וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את חנות מכשירי החשמל הזולה בישראל

בשיתוף אור לבית

1.1.2020 / 17:18

הימים הסוערים, קרים וגשומים סוף סוף הגיעו אלינו לטובה, לכן במערכת "המומחים" החלטנו לחקור ולבדוק בתי עסק אשר מציעים למכירה מוצרי חימום ביתיים

אור הבית. יח"צ,
אור לבית/יח"צ

לאחר בדיקה עם יבואני המותגים הגדולים, חוות דעת של גולשים באתרי הקניות המובילים באינטרנט, הגענו לחנות בשם אור לבית. אתר ZAP הגדול אשר עושה השוואות מחיר בין כל החנויות כולן, מצא כי מדובר בחנות מוצרי החשמל הזולים ביותר בשוק. שלחנו מספר מפיקים לאזור התעשייה בבת ים, שם ממוקמת החנות, אלו הם הרשמים שהביאו עימם.

העסק התחיל בעצם מקטן, חנות 18 מטר שבה נמכרו מנורות ובטריות ואז העסק עלה והתפתח למגוון רחב יותר לריהוט בית ומוצרי חשמל מכל וכל.

מדובר בעסק משפחתי, אבא ג'נאח בנימין הקים את העסק לפני 22 שנה בשותפות עם חמו אברהם ארגואטי ז"ל, לאחר מכן הבנים נכנסו לעסק, אבי ואדיר ג'נאח. לפני כשנה וחצי הם עברו מרחוב בלפור במרכז העיר בת ים לחנות גדולה ומרווחת באזור התעשייה ברח' אהוד קינמון 45, בת ים.

אור הבית. יח"צ,
אור לבית/יח"צ

סיבוב בין המסדרונות שבחנות גילה לנו מגוון עצום של מוצרי חשמל, בין היתר של החברות הידועות כמו אלקטרה, ניופאן וגולדליין, במחירים משתנים.

מה שעניין אותנו במיוחד היה מוצרי החימום. מצאנו מכל טוב, מפזרי חום מוגני מים תלויים, בכל מיני גדלים ומותאמים גם לאמבטיה. רדיאטורים מוגנים, פטריית חימום עומדת במראה מעוצב דמוי מנורה 3000 ואט, גם היא עמידה בפני מים. סוגים שונים של קמין, בעיצובים מיוחדים ועוד.

לקוחות רבים הגיעו לאזור מוצרי החשמל החורפיים גם כן. דוד יפתח, בן 33 מאזור שרכש מפזר חום לרגליים, סיפר לנו: "אני מכיר את המשפחה כבר שנים, הייתי לקוח שלהם בחנות הישנה ובאופן טבעי בכל פעם שצריך מוצר חשמל חדש, אני מגיע גם לחנות הזו. הם תמיד מעניקים שירות אדיב ומקצועי ובשורה התחתונה, יש פה את המבחר הכי גדול ובמחירים הכי טובים, אף מקום אחר לא יכול לנצח את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אור הבית. יח"צ,
אור לבית/יח"צ

דוד לא טעה, גם אנחנו לא נתקלנו קודם לכן במבחר כה גדול של מוצרי חשמל מכל הסוגים ובכל הגדלים, לאנשיים פרטיים ובעלי מקצוע. מעצבי שיער למיניהם יכולים למצוא פה מכונות תספורת במגוון רחב, חלקי חילוף למכונות תספורת, מחליקי שיער קרמיים עם צג דיגיטלי לכיוון הטמפרטורה, ועוד במחירים מיוחדים.

לטבחים ושפים מחכים פה מעבדי מזון, מטחנות בשר, מכשירים לבישול ולטיגון, מיקסרים מקצועיים וסירי טיגון, מסחטות מיץ, מכשירי טיגון ללא שמן.

שוחחנו עם אחד מבני המשפחה אשר עובדים ומנהלים את החנות, הבן אדיר, שאלנו אותו איך מחזיקים חנות כל-כך גדולה עמוסה מכל טוב ובכל זאת נשארים הכי זולים בשטח, הוא הסביר: " אנחנו קונים מכשירים מכל הסוגים בכמויות גדולות, אבל לרגע לא מתפשרים על האיכות שלהם או שרות שמעניקים, אם לקוח מגלה שאחד המוצרים שרכש לא תקין, אנחנו נעשה הכל על מנת לפצות אותו כמו שצריך לשביעות רצון מלאה".

מי שלא יכול להגיע לחנות בבת ים, יכול למצוא את מגוון המכשירים במחירים הזולים גם באתר של אור לבית

מבצעים גם משלוחים לכלל הארץ, אספקה מהירה ושירות מקצועי ואדיב, ים של מוצרים במחירים מנצחים, אור לבית, אנחנו מסירים את הכובע.

לבירורים והזמנות: 03-7577744.

בשיתוף אור לבית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully