וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו לקעקועים שהוא מוזיאון לכל דבר

בשיתוף קיפוד קעקועים, בשיתוף קיפוד קעקועים

2.1.2020 / 10:13

על הקירות תמצאו תמות יפהפיות של אמנות הקעקועים ובחנות תמצאו מקעקעים המתמחים בכל סגנונות הקעקוע והפירסינג שלא מתפשרים על איכות

קיפוד קעקועים. יח"צ,
קיפוד קעקועים/יח"צ

אחד המפיקים של צוות "המומחים" הגיע לעבודה והתגאה בקעקוע חדש שעשה על הכתף, משהו נדיר ביופיו, ספינת מפרשים משולבת עם פורטרט של שני ילדיו. כשנשאל היכן עשה זאת, ענה: "במוזיאון לקעקועים". העורך שאל שוב למה התכוון המשורר? הוא אמר שכדאי לנו לבדוק מקרוב, סטודיו לקעקועים ופירסינגים בשם קיפוד.

אמר וכך עשינו, שלושה מפיקים מטעם צוות "המומחים" נשלחו לסטודיו שממוקם ברחוב המלך ג'ורג' 44 בתל אביב, אלו הם הרשמים שהביאו עימם.

הכניסה לסטודיו הוציאה מאיתנו משפט אחד, ואוו, זה משגע. הקירות כולם היו מעוטרים בתמונות וציורים אומנותיים, הרגשה של מוזיאון לאומנות ויצירה. לא היינו היחידים שנשארנו עם פה פעור, אלא גם לקוחות נוספים, חלקם שהגיעו בפעם הראשונה ושפשפו את העיניים ממש למראה היופי שמסביב.

קיפוד קעקועים. יח"צ,
קיפוד קעקועים/יח"צ

במוזיאון כמו במוזיאון, האווירה השרתה שקט ורוגע, כך שהיה נעים לשבת ולהסתכל על עבודת האומנות שהמקעקעים ביצעו, בסבלנות, מיומנות ומקצועיות מרשימה.

מי שמנהלים את המקום הם ויטלי פישלביץ ומיכאל קוזלנקו כבר 15 שנה. שוחחנו עם ויטלי שבדיוק סיים עבודה ויצא להפסקה. ביקשנו ממנו לשמוע על המקום, הוא סיפר לנו: "בסטודיו קיימים שישה מקעקעים, כל אחד מהם בוגר אקדמיה לציור, כל אחד מתמחה בסגנון אחר. יש מי שבקיא יותר בסגנון יפני, זה אומר עבודות נקיות, חליפות שרוולים. יש סגנון ריאליסטי, ניו סקול, שימוש בצבע מים, סגנון של ריאליזם, סגנון גרפי שבו יש לא מעט קווים ואולד סקול שמתבטא בקו שחור ומילוי צבע".

היה מרתק לראות את הדינמיקה בין כל המקעקעים, למרות שכל אחד עם ידע וניסיון שצבר לאורך שנים, הם מקשיבים האחד לשני, מתייעצים וגם לומדים. בזכות המיקום המרכזי בתל אביב והשם שהולך לפניהם, לא מעט מפורסמים מתקעקעים בסטודיו, אסף אבידן ורשף- די ג'יי קפטן הוק למשל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קיפוד קעקועים. יח"צ,
קיפוד קעקועים/יח"צ

ויטלי הסביר לנו על הגישה של המקעקעים כולם בעבודה. "כל לקוח שנכנס, לא משנה אם מדובר בקעקוע ראשון או לא, אנחנו נמליץ לו את הכי טוב והכי נכון, כאשר לא מתפשרים על מקצועיות, אמינות ואיכות. לכן, יש מקומות בגוף שאנחנו לא מוכנים לקעקע, כמו אצבעות, משום שבאזור הזה הקעקוע לא נשאר טוב ואין לנו כוונה למרוח סתם ככה את הלקוח ולקחת לו את כספו, אם לא חושבים שהאומנות תישאר על הגוף לשנים קדימה".

ויטלי הוא הבעלים ופירסר מקצועי עם ניסיון של למעלה מ-24 שנים כאשר התחיל את דרכו בסטודיו ביזארד בירושלים.

גם בכל הנוגע לפירסינגים לא יכולנו שלא להתלהב מאיכות העגילים, הכי איכותיים שפגשנו בסטודיים שונים, כולל זהב צהוב, זהב לבן, טיטניום מצופה זהב ודגמים נוספים.

לסיכום, לא יכולנו שלא להוריד את הכובע, סטודיו נקי, מזמין, אווירה קסומה, צוות מקצועי ומיומן, עבודות איכותיות מכל עבר, כיף לראות את מי שמציבים סטנדרט אחר לגמרי בתחום הקעקועים בישראל.

מספר טלפון להזמנות- 03-620-5865

עמוד הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קיפוד קעקועים, בשיתוף קיפוד קעקועים
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully