וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבה יוצרת מציאות - ביקור בחנות הלגו של ישראל

בשיתוף דה בריק, בשיתוף דה בריק

5.1.2020 / 9:15

לגו הוא המשחק המפורסם ביותר בעולם ואם חשבתם שזהו משחק לילדים, אתם רק חצי צודקים. מסתבר כי ישנה קהילת אספנים מכובדת בישראל ולגו מייצרת סטים יעודיים לאנשים מבוגרים

דה בריק לגו. יח"צ,
דה בריק/יח"צ

כשהאחיין שלי רצה נינג'גו, רצתי לגוגל לברר על מה מדובר. כך הגעתי לאתר של דה בריק, חנות מתמחה בלגו הראשונה מסוגה בישראל. במקום להזמין אונליין, נסעתי לסניף ברעננה לראות על מה מדובר. כמו ילד בחנות ממתקים ענקית, נשארתי עם פה פעור אל מול מה שראיתי.

חנות צבעונית, עם המון קופסאות של לגו, מחולקות לפי נושאים, תצוגות ענקיות של מודלים של לגו, גם חדשים וגם ממש ממש ישנים (שנות ה80 וה-90), מלא דמויות לגו מסודרות כמו חיילים, מחזיקי מפתחות, קופסאות אחסון, שעונים מעוררים ועוד המון המון אקססוריס שלא דמיינתי בכלל שיש להשיג בישראל. מבלי ששמתי לב חלפה לה שעה רק מלהסתכל ולהסתובב בחנות. האנשים שנכנסים צועקים "וואו" ומתלהבים ממבחר המוצרים במקום. ניהלתי שיחות קצרות עם לקוחות המקום, אנשים שאוהבים לגו בעצמם והם סיפרו לי כי החנות יפה ומאובזרת ממש כמו החנויות בהם הם ביקרו ברחבי אירופה.

בעמוד הפייסבוק של החנות קראנו ביקורות מהללות על השירות והמבחר הגדול של החנות. אפי סלומון כתב: "החנות הכי טובה בארץ לקניית לגו ללא עוררין.הייתי בחנות עם הבן שלי במשך 20 דקות ויצאנו עם 6 חבילות, האמת שיכולנו לקנות את כל החנות. שירות לקוחות מצוין, בהחלט אקפוץ לקנות שם שוב".

דה בריק לגו. יח"צ,
דה בריק/יח"צ

עודד דויטש כתב: "קפצנו לביקור ומצאנו חנות מגניבה, עמוסת מדפים, עם צוות מקסים. הילדים חזרו עם חיוך וכל אחד עם ערכה לגילו, אין ספק שנבקר שם שוב". מרגריטה בנטובה כתבה: "אתמול בצהריים הזמנתי כמה חבילות לגו לבן שלי והיום לפני הצהריים כבר היה אצלי בבית. היה כל כך קל להזמין, ציינתי שאני צריכה את זה מהר והשירות שקיבלתי מעולה".

מהשוואת מחירים של מספר מוצרים, נוכחנו לגלות כי המחירים זולים בהשוואה לרשתות וחנויות אינטרנט אחרות - אפילו בחו"ל. שוחחנו עם קובי, הבעלים של החנות וביקשנו לדעת קצת על כל דבר, העובדים ולקוחות. "כל מי שעוסק בחנות ובמוצרים הגיע לזה מתוך אהבה לתחום, מי שגדל לתוך עולם הלגו. באופן טבעי קהל הלקוחות שלנו הם בעיקר אבות ואימהות שקונים עבור הילדים שלהם, לפעמים הם מעדיפים להגיע ללא הילדים כי מוצאים בחנות זמן איכות משל עצמם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דה בריק לגו. יח"צ,
דה בריק/יח"צ

קל מאוד ללכת לאיבוד בין כל המרחב בחנות, לכן צוות העובדים האדיב פונה לכל אחד שנראה קצת אבוד ושמח לעזור בלהכווין אל הסט המתאים.

לחנות שני סניפים, אחד בבנימין 21 ברחובות, השני בחרושת 5 ברעננה.

טלפון רשתי 073-7826188.

התכניות לעתיד היא התרחבות הסניפים והגדלת הקשר הישיר של החנות עם קהילת אספני הלגו בישראל.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף דה בריק, בשיתוף דה בריק
  • עוד באותו נושא:
  • לגו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully