וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו בית אוכל משגע במבשרת ציון

בשיתוף הקצבייה של עופר, בשיתוף הקצבייה של עופר

31.12.2019 / 15:38

אתגר במערכת המומחים שלח את העורכים למצוא בתי עסק שמציעים ישני מוצרים במקביל. הגענו לקצבייה שהיא גם מעדנייה נהדרת

הקצבייה של עופר. יח"צ,
הקצבייה של עופר/יח"צ

בישיבת צוות של מערכת "המומחים", אחד העורכים העלה רעיון מעניין לתחרות בין כולם: לחפש אחר בתי עסק מיוחדים אשר מציעים שני מוצרים תחת מטריה אחת, גם וגם, כאלו שיהיו שווים כתבת תחקיר. כולם יצאו לשטח, הפעילו את הקשרים שלהם ואחד המקומות הראשונים שעלה בגורל היה הקצבייה של עופר, קצביית בשר וחנות מעדנים במבשרת ציון.

שלחנו מספר מפיקים לבדוק את המקום מקרוב. הם חזרו מאושרים ומאשרים, מדובר בבית עסק ששווה כתבה ובגדול, אלו הם הרשמים מהביקור.

הקצבייה של עופר פעילה כבר במשך חמש וחצי שנים. הדבר הראשון ששמנו לב אליו כאשר נכנסו לחנות, הוא שהטמפרטורה במקום היתה נעימה, בשונה מלא מעט קצביות אחרות שם קופאים מקור, דבר שפוגם בחווית הקנייה, היתה זו גם המעדנייה שהשרתה אווירה חמימה ומזמינה.

הקצבייה של עופר. יח"צ,
הקצבייה של עופר/יח"צ

בזמן שהתרשמנו מהנראות וניקיון מסביב ועד שהגיע התור שלנו לקנות ולטעום, שוחחנו עם מספר לקוחות. צעירים ומבוגרים כאחד הרעיפו שבחים על המקום המשפחתי כהגדרתם, על מגוון המוצרים והטעמים במחיר ששווה את התמורה.

כאשר יכולנו לגשת למעדנייה, התאהבנו בקונספט ההגשה האירופאית. לכל עובד מעבר לדלפק היו ארבעה מרכיבים שהוא יכול לשים בתוך כריך טרי ורענן, עם דגש על גבינה, נקניק ושני מוצרים עדינים, במקביל אפשר שהלקוחות עצמם יצביעו מה הם מעדיפים להכניס למנה.

נפעמנו מהדרך שבה כל המוצרים מסודרים מול העיניים, מעבר לזה שכל הגבינות מגיעות מחו"ל בטעמים שלא מוצאים בכל מקום בישראל, ללא חומרים משמרים או שומן נוסף, הן נעטפו באריזה אסתטית, בדיוק כמו הנקניקים, מבלי שהם נוגעים האחד בשני, כל מוצר מקבל את הכבוד ומקום מסודר משלו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הקצבייה של עופר. יח"צ,
הקצבייה של עופר/יח"צ

טעם הכריך שהכינו עבורנו היה מטריף, שילוב של טעמים יוצאים מן הכלל, טריות ופריכות של הלחמנייה הטרייה, קסם בפה בכל ביס וטעימה.

היינו צריכים מספר רגעים להתאושש מחווית האוכל הנהדרת, אז ניגשנו לאזור הקצבייה, שם שוחחנו עם הבעלים, עופר אסלן, שף וקצב בעצמו, שגם מיישן במקום את הבשר. עופר סיפר לנו כי הוא שם דגש גדול על כך שהבשרים שמגיעים לקצבייה יהיו תוצרת הארץ, על מנת לחזק את החקלאות המקומית, בין היתר אלו מגיעים מחוות גידול איתמר בדרום, ומרעי גולן עם תו תקן של "חי בריא", תו אשר מציג את האיכות והאכפתיות בגידול המקומי.

במקום עורכים סדנאות אוכל מגוונות. בכל פרק זמן נערכת חגיגה ענקית, בה מוציאים עשר מנות של נתחים שונים לטעימה, כאשר כל טעימה מלווה בהסבר מעמיק על סוג הנתח, יתרונות וחסרונות, טיפול ושימור הבשר ביחד עם טיפים לבישול וצלייה.

הבשורה האחרונה שקיבלנו שגרמה לנו להתמוגג מנחת, היא שלקוחות נעזרים בצוות המקום שמורכב מטבחים ובשלנים לקבל מתכון או דרך הכנה לבשרים.

הקצבייה של עופר, רחוב היצירה 5, מבשרת ציון, בית עסק של גם וגם, קצבייה ומעדניה, נקי, טעים ומרענן.

להזמנות ובירורים: 02-6458844

עמוד הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

חי בריא

בשיתוף הקצבייה של עופר, בשיתוף הקצבייה של עופר
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully