וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו מקעקע עם סיפור חיים מרגש במיוחד

בשיתוף ליאב טאטו, בשיתוף ליאב טאטו

31.12.2019 / 15:55

במהלך השנה האחרונה, צוות "המומחים" סרק ובדק מקרוב אינספור בתי עסק שונים ברחבי ישראל, ממש לקראת סיום השנה האזרחית 2019, פגשנו את מי שריגש אותנו יותר מכל, ליאב פורר, מקעקע עם סיפור אישי מיוחד

ליאב טאטו. אלה איילון,
ליאב טאטו/אלה איילון

במהלך השנה האחרונה עשינו מספר כתבות על מקעקעים שונים ברחבי המדינה, חלקם היו אצילים במיוחד והסכימו לספר ולהמליץ לנו על מי שהם רואים בו כדמות לחיקוי, שמענו להם ולא הצטערנו לרגע.

ליאב פורר הוא ליאב טאטו, נולד כילד חירש ובגיל 8 החל להביע את עצמו בעיקר דרך הציור. על הדפים הוא פרק את כל מחשבותיו ורגשותיו. שנתיים לאחר מכן עבר ניתוח מיוחד ובעזרתו שמע קולות וצלילים בפעם הראשונה בחייו.

בשלב מתקדם בחיים, במשך 15 השנים האחרונות, יכולת הציור שסיגל לעצמו כילד הפכה למקצוע, מקעקע, כאשר כל יצירה שעושה, מחזירה אותו לאחור, לאותו ילד שחייב היה לסרטט בצורה מושלמת על מנת שיוכלו להבין אותו כמו שצריך.

ליאב טאטו. אלה איילון,
ליאב טאטו/אלה איילון

שוחחנו עם כמה וכמה לקוחות של ליאב. כולם הרעיפו מחמאות על אומן ויוצר מדהים, סבלני ומרוכז בכל עבודה, כולל זו שיכולה להימשך לפעמים על פני מספר ימים.

כאשר פגשנו את ליאב, בסטודיו שלו בשדרה המרכזית והחדשה בעיר מודיעין, נדהמנו לשמוע כי הוא עם בעיות קשב וריכוז. "איך זה מסתדר עם הצורך להתרכז בעבודה כה עדינה?" שאלנו אותו. הוא הסביר: "הציור מעניק לי מקום של ניתוק מכל מה שסביבי".

שאלנו את ליאב מה קעקוע מסמל עבורו. הוא סיפר: "בדיוק מה שאני אומר לכל הלקוחות שלי, או לכל מי שמתעניין בקעקוע אבל לא בטוח בעצמו, ללכת אחרי הלב של עצמם. אני עברתי תהליך מאוד ארוך של התמדה, כאשר הלכתי בעקבות החלומות שהיו לי, כך שעבור כל אחד זה יכול להיות משהו אחר, אבל פשוט לא לוותר לחלום אלא להגשים אותו".

בהשוואה למקומות אחרים שבדקנו, ליאב טאטו הוא לא הזול ביותר אבל גם לא יקר מדי, מה גם שהערך המוסף שמעניק לכל מקעקע גדול הרבה יותר מהעניין הכספי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ליאב טאטו. אלה איילון,
ליאב טאטו/אלה איילון

התרשמנו במיוחד מהסטריליות הקפדנית בסטודיו, מהדרך בה ליאב נותן את כל כולו, מאה אחוז של מסירות ממש לכל לקוח, איש שיחה שחשוב לו לשמוע את הצד השני, על מנת לתת לו את המענה המושלם דרך ציור הגוף, כאשר הוא מתמחה ב-32 סגנונות אומנות של קעקועים.

במקביל לפעילות שלו בסטודיו במודיעין, ליאב פעיל גם בסטודיו בתל אביב, בקרוב עומד לפתוח סניף משלו בעיר הגדולה, כאשר היעד הגדול הבא הוא לפתוח אקדמיה למקעקעים ופירסינגים.

ליאב טאטו, מקצוען עם סיפור חיים מטלטל מאחוריו, אנחנו נמשיך לעקוב ולהתרגש.

עמוד הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ליאב טאטו, בשיתוף ליאב טאטו
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully