וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצבייה שגרמה לנו להוריד את הכובע

בשיתוף שוק על ירך, בשיתוף שוק על ירך

2.1.2020 / 14:09

חברי מערכת "המומחים" אוהבים למצוא בתי עסק חכמים, כאלה שעלו על רעיון כתוצאה מניתוח שוק והבנה מה חסר בו, על מנת לדעת איך לתקן ולפתח טוב הרבה יותר. אייל גרינברג ויוחאי נווה, חברי ילדות, עשו בדיוק את זה בתחום הבשר

שוק על ירך קצבייה. יח"צ,
שוק על ירך/יח"צ

יוחאי נווה מגיע משושלת ארוכת שנים של קצבים, אייל גרינברג התגלגל לענף המסעדנות והיה בעל מסעדה בעצמו, אחד הדברים שהתקשה מולם דאז, היה היכולת למצוא ספק בשרים אמין ואיכותי, לפני 5 שנים נולד החיבור ביניהם, בפתיחת עסק שמשלב מצד אחד אטליז לקהל לקוחות פרטיים ומפעל לפירוק ושיווק חלקי בשר לבעלי עסקים.

שלחנו מספר מפיקים מצוות "המומחים", מי שבדקו עשרות קצביות ברחבי ישראל, לרחוב לוינסקי 65 בתל אביב, לקצביית שוק על ירך, אלו הם הרשמים שהביאו עימם בחזרה למערכת.

מעבר לעיצוב ונראות המושכים של הקצבייה, התרשמנו מאוד ממבחר הנתחים והניקיון במקום. ההסבר המקצועי מצד הקצבים על כל חלק ונתח, כולל טיפים לבישול. כמונו גם לקוחות רבים שגדשו את האזור. אחת מהן, שושנה ארבל, בת 61 תושבת חולון, סיפרה לנו: "לפני מספר שנים הבן שלי סיפר לי על קצבייה חדשה שכדאי לי לבדוק. זה היה בדיוק לפני חג פסח בשעה שהתלוננתי בפניו על סחורה שלא ממש אהבתי במקום שבו נהגתי לקנות בשר קודם לכן. לקחתי מונית והתאהבתי בקצבייה הזו תכף ומיד. בשר איכותי, שירות לבבי, יופי של מחירים, מאז זה נהיה עניין שבשגרה מבחינתי, פעם בשבועיים אני מגיעה לפה ומעמיסה מכל טוב למקרר ולפריזר".

שוק על ירך קצבייה. יח"צ,
שוק על ירך/יח"צ

אחד המפיקים נכנס גם אל תוככי הקצבייה. הוא התרשם מאוד ממקרר היישון החדיש, ומהצורה בה 15 עובדים מיומנים עבדו בסדר וניקיון מופתי, בפירוק ואריזה של חומרי הגלם שהיו מיועדים לשיווק.

במסגרת הבדיקה שלנו את שוק על ירך, שוחחנו עם מספר בעלי מסעדות, בעיקר סטקיות גדולות וידועות, אשר מקבלים את הסחורה שלהם משוק על ירך, כולם סיפרו על צמיחה של העסקים, הם הצביעו כי חלק מהשינוי החיובי הוא בזכות הבשר הטרי, נקי ואיכותי שמקבלים.

שוחחנו עם אייל גרינברג, ביקשנו לשמוע ממנו על החלק הראשוני בתהליך העבודה. הוא סיפר לנו: "זה מתחיל מביקורים שלי במשחטות עצמן, כמעט בכל יום. אני בודק מקרוב את הטריות ואיכות הסחורה לפני שמעמיס הלאה. הכול תחת פיקוח ונמצא בידיים שלי ושל יוחאי, מתי זה נשחט, מתי זה פורק ואיך זה נארז, הכל, עופות, בקר וכבש. משם זה עובר לקצבים שלנו, אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים מאוד, לאחר מכן הסחורה עוברת הלאה, ללקוחות ובתי עסק השונים, על ידי שירות משלוחים שלנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שוק על ירך קצבייה. יח"צ,
שוק על ירך/יח"צ

על המוטו שלו ושל יוחאי הוא סיפר: "כבעל מסעדה לשעבר, אני יודע מצויין כמה זה מתסכל והורס כאשר מקבלים סחורה פגומה, לא טרייה, זה כמו להכניס מקלות בגלגלים, לכן בער בי לעשות שינוי בתחום עבור צרכני הבשר. הקצב משמש כמו רופא, הלקוח צריך לסמוך עליו בעיניים עצומות שיודע מה הוא עושה, זה בדיוק מה שמנחה אותנו".

היעד הבא של שוק על ירך הוא להתרחב עם כמה סניפים ברחבי הארץ, אנחנו נמשיך לעקוב מקרוב, עד אז את תו איכות התקן המחמיר של צוות "המומחים" הם קיבלו ובגדול.

שוק על ירך, קצבייה נקייה באופן מופתי, שירות מנצח, איכות וטריות ממדרגה ראשונה, כך גם חנות המפעל, אנחנו מורידים את הכובע, שאפו.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

עמוד הבית

בשיתוף שוק על ירך, בשיתוף שוק על ירך
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully