וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הגדול הבא בארגונים - נשימה מעגלית!

בשיתוף מִיכִּי תוסייה-כהן, בשיתוף מִיכִּי תוסייה-כהן

1.1.2020 / 17:02

טכניקת הנשימה המעגלית עוזרת למשתמשים בה להגיע לריכוז רב יותר. מה הקשר בין הטכניקה הטיפולית למקומות עבודה?

הפוגה של נשימה מעגלית באמצע יום עבודה ובמקום העבודה. יח"צ,
הפוגה של נשימה מעגלית באמצע יום עבודה ובמקום העבודה/יח"צ

הנשימה המעגלית (ריברסינג) היא אחת משיטות הטיפול העוצמתיות אשר אט אט תופסת תאוצה בישראל ובעולם כולו. בפועל, הנשימה המעגלית היא טכניקת נשימה הגורמת למגוון רחב של תופעות פיזיולוגיות, מנטליות ורגשיות.

צוות "המומחים" חקר את נושא הנשימה המעגלית, התייעץ עם טובי המומחים, שוחח עם אנשים שחוו ומטופלים בשיטה זו ודרכם הגענו לאחד מאנשי המקצוע המוערכים בארץ, מִיכִּי תוסייה-כהן.

מִיכִּי מחזיק בשני כובעים, בכובע הראשון הוא מטפל ומנחה מפגשי נשימה מעגלית אישיים וקבוצתיים, ואילו בכובע השני מִיכִּי משמש כמנהל משאבי אנוש, ולו עבר עשיר בעולמות משאבי האנוש ובעולמות הניהול בהייטק.

הכנה למרחב נשימה מעגלית אינטימי. יח"צ,
הכנה למרחב נשימה מעגלית אינטימי/יח"צ

מִיכִּי מטפל בקליניקה הפרטית שלו ביפו, הוא מוביל קבוצות נושמים בתל-אביב, בירושלים, במודיעין ובנירית, ומקיים מפגשי נשימה פרטיים בכל הארץ לארגונים עסקיים ולקבוצות פרטיות לפי הזמנה. בשנה האחרונה מִיכִּי בחר לשלב בין שני עולמות התוכן הללו, ולהביא את בשורת הריברסינג לעולמות הארגוניים מהם הוא הגיע.

פגשנו את מִיכִּי וביקשנו ממנו שיספר לנו על הנשימה מעגלית, והוא הסביר - "הנשימה המעגלית משתייכת לעולמות הגוף-נפש; זו טכניקת נשימה מונחית, הגורמת להגדלת כמות האוויר הנכנסת לגוף עד פי עשרה ביחס לזמן נשימה רגיל! התוצאה של הגדלת כמות האוויר היא העלאת ריכוז החמצן בגוף, דבר המעורר תופעות פיזיולוגיות, מסייע לגוף להירגע וגורם לתחושה נעימה, הוא ממקד וגורם למצבי תודעה ייחודיים והוא מאפשר לרגשות להשתחרר".

ואיך כל זה מתחבר לעסקים ולארגונים? מִיכִּי הוסיף ואמר, "ארגונים מחפשים הצלחה עסקית והיום הם גם מבינים כי ההצלחה תלויה ביכולת הארגון לשמר את עובדיו וליצור מחוברות ארגונית. מהניסיון שצברתי לאורך השנים למדתי כי המחוברות הארגונית נמדדת בדרכים שונות כאשר המרכיבים העיקריים אשר תורמים להגברת המחוברות כוללים את החוויה של העובד בתפקיד, בצוות ובארגון, החוויה שלו ממנהלו הישיר, מההשקעה בעובד, מהחיבור הרגשי של העובד לארגון וממרכיבים נוספים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשימה מעגלית. יח"צ,
נשימה מעגלית/יח"צ

"מתוך הידע הקודם שלי ומתוך ההתנסות בפועל ראיתי כי שילוב מפגשי נשימה מעגלית בארגונים, מעלה באופן ישיר את מדדי מחוברות העובדים ותורם להצלחת הארגון ולשביעות רצון העובדים והמנהלים".

על מנת לקבל חוות דעת מהשטח, פנינו לעובדי חברת וויז'נט, חברה אשר בחרה להתפתח בעזרת סדנאות הריברסינג הארגוניות של מִיכִּי. אחת העובדות ציינה בפנינו, "זו חוויה שגיבשה אותנו בצורה מרגשת, פעם בחודש כל העובדים כולם מתכנסים יחד לנשימה מעגלית ומהפעם הראשונה אי אפשר היה שלא להרגיש בשיפור משמעותי במסדרונות ובמשרדים, בין כל העובדים, באנרגיה החיובית ובהרגשה. קיבלנו כלים איך ניתן באמצע היום להתנתק ממירוץ החיים ולקחת אוויר. חוויה מרתקת שרוצים לקבל ממנה עוד ועוד".

הנשימה המעגלית מעניקה תוספת חווייתית ותְכָנית לאירועים שונים בחיי החברה, ומִיכִּי מציע את מפגשי הנשימה לארגונים ולבעלי עסקים המעוניינים לגעת בעובדים ולהביא ערך הן לעובדים באופן אישי והן לארגון, בדרכים הבאות:

• מפגשי נשימות חווייתיים הפתוחים לכל העובדים, אם בחדרי כושר או אם באירועי חברה.

• מפגשים ייעודיים לקבוצות אורגניות - לקבוצות המחפשות פעילויות של פיתוח צוות או לפעילויות הרפיה ובילוי.


• מפגשי נשימות ייעודיים לצוותי הנהלה כחלק מתהליכי פיתוח הצוות וקידום אג'נדה ארגונית.

• מפגשי נשימות כחלק מתהליכי פתוח ולימוד של מנהלים צעירים וותיקים תוך הקניית הנשימה ככלי ניהולי


• מפגשי נשימות אד-הוק לצוותי משימה (Task Force), לאירועי קייזן, לתהליכי האקתון ולצוותי פרויקטים ייחודיים, בהם נדרש מיקוד מיוחד, חשיבה מחוץ לקופסה והתארגנות מהירה למשימה חשובה.

לסיום ביקשנו ממִיכִּי לספר לנו במשפט אחד משהו שיכול לתאר נשימה מעגלית, למי שלא מכיר, חושש או סקפטי, הוא אמר לנו: "המילה הראשונה של כל מי שמגיע למפגש שכזה לאחר המפגש היא WOW! אין צורך להאמין בשום דבר, אין צורך לדמיין או לכוון לשום דבר, כל מה שצריך זה לנשום, כל השאר קורה כבר מעצמו".

אתר הבית של מיכי

אתר נשימה מעגלית בארגונים

דף הפייסבוק של מיכי

מספר הטלפון של מִיכִּי: 054-7887289

בשיתוף מִיכִּי תוסייה-כהן, בשיתוף מִיכִּי תוסייה-כהן
  • עוד באותו נושא:
  • נשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully