וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת הדגים מעכו שעשתה לעצמה שם בכל העולם

בשיתוף אורי בורי, בשיתוף אורי בורי

31.12.2019 / 16:22

בצמוד לטיילת של עכו, בתוך מבנה עתיק בן 400 שנה, פועלת מסעדת דגים מקסימה, בילינו שם, מטר מחוף הים וגילינו כי החיים יכולים להיות יפים מתמיד

אורי בורי. יח"צ,
אורי בורי/יח"צ

מסעדת הדגים אורי בורי בעכו חיה ובועטת כבר 30 שנה, בזמן הזה היא עשתה לעצמה שם של אחת ממסעדות הדגים המופלאות ביותר בישראל, כאשר ביקשנו למצוא לוקיישן מעניין במיוחד לארוחת גיבוש צוות "המומחים" לקראת סוף שנת 2019, שלחנו את אחת מנציגות המערכת לבדוק את המסעדה, היא חזרה ודיווחה כי מדובר במקום מושלם מול הנוף היפה ביותר בעולם.

מה נגיד, זו היה ערב בלתי נשכח, האווירה המזמינה, הטעמים הנדירים והכל בהרמוניה נפלאה עם צלילי הגלים. הוגשו לנו מנות דגים ופירות ים אותנטיות ומקוריות, כאשר גם לצמחונים וטבעוניים שבחבורה היה תפריט מיוחד עם טעמים יוצאים מן הכלל.

מנות הבוסקטה, פרוסת לחם בגריל עם שמן זית וחצילים שרופים על אש פתוחה, ודג המוסר המעושן קלות במחטי אורן וקצח מעליו, גרמו לנו לבכות מאושר, עד כדי כך, עונג צרוף ברמה שקשה לתאר.

חלק מהמנות בתפריט מותאמות לעונות השנה, בגלל שהגענו בחודש חורפי, היתה לנו את ההזדמנות לטעום את מרק הפטריות ששמענו עליו רבות, הוא מורכב משלושה סוגי פטריות שונים, עם קצפת ופלפל שחור, ללא שום תיבול נוסף, השפים יודעים מה הם עושים, המנה היתה פנטסטית.

אורי בורי. יח"צ,
אורי בורי/יח"צ

מומלצת במיוחד היא ארוחת הטעימות שבה אוכלים מנות קטנות שמגיעות ברצף ואפשר להפסיק מתי שרוצים, בהחלט פינוק אמיתי.

כל הצלחות, הסכו"ם והציוד שמסביב, היו מאיכות טובה, אבל בקו עיצובי פשוט ונקי. הדגש הוא על מה שמקבלים בצלחת, כמה חכם ונבון.

בגלל שמדובר במסעדה עם חללים גבוהים ועתיקים, על תקרת אחד החללים במסעדה תלויות שמלות כותנה שונות, על מנת ליצור תרומה לאקוסטיקה נעימה, ללא יצירת הד.

אין ספק שהבעלים הוא סוג של גאון, לא רק מפיק טעמים מנצחים, אלא במקום יש חשיבה על כל הפרטים הקטנים ביותר, כאלו שעושים את ההבדל עבור כל סועד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אורי בורי. יח"צ,
אורי בורי/יח"צ

במסעדה פגשנו מספר לקוחות קבועים, מכמה מקומות בארץ, נהריה, חיפה, זכרון יעקב ותל אביב, כאלה שהדגישו בפנינו כי את הדגים שלהם אוכלים רק אצל אורי בורי בעכו. הם סיפרו לנו שמבחינתם זה הרבה מעבר לעוד מסעדה, אלא בית לכל דבר. צוות העובדים במקום הוא כזה שהם מכירים כבר שנים ארוכות, לכן כשמגיעים לפה זה מרגיש להם בדיוק כמו שמגיעים הביתה, לארוחה משפחתית.

מבירור מעמיק שעשינו, התברר שלא רק לקוחות מקומיים, אלא גם תיירים רבים פוקדים את המקום. המסעדה זכתה לחשיפה אדירה בחו"ל, לדירוגים גבוהים באתרים וכלי תקשורת קולינריים, בין היתר טריפ אדוויזר, כאשר בארבע מתוך שש השנים האחרונות הוא זיכה את המסעדה בתואר המסעדה הטובה ביותר במזרח התיכון.

בשנת 2019 טריפ אדוויזר מיקם את אורי בורי במקום ה-25 המכובד ברשימת המסעדות הטובות ביותר בעולם. הציון המצטבר בגוגל מצד חוות דעת של גולשים מעבר לים עומד על ציון גבוה במיוחד.

לדעתנו, מסעדת אורי בורי בעכו היא גן עדן עלי אדמות, נהנו מכל ביס ורגע, מבחינתנו מהיום והלאה, כל ערבי הגיבוש של המערכת יהיו שם.

אפשר להגיע ברכבת וכך אפשר ליהנות מאלכוהול משובח, סה"כ שעה ו-20 דק' מת"א.

מומלץ להזמין בטלפון מראש: 04-9552212.

אורי בורי - רח' ההגנה, עכו.

בשיתוף אורי בורי, בשיתוף אורי בורי
  • עוד באותו נושא:
  • אורי בורי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully