וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחסון אתרים בוורדפרס - כל מה שצריך לדעת

בשיתוף הוסט סנטר, בשיתוף הוסט סנטר

1.1.2020 / 12:40

כל בעל עסק צריך אתר כדי לקדם את העסק ולצמוח, אבל כל אתר צריך להיות מאוחסן על שרת כלשהוא. מה האפשרויות העומדות בפנינו ובאלו גורמים צריך להתחשב

וורדפרס. ShutterStock
וורדפרס/ShutterStock

כיום, עם התקדמותה הניכרת של הטכנולוגיה, כבעלי עסק, אתם בוודאי מודעים לחשיבות של בניית אתר עבור העסק שלכם וזאת, על מנת ליצור זרימה של כניסת לידים חדשים, שמירה על קשר עם הלקוחות שכבר נמצאים במאגר שלכם, וכן שמירה על פעילות עסקית עבור העסק שלכם. על מנת להשאיר את האתר העסקי שלכם "חי ובועט", עליכם לדאוג לחברת אחסון אשר תאחסן את האתר שלכם.

את שירותי האחסנה עליכם לבחור באופן מוקפד וזאת על פי הצרכים של העסק שלכם ולהתחשב בגורמים הבאים - סודיות, תחזוקה, אבטחה, תמיכה טכנית, מהירות טעינה, דירוג במנוע החיפוש גוגל וכיוצא בזה. במאמר זה נדון על מה הם הנתונים החשובים עבור איכות אחסון אתרים בכלל, וכן על השיטות שיאפשרו לכם אחסון אתרים עבור העסק שלכם. כמו כן, נדון בנושא של מהי מערכת בניית אתרי וודדרפרס בפרט ונסיים בנושא של כיצד תוכלו לחסוך במחיר של אחסון אתרים וורדפרס?

מה הם הנתונים החשובים עבור איכות אחסון אתרים בכלל?

אבטחה - הגנה וכן אבטחה מפני תקיפת וירוס תסופק באמצעות חברת האחסון אשר תבחרו.

מהירות הטעינה - הלקוח הפוטנציאלי שגולש באתר שלכם, יישאר במידה והאתר שלכם יעלה במהירות האפשרית. במידה והאתר שלכם יעלה באופן איטי, סביר להניח שמי שגולש לא יחכה, אלא ייאלץ לעבור לאתר של המתחרים שלכם, שהאתר שלהם עולה במהירות יותר טובה משלכם.

שיפור ועדכון בלי הפרעה - כאשר נוצר אצלכם הצורך לשפר או לעדכן את האתר שלכם, תוכלו לעשות זאת ללא הצורך של הפסקת הפעילות באתר שלכם.

גיבוי - חברת האחסון אשר בה תבחרו תבצע גיבוי של הנתונים של האתר שלכם - עובדה זו תאפשר לכם יכולת של שיקום באופן מהיר אם תצוץ בעיה, שקט בעסק שלכם, וכן רצף של פעילות איכותי באתר שלכם.

תמיכה טכנית - חברת אחסון אתרים אשר בה תבחרו תעניק לכם תמיכה טכנית עשרים וארבע שעות ביממה.

השיטות שיאפשרו לכם אחסון אתרים עבור העסק שלכם

אחסון אתרי וורדפרס - זו היא פלטפורמה איכותית וידידותית לניהול ובניית אתר שפועל לרוב על שרתים של לינוקס. יש באפשרותכם להוסיף לאתר שלכם בשיטה זו אלמנטים רבים וכן תוספים כדי לשפר את ביצועי האתר שלכם. קל מאוד להתקין את האתר בשיטה זו והתחזוקה שלו מקצועית. בשל המעלות הרבות שלו, אתרי אחסון וורדרפס הם הטרנד העכשווי כיום ולמעלה מחצי מהאתרים נבנים בשיטה הזאת.

אחסון אתרים ללא עלות בכלל - ניתן למצוא כיום חברות אשר הן מפעילות אחסון אתרים כלל ללא עלות, אך מה שעולה בזול, עולה ביוקר - יש להניח שתבחינו בכל מיני פרסומות למיניהן באתר העסקי שלכם, וכן קבלת תחזוקה ושירות תמיכה מצומצמים מאוד - השירות של אחסון אתרים ללא עלות כלל מתאים עבור צרכים בלתי מקצועיים ובלתי עסקיים ואנו לא ממליצים לכם לנקוט בגישה הזאת.

אחסון אתרים שיתופי - כמה אתרים אשר הם מאוחסנים על שרת אחד והם מתחלקים ביניהם במשאבים, כאשר מי שאחראי על התחזוקה של השרת היא חברת האחסון אשר בחרתם. הדבר מתאים עבור עסקים קטנים למדי וכן לאתרים עם כניסת גולשים קטנה שאינם צורכים שליחת דואר אלקטרוני.

שרת פרטי מדומה - שיטה זו מאפשרת לכם לקבל שטח דיסק פרטי משלכם וזה כולל מערכת הפעלה ורישיונות, אותה תנהלו כאוות נפשכם. בשיטה זאת קיימת נגישות למשאבים הרבה יותר גדולים, כמו כן ישנה אפשרות הוספת מספר דומיינים שרק חלמתם עליהם. היתרון והחיסרון הוא שאתם האחראיים על השינויים ועל התחזוקה. השיטה הזאת מתאימה עבור עסקים בינוניים, כאשר התנועה שלהם ושימושים שונים, ולמי מכם אשר מעדיף לבצע ניהול של האתר שלכם בעצמם.

שרת אחסון ייעודי - אתם תקבלו מחיצה עם מערכת הפעלה נפרדת. שיטה זו תבטיח לכם רמת אבטחה גבוהות, פרטיות, גמישות. שיטה זאת מתאימה עבור עסקים, עבור חברות, וכן עבור אתרים גדולים במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מהי מערכת בניית אתרי וורדפרס?

מערכת בניית אתרי וורדפרס מהווה פלטפורמה עבור בניית אתרים והיא טומנת בחובה מערכת של ניהול תוכן. המערכת בנויה בשפת התכנות הנפוצה ביותר כיום ברחבי תבל ונקראת - PHP - PERSONAL HOME PAGE. שפת התכנות הזאת בדרך כלל תרוץ על שרת לינוקס - MY SQL - MY - STRUCTURED QUERY LANGUAGE. אחסון אתרים וודרפרס שווה לכל אחסון של אתר אחר, אך ישנו הבדל עקרוני אחד והוא הצריכה במשאבים של האתר הזה, להבדיל מאתרים שבנויים בשפות שונות. לאתר זה ניתנת האופציה להתקין הרבה תוספים על מנת שתוכלו לשפר את האתר שלכם בתחומים של זיכרון וכן CPU. אנו ממליצים לכם לאחסן אתר זה על גבי שרתי VPS פרטיים, מכיוון שיהיו לכם הרבה יותר משאבים הזמינים לכם.

כיצד תוכלו לחסוך במחיר של אחסון אתרים וורדפרס?

• עליכם להסיר סקריפטים אשר עלולים להעמיס על האתר שלכם.

• עליכם לטפל בשאילתות לגבי מסד נתונים, כדי שתהיינה יותר מהירות וכן איכותיות.

• עליכם להוריד תמונות שהן כבדות מהאתר שלכם.

• עליכם להוריד תוספים אשר הם לא הכרחיים עבור האתר שלכם.


לייעוץ והכוונה חינם בנושא אחסון אתרים - שרת VPS - אחסון אתרי וורדפרס התקשרו: 08-946-14-35 או באימייל - info@hostcenter.co.il

הוסט סנטר - אחסון אתרים - בניית אתרים - הקמת שרת VPS

בשיתוף הוסט סנטר, בשיתוף הוסט סנטר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully