וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה משובחת במרכז המושבה הוותיקה

בשיתוף המייסדים 16, בשיתוף המייסדים 16

2.1.2020 / 15:00

בין אם אתם קרניבורים או טבעונים - מסעדת המייסדים 16 שווה את הנסיעה עד לזכרון יעקב בזכות ההקפדה על האוכל והאווירה הנהדרת במקום

המייסדים 16. מיטל סולומון,
המייסדים 16/מיטל סולומון

אחת המפיקות של צוות "המומחים" אשר חגגה יום הולדת, סיפרה לנו בישיבת הצוות על הערב הרומנטי שהעבירה עם בן זוגה במסעדה מעולה בזיכרון יעקב. שאלנו אותה בפליאה, "הוא לקח אותך כל הדרך מתל אביב לזכרון יעקב רק בשביל מסעדה?" והיא ענתה שהארוחה והחוויה במסעדה היו שווים נסיעה ארוכה עוד יותר.

זה סיקרן אותנו מאוד. בחרנו לשלוח מספר חברי צוות אחרים לביקור במושבה הקסומה והמפורסמת, לביקור במסעדת המייסדים 16, על מנת לקבל חוות דעת נוספת, אלו הם הרשמים שהביאו עימם.

מדובר במסעדת בשרים כשרה אשר פעילה כבר חמש שנים. הזמנו מקום לארבעה. מיד כאשר הגענו למקום התאהבנו בו ממבט ראשון בזכות המבנה הכפרי, המרפסת המקסימה שצופה לים, האריחים המיוחדים שעל הרצפה, וקבלת הפנים החמה. מה שתפס לנו את העין יותר מכל, היה טאבון העצים שבו מכינים לא מעט מהמאפים.

המייסדים 16. מיטל סולומון,
המייסדים 16/מיטל סולומון

לא היינו לבד במסעדה. סביבנו היו משפחות וזוגות, ביחד יצרו אווירה שלווה ונינוחה. ריח המאפים עשה לנו תיאבון גדול. היינו סקרנים לטעום את המטעמים מהטאבון, לכן הזמנו מספר סוגי פוקאצ'ות של בשר וירקות ולחמעג'ון, הטעמים ריגשו אותנו עד כדי דמעות. הטריות, הפריכות והתיבול העדין, קשה לתאר במילים את האושר שהתחולל לנו בפה.

כולם ביחד הסכימו כי הפוקאצ'ה הישראלית הייתה חוד החנית. בשר פרגית קצוץ עם פטרוזיליה, טחינה, עמבה, עגבנייה ובצל קצוץ ומוחמץ, מדהים!

הקרניבורים שבינינו הזמינו סטייק אנטריקוט מהגריל במידת עשייה מדויקת והמבורגר המייסדים - המבורגר מבקר טרי 220 גרם בתוספת אסאדו. מורגש בהחלט שההמבורגר מבקר איכותי וטרי, אחד הטעימים שיצא לנו לאכול. לקחנו בצד פלטת ירקות קלויים מהטאבון וסלט קצוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
המייסדים 16. מיטל סולומון,
המייסדים 16/מיטל סולומון

בדקנו בתפריט ושמחנו לגלות שהצמחונים והטבעונים לא מקופחים, בני הזוג שמעונוב שישבו בסמוך אלינו המליצו לנו לנסות את החציל מהטאבון. קיבלנו את ההמלצה. לאחר מכן לא ידענו איך להודות להם, החציל המעושן נמס לנו בפה כמו חמאה והטעם גן עדן.

היינו חייבים לשוחח עם הבעלים, להודות לו על החוויה, פגשנו את אלון. מאחורי אלון ניסיון גדול במספר מסעדות כאשר הוא למד בישול בתל אביב. שאלנו אותו מה הדגש שעליו הוא מקפיד, הוא סיפר על שלושה מרכיבים עיקריים, טריות המוצרים כולם, הניקיון בכל פינה והמון מחשבה והשקעה בכל מנה ומנה.

"אוכל אצלנו זו אהבה. מדובר בתרבות ובדרך חיים, לכן גם מידת ההשקעה והאכפתיות כלפי כל מנה שיוצאת מן המטבח שלנו. פתחתי את המקום מאהבה למקצוע ולאוכל בכלל, וכל יום הוא סוג של אתגר חדש עבור כל הצוות".

התחברנו לכל מילה של אלון, ראינו זאת בשטח. מקום מסודר ומצוחצח, כאשר הקולינריה היתה בסטנדרט גבוה שלא מביישת אף מסעדת יוקרה אחרת שביקרנו בה קודם לכן.

מסעדת המייסדים 16 בזכרון יעקב, בזכותם סיימנו את שנת 2019 עם טעם של עוד בפה, אין לנו ספק שנחזור לפה מספר פעמים גם בשנה הבאה.

ליצירת קשר: 04-8580555

עמוד הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף המייסדים 16, בשיתוף המייסדים 16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully