וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמור על הפנים צעירות: ד"ר אלה לוקיץ תעזור לכם

בשיתוף ד"ר אלה לוקיץ, בשיתוף ד"ר אלה לוקיץ

5.1.2020 / 12:55

ד"ר אלה לוקיץ זכתה למירב ההמלצות במשאל שעשינו בין חברי מערכת "המומחים" לקראת כתבה בנושא טיפולים אסתטיים מיטיבים. יצאנו לפגוש אותה ובסיום הפגישה, בנות המערכת חזרו יפות, מטופחות וצעירות מתמיד

אלה לוקיץ. יח"צ,
ד"ר אלה לוקיץ/יח"צ

תחום האסתטיקה השתנה לחלוטין בעשורים האחרונים. מחקרים ופיתוחים בתחום אפשרו לעצב את הפנים והגוף ולעצור את הזמן מבחינת המראה. קיימים שלל טיפולים שמצעירים את מראה הפנים והגוף וחשוב שאלה יתבצעו על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

ערכנו סקר מהיר בין חברי המערכת לגבי שמות של מומחים בתחום זה. שמה של ד"ר אלה לוקיץ עלה אצל מחצית מהנשאלים. מצוידים בהמלצות החמות הללו , יצאנו לפגוש אותה.

החל מהרגע הראשון ניתן להתרשם מהביטחון הרב אתו מגיעים המטופלים לקליניקה. הלקוחות מעידים שהם מקבלים טיפולים ברמה הגבוהה ביותר. שיחות עם לקוחות קבועים לימדו אותנו שהם סומכים לחלוטין על ידיה המיומנות של ד"ר אלה לוקיץ - רופאה בהכשרתה ובעלת ניסיון רב בתחום האסתטיקה. מתברר שהרופאה הפכה מרופאה אהובה למטפלת אסתטיקה מבוקשת.

חגית מטופלת של אלה לוקיץ. יח"צ,
מטופלת של ד"ר אלה לוקיץ/יח"צ

עובדות הקליניקה סיפרו כי ד"ר לוקיץ החלה את דרכה המקצועית בתחום הרפואה בגיל 20, בלימודי רפואה באוניברסיטת קייב. לאחר שעלתה ארצה, החלה התמחות במחלקה פנימית ו' בבית החולים וולפסון ועבדה כרופאה בכירה ומומחית ברפואה פנימית באותו בית החולים.

כחלק מהתשוקה שלה לתחום הרפואה והרצון להכיר צדדים נוספים של טיפול בגוף האנושי, ד"ר לוקיץ בחרה לעבור הכשרה מקצועית בתחום טיפולי האסתטיקה בחברת "מדיסון" הנודעת. המומחיות של ד"ר לוקיץ בתחום האסתטיקה המשיכה להתפתח כאשר עברה קורסים והשתלמויות רבים בתחום בחברות בעלות שם, כמו "פרומדיקס", "סטלה מדיקל", בנוסף להשתלמויות יוקרתיות בפריז, מונקו, מוסקבה, מילאנו, וערים נוספות.

כדי לגלות שיטות חדשניות לטיפולי פנים מתקדמים, ד"ר לוקיץ למדה בגיאורגיה תחת פרופ' סולימדזה - ממציא מתיחת פנים בשיטת חוטים "APTOS" - אחת מהשיטות הפופולריות ביותר לביצוע מתיחת פנים ללא ניתוח. הודות לידע הנרחב שלה בתחום הרפואה ולימודיה המעמיקים במקצועות האסתטיקה, ד"ר לוקיץ זכתה להעביר סדנאות לרופאים צעירים בשנת 2018 ובכך להעביר את הידע שלה באסתטיקה לדור חדש של מטפלים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חגית מטופלת של אלה לוקיץ. יח"צ,
מטופלת של ד"ר אלה לוקיץ/יח"צ

EL MEDICAL AESTHETICS - טיפולים אסתטיים מתקדמים מידי מומחית

מאז שהחלה את הכשרתה המקצועית בתחום האסתטיקה עברו 12 שנים, ובתקופה הזו ד"ר לוקיץ הפכה למומחית מבוקשת לטיפולים אסתטיים. שמה בולט מאוד בתחום ויש לה אלפי לקוחות ישראלים מרוצים שממליצים עליה בהתלהבות. השילוב בין התמחות רפואית ובין הכשרה מקצועית באסתטיקה הופכת את ד"ר לוקיץ למומחית ייחודית מאוד בשוק הזה ומקנה לה יתרון תחרותי עצום.

ד"ר לוקיץ מספרת: "במרפאת EL MEDICAL AESTHETICS שמים דגש לא רק על התוצאות הסופיות, אלא גם על חוויית המטופלים ובריאותם הגופנית. המטופלים והמטופלות במרפאה נהנים מטיפולים אסתטיים יעילים במיוחד, המשלבים בין מכשור מתקדם, חומרים איכותיים ובטיחותיים, ומקצועיות חסרת פשרות".

העובדות מצביעות על כך שעורנו "מזדקן" ומראה סימני גיל כמו ירידה בנפח העור, התמעטות של חומצה היאלרונית, ירידה בשומן, ותסמינים נוספים. בעבר, ניתוחים פולשניים היוו את הדרך היעילה ביותר לטפל בסימני הגיל, אך כיום המצב שונה. הודות לשיטות מתקדמות בתחום האסתטיקה המתבססות על מחקרים, בחינה של הגוף האנושי, ופיתוח של מכשירים להצערת העור, ניתן ליהנות מחידוש של מראה הפנים בלי צורך בהליכים פולשניים.

ד"ר לוקיץ מתמחה בטיפולים מתקדמים שמקנים לעור את האלסטיות והחיוניות שאובדת לו במהלך השנים. המפיקות שלנו שביקשו לעבור סדרת טיפולים סיפרו כי הרופאה מבקשת לראות תמונות נעורים שלהן כדי להכיר את מבנה פניהן ולדעת כיצד להשיג תוצאות מקסימליות. לדבריהן, ד"ר לוקיץ שמה דגש על הדגשת היופי הטבעי והצערת הפנים בלי לגרום למטופלות לשנות מראה טבעי.

האמת? המפיקות שבו למערכת והתוצאות המדהימות מדברות בעד עצמן. נעשה שימוש בחומרים הכי מוקפדים ועדכניים בשוק האסתטיקה, כולל חומרי מילוי על בסיס סידן (רדיאס), וחומרים צמיגיים המקנים גמישות (רסטלין, סטילאז, ג'ובידרם).

הבנות נראו רעננות, יפות ומטופחות וחברי המערכת ממש קראו קריאות הפעלות.

נוגה ל. אחת המפיקות סיפרה: "אני בת 39 והגעתי למרפאה כדי להחזיר את החיוניות לפנים. נראיתי עייפה, הנפח בשפתיי ירד, ולחיי והעפעפיים שלי החלו לצנוח. באמצעות התאמה אישית של טיפולים, ד"ר לוקיץ החזירה את הנעורים לפני. היא שמרה על תווי פני וקווי המתאר שלהן. הטיפולים כללו הזרקות של רדיאס אשר עודד ייצור של קולגן והפך את פני לבעלות נפח ובלי סימני גיל ועייפות".

מטופלת מרוצה אחת מני רבות היא חגית היימן, 36, פתח תקווה, שהגיעה למרפאה כדי להחזיר את החיוניות לפניה. חגית התלוננה על כך שפניה נראו עייפות, הנפח בשפתיה ירד, ולחייה והעפעפיים שלה החלו לצנוח. באמצעות התאמה אישית של טיפולים, ד"ר לוקיץ החזירה את הנעורים לפניה של חגית תוך שמירה על תווי פניה וקווי המתאר שלה. הטיפולים כללו הזרקות של רדיאס אשר עודד ייצור של קולגן והפך את פניה של חגית לבעלות נפח ובלי סימני גיל ועייפות.

כיף לגלות מומחים גדולים בתחומם. הציון שנו לד"ר לוקיץ - 100!

לבירורים התקשרו - 052-3337240 , 052-7222000

בשיתוף ד"ר אלה לוקיץ, בשיתוף ד"ר אלה לוקיץ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully