וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור שלישי לקצבייה הכי מיוחדת בתל אביב יפו

בשיתוף איטליז חינאווי, בשיתוף איטליז חינאווי

31.12.2019 / 16:46

כבר 20 שנה שאיטליז חינאווי מספק ללקוחות נתחי בשר מובחרים ובורר בפינצטה את הבשר האיכותי ביותר ללא פשרות

איטליז חינאווי. יח"צ,
חינאווי/יח"צ

חינאווי זה לא רק משקאות, אלא גם בשרים ובגדול! קצבייה נקייה כמו בית מרקחת, עמוסה בבשרים הכי איכותיים בסביבה עוד מלפני קום המדינה. עם נתוני פתיחה כאלה, זה היה רק עניין של זמן עד שצוות ה"מומחים" יגיע לסניף ברחוב יפת 77 ביפו, על מנת לבדוק מקרוב מה חדש בקצבייה ששמה הולך לפניה.

יום חמישי אחר הצהריים. בכניסה לקצבייה נתקלנו בעשרות לקוחות שחיכו בתור לקנות בשרים לקראת סוף השבוע. שאלנו את אחד מהם, דוד מגן, למה דווקא פה ולא במקום אחר. הוא הסביר: "זה לא רק הרגל של 20 שנה, זה גם שביעות רצון מלאה לאורך 20 שנה שאני מגיע לפה בכל יום חמישי, אז למה לי להחליף? יש פה את כל מה שאני צריך, כל סוגי הבשרים, החבר'ה במקום מכירים את השגעונות שלי, כך שמתקתקים עבורי הכל בדיוק כמו שאני אוהב. מנקים לי את חתיכות השומן, השניצלים מגיעים דק דק ויש תיבול לפי מתכון מיוחד שלהם, קוראים לזה "התבלין של סבא", מצויין לקציצות טלה, כל מה שנותר זה רק להתחיל לבשל".

מאחורי הדלפק נמצאים מספר קצבים שהם סוג של ספר בישול מהלך. מעבר לאופן שבו הם חותכים ומסדרים את הבשרים, הם יודעים להסביר לכל מי שצריך, בדיוק באיזה נתח מדובר, מה שיטת הבישול המומלצת, באילו תבלינים או רטבים כדאי להשתמש ולמי להוסיף ירקות על מנת לתת אקסטרה טעם.

איטליז חינאווי. יח"צ,
חינאווי/יח"צ

אחד הסודות הלא ידועים של קצביית חינאווי, זה שאת הבשרים שלהם הם בוחרים בפינצטה ממש, דורשים לדעת את קורות החיים של כל עדר, על מנת לגלות איך והיכן גדל, בסופו של דבר החשיבות של הדברים הקטנים עושים את ההבדל כאשר נתח מסויים מוגש ללקוח ומשם לצלחת.

שוחחנו עם הבעלים ושאלנו אם עכשיו לקראת חודשי החורף מתוכנן איזה מבצע מעניין. הוא סיפר: "לקראת השנה החדשה יש לנו מבצע על בשרים מובחרים במחירים אטרקטיביים, אבל אין פה חדש, לפני כל חג יש לנו מבצעים על כל סוגי הבשרים".

מבצע מיוחד לקוראים שלנו, מי שיגיע לאטליז דרך הכתבה הזו, יקבל 10% הנחה על קניית בשרים עד סוף השנה 31.12.19.

אטליז חינאווי, עסק משפחתי של עשרות שנים, שם נרדף להגינות במחיר, ניקיון מושלם, מבחר מגוון של בשרים ושירות מכל הלב.

לבירורים והזמנות: 03-6833075/ 054-7834721.

עמוד הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף איטליז חינאווי, בשיתוף איטליז חינאווי
  • עוד באותו נושא:
  • חינאווי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully