וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצבייה שחיממה לנו את הלב ברמלה

בשיתוף איטליז אלחלילי, בשיתוף איטליז אלחלילי

5.1.2020 / 10:23

המשפחה שלו מספקת בשר לתושבי לוד ורמלה כבר 3 דורות ועבד לא מתכנן להפסיק. בקצבייה ברמלה תמצאו שירות אמין ואדיב וניקיון שאין שני לו

אל חלילי קצבייה. יח"צ,
קצביית אלחלילי/יח"צ

שנה חדשה בפתח, קור וגשמים, אבל במערכת "המומחים" ממשיכים להביא לכם את המקומות הכי חמים ושווים. כבר תקופה ארוכה אנחנו מלווים בתי עסק לבשר בכל הארץ, גם מבלי שהם ידעו על כך, שולחים מפיקים בעילום שם על מנת לערוך קניות במקום, בודקים את הניקון, איכות וטריות הבשר, רק אז מביאים לכם הקוראים את המוצר המוגמר.

בית עסק אחד שבדקנו מלפנים ומאחור כבר מספר שבועות הוא אטליז אלחלילי מקור הבשר, עסק משפחתי אשר פועל בשני מקומות: ברמלה בשלוש השנים האחרונות, במקביל לסניף בן 15 בלוד. מי שמפעילים את המקומות הם בני משפחה, דור שלישי לקצבים.

בכל ביקור שלנו בחנות ברמלה ליקקנו את האצבעות ממש, בזכות, ניקיון מופתי, שירות נדיר, מגוון ואיכות בשרים ברמה הגבוהה ביותר בארץ. לא היינו היחידים שהתרשמנו כל-כך לטובה. כל הלקוחות הבאים ויוצאים מהחנות שיצא לנו לשוחח עימם חיזקנו את אשר אנחנו גילינו. אחת מהן, אהובה דנן מלוד סיכמה זאת עבורנו מצויין: "אומרים שהדשא של השכן תמיד ירוק יותר, ואני מכירה לא מעט קצביות נוספות בעיר, אבל על בשרי למדתי, קצבייה טובה זה כמו בעל טוב, לא מחליפים.

אל חלילי קצבייה. יח"צ,
קצביית אלחלילי/יח"צ

"אני מגיעה לפה כבר שנים כי מעולם לא יצא שקיבלתי בשר לא טרי או איכותי, מעולם לא מצאתי שלולית אחת של דם על הרצפה או אריזות. הכל סטרילי כאילו מקבלים תרופה בבית מרקחת. תמיד יש פה אווירה מכבדת ונעימה, יחד עם מחירים נוחים, מבחינתי המקום הזה הוא עד סוף החיים".

שוחחנו עם עבד, מי שמנצח על המקהלה, אמרנו לו בחצי חיוך: "בשר, אפשר לחשוב, זה רק לחתוך ולמכור". הוא חייך והשיב: "הלוואי וזה היה כל-כך פשוט, אבל זה הרבה מעבר. צריך לדעת איזה נתח בדיוק חותכים, למה ואיך, מה המטרה של הלקוח, וזה עוד רק החלק האחרון בפעילות, זו מתחילה עוד הרבה לפני. במציאת הנתחים הגדולים, בריאים ואיכותיים עוד לפני השחיטה, הרי לפעמים אנחנו מקבלים עגל שלם ועושים לו את הפירוק במקום, לכן זה עסק די מורכב".

סבא של עבד היה הקצב הראשון בלוד, ככה שהוא ושאר בני המשפחה אשר עובדים ביחד איתו נולדו לתוך עולם הקצבים. כל הבשרים אשר נמכרים בחנות נמצאים תחת השגחה וטרינרית, כך שהכל נעשה בצורה בריאותית ועל פי נהלי השחיטה המקובלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אל חלילי קצבייה. יח"צ,
קצביית אלחלילי/יח"צ

אטליז אלחלילי מקור הבשר, רחוב ביאליק 9 ברמלה, מגוון עצום של כל סוגי הבשרים במחירים נהדרים, תחת ניקיון ואיכות ממדרגה ראשונה.

לבירורים והזמנות: 08-9926078.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף איטליז אלחלילי, בשיתוף איטליז אלחלילי
  • עוד באותו נושא:
  • איטליז
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully