וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו קצבייה חדשנית בלוד

בשיתוף אטליז העיר חלילי, בשיתוף אטליז העיר חלילי

2.1.2020 / 9:30

במהלך מחקר של צוות "המומחים" אחר מקומות המציעים ממכר של בשרים בישראל, הגענו לעיר לוד ומצאנו בית עסק שגרם לצוות שלנו להתרגש עד דמעות, לאכול ולהתרשם מהאיכות וניקיון במקום

אטליז העיר חלילי. יח"צ,
אטליז העיר חלילי/יח"צ

את השבועות האחרונים העברנו באיסוף של חומרים והמלצות מצד אנשי המקצוע המובילים בתחום הבשר, בראשם מסעדנים ושפים מוכרים, שם בולט שחזר על עצמו בכל פעם מחדש היה אטליז העיר חלילי, קצבייה אשר פעילה כבר 13 שנה.

שלחנו מספר מפיקים בשם בדוי, על מנת ללמוד מקרוב אחר הפעילות במקום, אלו הם הרשמים שהביאו משם.

כבר בכניסה למקום הבחנו בנתחים מיוחדים ואיכותיים, לקוחות רבים שפגשנו במקום, סיפרו לנו על יחס אדיב, מגוון רחב של סחורה באיכות מיוחדת.

אטליז העיר חלילי. יח"צ,
אטליז העיר חלילי/יח"צ

אטליז העיר מציע מגוון גדול של בשרים מכול הסוגים כגון קבב הבית, המבורגר מיוחד, נקניקיות טעימות שאי אפשר לפספס, סטייק מהמשובחים באזור, צלעות כבש, כל הבשר של אטליז העיר מגיע ממרעה גולן, בקר מקומי שנולד וגדל ברמת הגולן תחת תו האיכות של חי בריא.

הילה דמרני, בת 37 מראשון לציון אמרה לנו: "לפני חמש שנים גיסתי שמתגוררת בלוד סיפרה לי על המקום הזה, עד אז הייתי קונה את הבשרים לשבת בקצבייה בראשון לציון והייתי מבסוטית ממנה, אבל אמרתי, ננסה ונדהמתי לגלות את ההבדל. קודם כל בניקיון, בטיפול בבשרים, בהבנה של העובדים, עזרו לי מאוד לשפר את הבישולים שלי עם הסברים מדוייקים על כל נתח ואיך כדי לבשל אותו, מה להוסיף והמחירים פה טובים הרבה יותר גם כן, מאז אני פה בכל שבוע מחדש וכמובן לפני חגים".

אחד המפיקים ביקש רשות להיכנס לקודש הקודשים, המטבח והמחסנים של הקצבייה. הוא נדהם לגלות מקום מסודר וסטרילי כאילו היה מדובר בחדר ניתוח, שום דבר לא מטפטף על הרצפה, הכל מבריק, שינוי מרענן לעומת קצביות אחרות שביקרנו בהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אטליז העיר חלילי. יח"צ,
אטליז העיר חלילי/יח"צ

שוחחנו עם הבעלים במקום וביקשנו ממנו טיפ, אילו בשרים נמכרים יותר בתקופת החורף הנוכחית ומדוע. הוא סיפר לנו: "בחורף אנו עובדים יותר על נתחים למעשנות לתנורים, למנגל - הנתחים המיוחדים של אטליז העיר, כמובן לאחר בירור מול לקוח מה הטעם והסגנון וסוג הערב שהוא מארח, וכמובן יש את תבשילי החורף שאי אפשר בלעדיהם שכולל אוסובוקו, צלי, אסאדו, צלי כתף, פיקניה.

אי אפשר לפספס את הסטנדים המרשימים של הרטבים והתבלינים המיוחדים לכל סוג בשר.

אטליז העיר חלילי ממוקמים ברחוב הרצוג 10, בלוד.

עסק משפחתי שכרגע מנוהל על ידי הדור השלישי, מקום מזמין,

שירות אדיב, מחירים נהדרים לאינספור נתחים של בשרים, דגים קפואים ומגוון גדול של פירות ים, את תו האיכות של צוות "המומחים" הם קיבלו ובגדול.

טלפון להזמנות ובירורים - 08-9153219

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אטליז העיר חלילי, בשיתוף אטליז העיר חלילי
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully