וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו מקום מקסים לרהט בו את הבית

בשיתוף עיצובי הכפר, בשיתוף עיצובי הכפר

1.1.2020 / 16:28

נחמיה וירין גואטה מכינים רהיטים במושב עוזה. הלקוחות הקבועים מספרים כולם שהם מאוהבים. יצאנו לגלות למה

עיצובי הבית. יח"צ,
עיצובי הכפר/יח"צ

באופן טבעי כולנו אוהבים לחדש ולהתחדש בכל היבט בחיים, בנוגע לרהיטים שלנו זו אפילו חובה. אין טעם להישאר עם כאלה ישנים וחורקים, כאשר אפשר למצוא חדשים, חזקים, עמידים בעיצובים מטריפים, שיעוררו התפעלות מצד כל האורחים.

הטרנדים בעולם הריהוט מגוונים במיוחד לכן צוות "המומחים" עשה עבודת מחקר מעמיקה במשך מספר חודשים, בדק את חנויות הרהיטים השונות בארץ, מקום אחד שבה לנו את הלב במיוחד, עיצובי הכפר.

החלטנו להרים כתבה שתספר גם לכם על המבחר והשירות שמציעים במקום. לצורך כך הגענו מספר פעמים למושב עוזה, שם פגשנו מספר פעמים את הבעלים, נחמיה וירין גואטה.

עיצובי הבית. יח"צ,
עיצובי הכפר/יח"צ

לקוחות חוזרים וחדשים שהיו במקום ידעו לספר ולפרגן על זוג נעים לשיחה, סבלניים ומסבירים על כל רהיט ורהיט בשקט ושלווה, הם התאהבו בהם ביחד עם הרהיטים, גם אנחנו.

במקום ישנה תצוגה ענקית של רהיטים ממגוון סוגים וסגנונות, כאשר ירין ונחמיה עובדים כבר 20 שנה מול אותם ספקים ומפעלים אשר יכולים לתת מענה לכל ריהוט ספציפי שלקוח מחפש, לקלוע הכי קרוב למה שעולה בדמיונו.

נחמיה סיפר לנו כי בתחילה המקום היה מחסן קטן עם מספר רהיטים מצומצם, אך לאט לאט הוא הרחיב אותו. לאחר שנתיים הצטרפה אליו ירין בעלת החוש העיצובי, כך שמאז ועד היום היא אחראית על החידוש והעיצוב של התצוגות, תוך כדי שמייעצת ללקוחות ונותנת להם טיפים מקצועיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עיצובי הבית. יח"צ,
עיצובי הכפר/יח"צ

ביקשנו לשמוע מירין על תפיסת עולמה. היא סיפרה לנו: "אני מאמינה שכשאתה קונה רהיט את החייב לבוא ולהרגיש אותו, לראות שזה אכן מתאים לך. אני לא מבינה איך אפשר לעשות בחירה כזו באינטרנט כשזה רק על ידי תמונה. מגיעים אלינו, רואים בעיניים, מרגישים את האיכות של הסחורה, מקבלים יחס אישי וחם, ליווי צמוד, ייעוץ, ככה שלא נשאר מקום לטעויות".

באופן מפתיע הרהיטים האיכותיים כולם, היו במחירים נוחים בהרבה מאשר שאר מקומות שפגשנו. על כך נחמיה הסביר לנו: "אנחנו לא משלמים שכירות כי המקום שייך לנו, זה פלוס גדול ללקוחות, כי ככה יש לנו את האפשרות להוזיל את העלויות".

לצורך הדוגמה, עסקה כוללת שאפשר למצוא במקום, סלון, מזנון ושולחן פינת אוכל + 6 כסאות וחדר שינה במחיר מדהים של 10,900 שקלים, במגוון אופציות לשינוי ובחירת רהיטים.

זו עסקה שהפילה אותנו מהרגליים ממש, מגיעים למקום אחד ומוצאים בו את כל הריהוט לבית במחיר מדהים.

עיצובי הכפר במושב עוזה, פנינה אמיתית באמצע החיים, כזו שתשנה לכם אותם מקצה לקצה.

לבירורים והזמנות: 053-2399999.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף עיצובי הכפר, בשיתוף עיצובי הכפר
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully