וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו מקום שמחזיר לבעלי רכבים את הברק לעיניים

בשיתוף מ.ש השבחת רכב, בשיתוף מ.ש השבחת רכב

2.1.2020 / 15:15

לפעמים סתם ניקיון לרכב לא מספיק ואנחנו רוצים להרגיש ברכב כאילו הוא חדש לחלוטין. מ.ש. השבחת רכב ינקו וישפצו את הרכב מבפנים ומבחוץ ולא תדעו בן כמה הוא

מ.ש השבחת רכב. יח"צ,
מ.ש השבחת רכב/יח"צ

במסגרת חיפוש עסקים מיוחדים במינם, כאלה שלא שמעתם או הכרתם קודם לכן, צוות "המומחים" יצא לשטח, לכל רחבי ישראל. באחד מהביקורים שלנו בעיר אשדוד, ביקרנו בסדנת הדיטיילינג מ.ש השבחת רכבים אליה נכנסים רכבים ויוצאים נקיים ומבריקים ברמה הכי גבוהה שיש.

הסדנה פועלת כבר מספר שנים, מדובר בסדנת בוטיק נקייה עם שורה של רכבים, ביניהם רכבי יוקרה, שממתינים לטיפול המסור והיסודי. שמנו את הרכב שלנו והצטרפנו לשמואל בעל המקום כדי לשמוע הסבר על התהליך ולהבין מה הרכב הולך לעבור.

מה זה דיטיילינג לרכב?

"דיטיילינג (ירידה לפרטים באנגלית) הינו טיפול שנועד להביא את נראות רכבכם למצב הטוב ביותר עם דגש על הפרטים הקטנים ביותר בתוך חלל הרכב ומחוצה לו", מספר לנו שמואל. פח הרכב, פנים הרכב, הפנסים, מתחת לשטיחים ולמושבים, המנוע, תא המטען, פיית הדלק ואפילו האגזוז כולם מקבלים חידוש, ניקוי ולמעשה השבחה.

מתחילים את הטיפול... כולנו מכירים את השריטות הקטנות שנוצרות ממכונות רחיצת הרכב, מעין הולוגרמה בולטת ולא יפה. כדי להעלים תופעה זו תצטרכו לעבור טיפול פוליש - הפוליש מלטש את הצבע ומוריד שכבה דקיקה עד להעלמת השריטות הקטנות, פוליש רב שלבי מוריד מספר שכבות ברמת גסות פד שונות ומביא את הצבע להברקה מושלמת.

טיפול זה דורש מומחיות, הכשרה, המון נסיון ורגש עם המכשיר. זה רק נראה פשוט אבל פולישר לא מנוסה יכול לעשות נזק והרבה. לשמחתנו קיבלנו הדגמה והבנו כמה התהליך דורש עין. 2-3 סיבובים על הפח מעלימים כמו קסם את השריטות ויוצרים משטח חלק ונעים למגע - הברק אם שאלתם - מיד מגיע.

היום יש כמה אפשרויות ציפוי כאשר הווקס הוא הפופולרי. מדובר בתכשיר שומני שנמרח במקצועיות על כל שטח הפח ומתקבע קלות עליו. הווקס מייצר הברקה יפה מאוד אבל הוא אינו עמיד מה שמצריך את בעל הרכב לחזור על הפעולה כל תקופה קצרה ולהמנע משטיפה שאינה ידנית.

בשנים האחרונות עם כניסת טכנולוגיות הנאנו - פותח ציפוי לרכב עמיד הרבה יותר - ציפוי נאנו קרמי. מדובר בחלקיקים מזעריים שמכסים את כל פח הרכב בדומה לווקס. הם מתקשים ועמידים ביותר ויכולים לספק הגנה טובה למשך שנה אם תמנעו משטיפה במכונות.

עשינו גם חידוש פנסים - מעין פוליש עדין שמנקה את השכבה הכהה שמצטברת על פנסי הרכב ומחזירה את הפנס למקסימום בהירות. תהליך בטיחותי חשוב ביותר במיוחד בחורף האפור והחשוך.

מ.ש השבחת רכב. יח"צ,
מ.ש השבחת רכב/יח"צ

אז עברנו על הבחוץ, אבל מה עם הבפנים?

בכל הנוגע לפנים הרכב, מדובר בניקוי יסודי בטירוף... כל החלקים הניתנים לפירוק, מושבים, ידיות, כיסויים, עד לרמת הבורג ממש יוצאים החוצה ומקבלים טיפול חיצוני עם ציוד מקצועי וייעודי עם חומרי ניקוי. ריפודי המושבים עוברים ניקיון על ידי מכשיר מיוחד שמטהר אותם מחיידקים ומסיר לכלוך רב וריחות רעים.

פנים הרכב עובר ניקוי מלא, מתחת לשטיחים הכל נשאב וממורק, כולל הבגאז' והמנוע. התקרה עוברת ניקוי להסרת ריחות רעים וכן כל הזכוכיות ברכב והדשבורד ופילטרי המזגן שמקבלים טיפול עם מברשות מיוחדות.

יש לכם פגיעות בפח? עיקומים, פגיעות או שריטות? גם בזה תקבלו טיפול ביד אמן בסדנה שהיא למעשה גם מוסך פחחות מורשה.

בעלי הסדנה הוא שמואל מזרחי, תושב אשדוד, עם ניסיון של כ-30 שנה בעולם בענף הרכב, פחחות והצבע ועם כל ההכשרות הנדרשות.

כל תהליך הניקוי היסודי יכול לקחת עד שלושה ימים. לא מדובר כמובן בשטיפה רגילה של 10-15 דקות, לכן שאלנו את שמואל, איך משכנעים בעלי רכבים להיפרד מהם לכמה ימים? הוא הסביר: "על ידי יושרה, מקצועיות ללא דופי, יחס אישי ומחירים נוחים. כל מי שנכנס אלינו לטיפול בפעם הראשונה כמעט תמיד הופך להיות לקוח קבוע. הלקוחות הרבים שלנו הם אנשי השיווק הכי טובים בשטח, כי מספרים על היכן ניקו להם את האוטו ביסודיות קיצונית ממש, או סידרו להם מכה מעצבנת בפח, אז מגיע גל נוסף של לקוחות חדשים שהופכים ללקוחות קבועים וככה זה ממשיך".

מ.ש השבחת רכב. יח"צ,
מ.ש השבחת רכב/יח"צ

מתי בדרך כלל מגיעים לסדנת דיטיילינג?

"יש את המשוגעים לדבר שמגיעים אלינו אחת לתקופה ולא מתפשרים אף פעם, סלבריטאים באים הרבה, זמרים מפורסמים, בעלי הון מוכרים, אבל רב האנשים יגיעו אחרי שקנו רכב יד שניה כדי לנקות את הלכלוך והחיידקים של הבעלים הקודמים, לאחר שקנו רכב חדש ורוצים ציפוי מגן שיונח בצורה מקצועית ונכונה, אנשים שרוצים ניקיון יסודי באמת שלא תמצאו כמעט בשום מקום, להסיר ריחות טורדניים של סיגריות או לפנק את עצמם בנראות שממש כיף לראות כל יום".

היום יש הרבה היצע של תכשירים לקניה, איך זה בא לידי ביטוי?

"עבודה עם תכשירים דורשת ניסיון, אדם מן השורה גם אם ימרח וקס, ציפוי ננו או ינסה לעשות חלילה פוליש, לא יגיע לתוצאה שאפילו קרובה למקצוען. מגיעים אלינו הרבה נפגעים של תכשירים זולים, שעשו להם נזק בפוליש או שעשו בעצמם והורידו יותר מדי ואנחנו מתקנים. זה לא דבר פשוט ולכן תמיד כדאי לתת למקצוענים לעשות את העבודה".

למה קראתם למקום השבחת רכבים?

"כי בפועל כל טיפול ממש שומר על ערך הרכב. דמיין את עצמך בא לקנות רכב נקי, מבריק, מריח טוב ויפה, פותח מנוע ורואה הכל נקי כמו חדש - יהיה לך קשה להוריד במחיר. זה גם גורם פסיכולוגי חזק מאוד - לכן היום אחוז גדול מהלקוחות למעשה מכינים את רכבם למכירה. עדיין לא נתקלתי במישהו שהכין את רכבו ולא מכר, למרות התחרות בשוק וההיצע. לקוחות שמתמידים - לא צריכים להכין כי הכל מוכן, אז בפועל זה כדאי כי זה פחות מהכסף שהמוכר יפסיד אם הוא ימכור רכב שאינו מטופל היטב".

אז נפרדנו לשלום מהרכב וחזרנו לאחר שלושה ימים. נדהמנו, זה הרגיש כאילו הרכב עכשיו ירד מהספינה. מבריק, נקי ועם ריח של חדש. היה שווה את הנסיעה וההמתנה, אנחנו אומרים, מ.ש השבחת רכב אשדוד, אנחנו אומרים דבר אחד - שאפו.

לבירורים והזמנות: 052-4177341.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מ.ש השבחת רכב, בשיתוף מ.ש השבחת רכב
  • עוד באותו נושא:
  • ניקוי רכב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully