וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את המקום בו תוכלו להרגיש כמו נהג מרוצים

בשיתוף flat out driving, בשיתוף flat out driving

5.1.2020 / 8:50

ללחוץ על הגז עד הסוף ולהרגיש כמו F16 על הקרקע - flat out driving מאפשרים לכל אחד ליסוע על רכב ספורטיבי ולשפר את כישורי הנהיגה שלו בשטח בטוח וסטרילי. גם כיף וגם יעזור למנוע תאונות

flat out driving. דניאל אדמון,
flat out driving/דניאל אדמון

במערכת צוות "המומחים" יש מספר חבר'ה שאוהבים מאוד את תחרויות הפורמולה 1. שברנו את הראש איך להרים עבורם כתבה אשר תתייחס לנסיעה מהירה וחווית נהיגה מזווית אחרת ומצאנו,
Flat Out Driving.

Flat out Driving מתמחה בחוויות נהיגה - מה שמכונה נהג מרוצים ליום אחד. הדרכות נהיגה וימי מסלול בשלושת המסלולים שקיימים בארץ: מסלול פצאל, ערד ומוטור סיטי, זה בנוסף לטיולי נהיגה בחו''ל שהיא מוציאה מספר פעמים בשנה.

במסלולים אלו ניתן לחוות את הריגוש הספורט המוטורי ואדרנלין שבנהיגה ללא מעצורים במקום שמיועד לכך ולא בכביש הציבורי. היופי הוא שמעבר לחוויית הנהיגה הספורטיבית, הדרכה וחוויה כזו יכולה לשפר את יכולות הנהיגה ולהפוך נהגים להרבה יותר טובים.

flat out driving. דניאל אדמון,
flat out driving/דניאל אדמון

במשך מספר ימים שבהם הגענו למסלולים השונים, פגשנו שם לא מעט נהגים, גברים ונשים מכל הגילאים. כולם ציינו בפנינו על הריגוש שלא חוו קודם לכן, עוצמתי ומלהיב. רונן דרעי תושב רחובות, שחגג במסלול מתנת יום הולדת 26 שקיבל מחברה שלו סיפר לנו, "סוף סוף אני יכול להבין איך טייסי F-16 מרגישים, רק מהקרקע".

מעבר לחוויה העוצמתית של ללחוץ על הגז ברכב ספורטיבי, הם מצאו מקום שבו שיפרו לאין היכר את מיומנויות הנהיגה שלהם על הכביש, את הכלים להתמודד עם מצבי קיצון והידע איך להקטין את הסיכון בכלל להגיע אליהם.

שוחחנו עם פיליפ, הבעלים של Flat out Driving. הוא מחזיק בתעודת מדריך ומאמן מטעם הרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט בישראל, מתחרה פעיל בכל מירוץ שהתקיים בארץ בשנים האחרונות. בעונה האחרונה הוא סיים במקום השני בקטגוריה בליגת MDC - זמן מטרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
flat out driving. אבישי אבוחנין,
flat out driving/אבישי אבוחנין

שאלנו אותו על תפיסת העולם שלו שבגינה פתח את העסק. הוא הסביר לנו: "מצאתי דרך לתפוס שני ציפורים במכה אחת, מצד אחד היה חשוב לי להעביר לאחרים את התענוג שיש בנהיגה ספורטיבית,
ספורט שאני חי, נושם ומשתתף בו כבר שנים רבות, ומצד שני להצליח להכווין לנהיגה נכונה, על ידי הגעה למצבי קיצון בשטח סטרילי כך שכל מי שמשתתף לומד איך להגיב נכון על כביש בחיי היום יום שלהם, רק ככה הופכים להיות לנהגים טובים יותר ומקטינים את הסיכוי לתאונה".

Flat Out Driving, חוויה מעולם אחר, מתאים לכלל האוכלוסייה, כולם יכולים להגיע להתרשם ולהתנסות בנהיגה במסלול מקצועי, לאחר התנסות אישית שלנו בכמה מסלולים, לא נותר לנו להגיד אלא שזה מלהיב בצורה בלתי רגילה וממכר.

לבירורים והזמנות: פיליפ 054-7265575

עמוד הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף flat out driving, בשיתוף flat out driving
  • עוד באותו נושא:
  • נהיגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully