וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי בנג'י: הדי ג'יי שגורם להתאהב במוזיקה כל פעם מחדש

בשיתוף די ג'יי בנג'י, בשיתוף די ג'יי בנג'י

2.1.2020 / 13:50

בילדות בנג'י תופף על סירים אבל כשהתבגר הפך את המוזיקה מתחביב למקצוע וכעת הוא מקפיץ כל אירוע בו הוא מנגן

די ג'יי בנג'י. רומן בויצוב,
די ג'יי בנג'י/רומן בויצוב

שיחת היום במערכת צוות "המומחים" התרכזה סביב עולם החתונות ובעיקר על אנשי המוזיקה שמנצחים על המקהלה, אלה שמרקידים את האורחים במסיבות והחגיגות, הלוא הם הדיג'יים. חלק נכבד מהמפיקים ידעו לספר, כי לא פעם בילו בחתונות של חברים ובני משפחה והרגישו כי משהו קצבי ומרענן היה חסר להם בין הריקודים, מישהו שיודע להרים את המסיבה בצורה אחרת לגמרי.

לאחר שיחה עם לא מעט בעלי אולמות אירועים, יחצ"נים ואנשי מוזיקה בתחום, שם אחד בלט לטובה מעל כל השאר, דיי ג'יי בנג'י. די ג'יים בתחום תייגו אותו כדי ג'יי ורסטילי, כזה שלא רק שומע את המוזיקה אלא גם רואה אותה. הכוונה היא שהוא חש את המוזיקה כמו אנרגיה, ולכן יודע להתאים כל סגנון או שיר לרגע הנכון ביותר במסיבה או באירוע באולם.

גילינו כי מדובר באיש מקצוע ותיק אשר פועל בתחום כבר כ-15 שנה. כל הלקוחות שחגגו אירוע תחת המוזיקה של בנג'י מרעיפים שבחים על איש מקצוע משכמו ומעלה, בעל ידע נרחב בכל סוגי המוזיקה, איש נעים לשיחה, סבלני לכל בקשה, כזה אשר העניק ערך מוסף למסיבה ומי שעשה עבורם את האירוע למושלם.

די ג'יי בנג'י. רומן בויצוב,
די ג'יי בנג'י/רומן בויצוב

שוחחנו גם עם האיש בכבודו ובעצמו. שאלנו אותו היכן הכול התחיל? הוא סיפר: "מגיל מאוד צעיר נמשכתי לצלילים, כילד קטן המומחיות שלי הייתה להוציא את כל הסירים מהארונות במטבח ולתופף. אמא שלי היא אמנית, אחי מתעסק במוזיקה אף הוא, ככה שבאופן טבעי זה נגע בי גם כן, בין היתר אני מנגן על תופים ופסנתר.

"לעולם הדי ג'יי נכנסתי בטעות, כשהיו צריכים די ג'יי למועדון הנוער שהתנדבתי בו בצעירותי. לא עשיתי את זה מעולם לפניי כן אבל אמרתי לעצמי שיש לי את הידע ואני מכיר מה הקהל אוהב ופשוט הלכתי על זה. משם הכל רק התפתח, תוך כדי תנועה לקחתי את העניין למקום רציני יותר. כיום יש לי שירותי די ג'יי ואולפן הקלטות, מדובר באולפן ביתי ונערכות בו הקלטות, אבל אני בעיקר עובד בחוץ, כדי ג'יי בכל רחבי הארץ.

"בנוסף יש לי חברת הגברה - אודיו ויזואל, הגברה תאורה, ריהוט לאירועים, מסכים, כל מה שקשור בציוד השכרה לאירועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
די ג'יי בנג'י. רומן בויצוב,
די ג'יי בנג'י/רומן בויצוב

בעבודה כדי ג'יי, בנג'י עובד עם פטיפונים, ותקליטי ויניל. אחד הדברים אשר מאפיינים את העבודה מול בנג'י היא שמערכת היחסים לא מסתיימת בסיום האירוע, אלא זו חברות שנבנית וממשיכה הלאה. בנג'י נוהג להזמין את הלקוחות שלו למסיבות ואירועים שהוא עורך או שמנגן בהם.

ביקשנו לדעת מבנג'י מהיכן הוא שואב את ההשראה שלו כאומן, הוא סיפר: "זה יכול להגיע מכל דבר שאני רואה, אם זה ערבוב סוכר או בנסיעה, לרוב כשאני הולך לישון, אני מחזיק מחברת ליד המיטה, כך שאם פתאום משהו צץ לי לראש אני מיד רושם זאת על מנת ליישם לאחר מכן".

לסיום שאלנו אותו, מה הלאה? הוא סיפר: "להמשיך לשמח אנשים, לראות חיוכים, ולהיות מוקף בגוד ווייבז. אבל בעיקר, אולפן אולפן אולפן, אני מקווה שבעוד כמה שנים מהיום המוסיקה שלי תפרוץ את גבולות הארץ עוד יותר".


על מנת להבין לעומק במי מדובר, הוזמנו לאחת החתונות שבנג'י ניגן בהן. הבנות בצוות "המומחים" התאהבו ורשמו לעצמן ביומן, כאשר יגיע היום הגדול של כל אחת, הן כבר יודעות מי ירקיד את האורחים.

ליצירת קשר: 054-547-2021

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף די ג'יי בנג'י, בשיתוף די ג'יי בנג'י
  • עוד באותו נושא:
  • די ג'יי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully