וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלי העזר להורים מזדקנים

בשיתוף We Hope, בשיתוף We Hope

2.1.2020 / 14:29

כשהזמן עובר והגוף נחלש זקוקים הבוגרים לסיוע שיעזור להם להתנייד - וגם להרגיש עצמאיים

מוצרי We Hope. יח"צ,
We Hope/יח"צ

החיים הם לא פיקניק ולצערנו האימרה הזו מקבלת משנה תוקף כאשר היקרים לנו, ההורים של כולנו מזדקנים, או לאחר שמישהו מאיתנו היה מעורב בתאונה ומוצא את עצמו מוגבל מבחינת תנועה. במערכת צוות "המומחים" בדקנו מקרוב את הנושא הרגיש והכואב, לכן הגענו לחברת We Hope. חברה זו הוקמה לפני שנתיים וחצי על מנת לעזור לבני הגיל השלישי. היא פועלת ומגיעה לכל אזור בארץ, כאשר מציעה פתרונות ניוד ונוחות שיאפשרו לחיות חיים טובים ומהנים יותר בצורה מכובדת, גם כאשר הגוף מתחיל לבגוד בנו.

בין היתר, החברה מספקת קלנועיות, כיסאות גלגלים, מוצרי ספיגה, ריהוט רפואי, מנופים, מעניקה שירותי אנוש ועוד.

שוחחנו עם אחת הלקוחות של החברה, תמי שליו מרמת אפעל. היא סיפרה לנו: "הייתי צריכה כלי עזר שיעזור לי לאחר מספר ניתוחים שעברתי, מיד לאחר שהתקשרתי למוקד של ,We Hope קיבלתי שירות חם ומהיר, הציגו בפניי את כל התהליך שאני צריכה על מנת שאוכל ללמוד כיצד להתנהל בצורה אחרת, כיום כלי העזר שלהם מאפשר לי להתנייד ממקום למקום ללא שום קושי".

מוצרי We Hope. יח"צ,
We Hope/יח"צ

מבירור שערכנו בבתי אבות, מוסדות רפואים ומחקר אישי אצל ילדים להורים מבוגרים, עולה כי הצורך העיקרי הוא בכיסאות ממונעים מתקפלים, קולנועיות מתקפלות ומוצרי ספיגה. לצורך כך שוחחנו עם הבעלים של ,We Hope על מנת לקבל הסבר מפורט על המוצרים הללו שלהם ובכלל על השירותים של החברה. הוא פירט עבורנו: "קודם כל אנחנו מעניקים שירות אנושי בכל שעה לאורך כל השבוע. יש לנו מוקדניות שמחכות לכל שיחת טלפון או לחצן מצוקה על מנת לתת מענה ועזרה בכל צורך.

בכל הנוגע לכיסאות המתקפלים והקולנועיות המתקפלים, מדובר במוצרים מאוד שימושיים ונוחים לתפעול. ניתן לקפל אותם כמו מזוודה כאשר מגיעים למקום היעד. דרכם ניתן להתנייד כאשר יוצאים מהבית וחלק מהעניין הוא לא רק פיזי, אלא מנטלי, לא לתת למבוגרים את ההרגשה כי הם תלויים כל הזמן באחרים, אלא להשאיר להם מידה מסויימת של יכולת עצמאית".

על כל המוצרים החשמליים יש שנתיים אחריות, במקרה של תקלה החברה מספקת מכשיר חלופי כאשר השירות מתבצע עד בבית הלקוח. את הקולנועיות וכיסאות גלגלים ניתן גם להשכיר לתקופות קצרות, עבור כל מי שרוצה לטוס לחו"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוצרי We Hope. יח"צ,
We Hope/יח"צ

מצאנו את המוצרים של חברת We Hope ברמת איכות גבוהה ביותר. מדובר בברכה עבור כל מי שנזקק לעזרה וטיפול. אנחנו מסירים את הכובע עבור השירות, מקצועיות, מחירים ובעיקר אכפתיות.

טלפון להזמנות: 03-6888020

עמוד הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף We Hope, בשיתוף We Hope
  • עוד באותו נושא:
  • זקנה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully