבודה באחד מימי השבוע. לאחר שהורידה את הבת שלה בגן, היא שמה לב כי הרכב ננעל עם המפתחות בפנים, מה עושים?

דוד אדי. יח"צ,
דוד אדי/יח"צ

כשלאחת מחברות צוות "המומחים" ננעלו המפתחות בתוך הרכב היא טילפנה למערכת. אחד החברים מיד נתן לה מספר טלפון של חברת ישראלוק, הם יעשו עבורך את העבודה, הבטיח. כשהגיעה בחזרה למערכת, היא היתה נפעמת ממש מהשירות המהיר, האדיב והמקצועי ומהמחיר שקיבלה, זה שווה כתבה ביג טיים. דרשה וקיבלה.

ישראלוק, בית עסק של מנעולן בשם דוד אדי, בעל ניסיון של למעלה מעשור בתחום, זמין בכל יום ובכל שעה במשך כל ימות השבוע.

לקראת הכתבה, שוחחנו עם לא מעט קולגות שלו למקצוע, בתי עסק לשכפול מפתחות והגענו גם ללקוחות שקיבלו את שירותיו, כולם סיפרו על איש מקצוע משכמו ומעלה, ידען גדול בכל המוצרים הנלווים, מנוסה בכל תקלה, ובעיקר, איש נעים לשיחה ועבודה, תמיד סבלני, מסביר, שומר על סביבת עבודה נקייה, מקצוען וג'נטלמן בפעולה.

דוד אדי. יח"צ,
דוד אדי/יח"צ

שוחחנו עם דוד, ביקשנו לשמוע על עולם המנעולנים בישראל, הוא סיפר, "למען האמת ולאכזבתי הרבה, התחום בארץ פרוץ לגמרי, יצא לי לראות לא מעט אנשים ששילמו מחירים מופקעים ממש על שירות מנעולים שלא לצורך".

על מנת לטפל בפרצה הזו, בימים אלו ממש, דוד מרחיב את העסק, מכשיר צוותי מנעולנים ניידים, שמגיעים עד לבית הלקוח, ומעניקים מכלול שירותים שלם הכולל בתוכו: שירותי פריצה, החלפת צילינדרים, תיקוני דלתות וגם שירותי רכב, שחזור מפתח מאפס, שכפול מפתחות, כולל מפתחות חכמים, קידודי שלטים, התקנת דלתות פנים, דלתות כניסה ועוד.

המטרה של דוד היא דרך חברת ישראלוק לייצר מקומות עבודה נוספים, לאנשים אמינים, כאלה שיכולים לבנות לעצמם את העתיד, דרך מקצוע שיש לו דרישה ללא הפסקה.

הוא הסביר על היוזמה הזו: "היום כל אחד יכול לעשות קורס מנעולן בכמה גרושים וזהו, אבל בסוף קורה שמגיע מישהו לא מקצועי שמחליף את המנעול בצורה לקויה ולא מקצועית, דבר שמוריד מאבטחת הבית. אני רוצה להראות לאנשים שמי שמגיע אליהם הוא לא עוד אדם פרטי, אלא דרך חברה מסודרת, כדי שללקוח תמיד יהיה עם מי לדבר ולמי לפנות".

נכון לימים אלו, חברת ישראלוק מונה שבעה מנעולנים, השאיפה היא להתפתח כמה שיותר, לספק שירותים בכל רחבי הארץ.

ערך מוסף נוסף שישראלוק מעניקים כיום הוא שירות עד הבית, כולל שכפול מפתח. שירות זה ניתן על ידי ניידת מסודרת. על השירות הזה דוד הסביר: "העובדה שאנחנו ניידים ולא יושבים בתוך חנות שדורשת הוצאות מרובות, שבסופו של דבר הלקוח מכסה, היא נותנת לנו את האופציה להוזיל את המחירים ככל האפשר".

בהמשך מתוכנן גם הקמה של אתר וחנות וירטואלית, יהיה ניתן לרכוש בה את כל המוצרים השונים, עם הסבר מעמיק ומקצועי להרכבה אישית.

ישראלוק, מקצועיות ואמינות ממדרגה ראשונה.

מהיום והלאה, אם יש לנו בעיה וצורך במנעולן, הם הכתובת שלנו.

ליצירת קשר: 3608*

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף ישראלוק, בשיתוף ישראלוק
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולנים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully