וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכן ביתך לחורף - איך לבחור גנרטור איכותי

בשיתוף מ.נ. מערכות, בשיתוף מ.נ. מערכות

2.1.2020 / 11:21

הפסקות חשמל מפריעות לשגרת החיים ועלולות אף לגרום לנזק כספי. גנרטור מתאים עלול לחסוך לנו עוגמת נפש אבל איך נדע איזה גנרטור לקנות?

גנרטור. מ.נ מערכות,
גנרטור/מ.נ מערכות

כמו בכל שנה כשהחורף מגיע הוא תופס אותנו לא מוכנים. הפסקות חשמל חוזרות ונשנות שקטועות לנו את סדר היום וגורמות לנו לנזקים של אלפי שקלים. בנוסף לזה אנו מאבדים ימי עבודה על טיפול בתקלות כאשר המחשבה שניתן היה למנוע את כל זאת בקלות מעסיקה אותנו לא מעט.

על מנת להיות מחוברים למקור אנרגיה, לצורך בטיחותי, או כדי ליהנות מיתרונות כמו במקלטים ואזורים מבודדים וכדי להפיק אירוע בכל מקום אליה נגיע, גנרטור הוא פתרון יעיל ונח שיכול לסייע לך בשימושים רבים ולאפשר לך להיות עם ראש שקט בחורף, כך שגם אם תהייה אצלך הפסקת חשמל היא לא תפריע כלל לעבודה השוטפת.

יש מגוון רחב של יצרנים המציעים דגמי גנרטורים, אך לא תמיד ניתן לדעת כיצד לבחור גנרטור שיהיה המתאים ביותר בשביל הצרכים השונים שלנו. בכדי לסייע לך בבחירת גנרטור טוב ואיכותי ולחסוך לך זמן יקר סקרנו עבורך את כל ההיבטים המשמעותיים ביותר בבחירת גנרטור.

כיצד נמדדת עוצמת הזרם?

עוצמת זרם הגנרטור נמדדת ביחידות אמפר. על מנת לאפשר לך ליהנות מגנרטור שישמש אותך לצרכים החשובים שלך, יש צורך לבדוק מהי צריכת האמפר של סוגי מכשירי החשמל בהם משתמשים ולוודא שהגנרטור שלך אכן יוכל לעמוד בצריכת החשמל למכשירים ולספק להם אנרגיה טובה בכדי שניתן יהיה להפעילם בכל מקום.

איך יודעים מהו ההספק הנדרש?

ראשית, חשוב לשים לב להימנע מעומס יתר פוטנציאלי. על מנת ליהנות מגנרטור שיענה לצרכים באופן יוצא מהכלל, אנו ממליצים לך לרכוש גנרטור שההספק הכולל שלו הוא פי 1.2 לפחות מההספק הנדרש מכלל מכשירי החשמל שלכם. עומסי יתר כתוצאה מחוסר בדיקת ההספק, עלולים להפסיק את פעולת הגנרטור, לפגוע במכשירי החשמל ולמעשה להשבית את האירוע השמח שלכם או את שגרת החיים בעבודה ובבית. גם אם ישנה וודאות כלשהי שלא יקרה מצב של עומס יתר, אנו ממליצים שלא להפעיל את הגנרטור בשיא יכולתו לאורך זמן, זאת על מנת לשמור על אורך חייו לאורך זמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כמות השקעים הנדרשת

ככל שישנם יותר שקעים, כך ניתן יהיה לחבר יותר מכשירים לגנרטור. כמובן, שתמיד יש לקחת בחשבון גם את עוצמת הזרם החשמלי וההספק של הגנרטור למכשירים ולשים לב שצריכתם אינה עולה על ההספק ועוצמת הזרם המותרת להפעלת הגנרטור. תמיד ניתן לנתק מכשיר אחד בשביל מכשיר חשמלי אחר ולהחליף ביניהם לפי הצורך.

משקל הגנרטור וניידות

חשוב לשים לב - הספק רב יותר בהכרח דורש משקל רב יותר. כלומר, לסיפוק חשמל למכשירים חשמליים הדורשים הספק גבוה, חשוב לקחת בחשבון פתרון להעברת הגנרטור באופן שיאפשר להעבירו באופן קל ובטוח ממקום אחד לאחר. בחירת הגנרטור תהיה צריכה לקחת בחשבון שילוב של צורך ההספק שלך יחד עם היכולת להעביר אותו ממקום למקום בשל משקלו כבד. כמו כן, צריך לראות את כלל ההיבטים ולטווח ארוך בכדי שהגנרטור יתאים לצרכים שלך גם בעתיד.

עוצמת הרעש

חיסרון מרכזי של הגנרטור, הוא רעש בעוצמה גבוהה המופק בעת הפעלתו. בעומסים גבוהים יותר וככל שהספק הגנרטור יהיה רב יותר, המשקל ועוצמת הרעש תהייה גבוהה יותר. בעת בחירת הגנרטור יש לחשוב על התקציב עבור המכשיר, ההספק הנדרש והרעש שאנו נהיה מוכנים לעמוד בו.

חשיבות לספק אמין

גנרטור ברמה גבוהה חשוב לרכוש אך ורק מיבואנים מקצועיים ומנוסים העובדים עם יצרנים מוכרים ומובילים בתעשייה. איש מקצוע בעל ניסיון יוכל לסייע לך לבחור גנרטור בהתאם לצורך ולתקציב בצורה טובה ולספק תיקונים ותחזוקה במידה גבוהה בהתאם לצורך הנדרש. לבחירת הספק, והניסיון קיימת חשיבות גדולה, ולכן חשוב שנברר כמה שנים עוסק הספק בתחום, מה מידת ההיכרות שלו עם סוג הגנרטור הנדרש לנו ולשים לב שיש את הידע המקצועי לצורך סיפוק ייעוץ ברמה טובה.

בחסות MISROT

בשיתוף מ.נ. מערכות, בשיתוף מ.נ. מערכות
  • עוד באותו נושא:
  • גנרטורים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully