וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את הנקניקייה המושלמת

בשיתוף נקניקיה שכזאת, בשיתוף נקניקיה שכזאת

31.12.2019 / 14:35

בין אם בהפסקת אוכל בעבודה או בלילה אחרי בילוי נקניקיה שכזאת ברחוב אלנבי ובתל אביב מספקת פתרון לכל הרעבים

נקניקיה שכזאת. יח"צ,
נקניקיה שכזאת/יח"צ

אחת המפיקות של צוות "המומחים" סיפרה לנו שסוף סוף מצאה את המקום הכי טעים לסיים בו ערב בילוי תל אביב, בית עסק בשם "נקניקיה שכזאת" אשר קיים כבר שנתיים וחצי ברחוב אלנבי 93. היא הפליגה בתשבוחות אחר הטעמים שהיו בול, לטענתה, לאחר לילה של אלכוהול. הדבר סקרן אותנו והחלטנו לשלוח כמה מפיקים נוספים, לרחרח מקרוב ולטעום במה מדובר, אלו הם הרשמים שלהם.

בחרנו להגיע למקום בשתי שעות שונות במשך היום, פעם אחת בשעת צהריים, 13:00, ופעם אחת ב-2 לפנות בוקר. נדהמנו ממש שבכל פעם המקום היה עמוס בלקוחות, כולל תיירים, מפוצץ ברמה שקשה מאוד היה להגיע לקופה לבצע הזמנה.

שוחחנו עם לקוחות בין הטעימות, על מנת לקבל מושג מדוע בחרו להגיע דווקא לנקניקיה שכזאת. בשעת צהריים, אורטל מזור, בת 23 מחולון סיפרה לנו: "אני עובדת באזור ובימים שאני לא מביאה אוכל מהבית, את ארוחות הצהריים שלי אני מעבירה רק פה. אני אוהבת נקניקיות ויש פה מבחר גדול בטעמים נהדרים, הכל נקי, מזמין ולא יקר".

נקניקיה שכזאת. יח"צ,
נקניקיה שכזאת/יח"צ

שימי ז'אן, בן 28 מאבן יהודה, בשעת לילה, סיפר לנו: "אני אוהב לבלות בתל אביב, יש פה מבחר עצום של ברים וחבר'ה צעירים מכל הארץ, אבל אני לא עולה על האוטו לפני שמקנח עם נקנקיית צ'וריסוס גדולה וטעימה פה, באופן קבוע, זה כל-כך טעים ומעורר, ככה שלאחר מכן נוסע על קיבה מלאה בחזרה הביתה הטעמים הבולטים שאפשר למצוא כאן זה הרטבים המיוחדים: שום הבית, ריבת בצל, שזיפים ועוד רטבים ממכרים".

בכל פעם שבדקנו את המקום, למרות הלקוחות הרבים, אי אפשר היה שלא להתרשם מהניקיון המופתי שהעובדים במקום שומרים עליו, חשוב מאוד בכל בית עסק, בטח כשמדובר באוכל.

לא רק נקניקיות מצאנו בתפריט, אלא גם סוגי טוסטים שונים, כמו טוסט נקניק ממבחר של נקניקים, בין היתר אווז, כתף, רוסטביף ופסטרמה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נקניקיה שכזאת. יח"צ,
נקניקיה שכזאת/יח"צ

ערכנו טעימות מכל סוג כמעט ומה נגיד לכם, היו אלה טעמים מסעירים, בין המפולפל, החריף, חמוץ ומלוח, הכל בתוך לחמניות טריות ופריכות, בשילוב לבחירה של בצל מטוגן, לצד אין סוף אפשרויות של סלטים ורטבים מיוחדים.

הסוד לטעם הממכר שאחראי על מבחר הנקניקיות, הודו, צ'וריסוס וספיישלים נוספים הוא בלעדי להם!!!

חיכינו לשעת אתנחתא קלה בשעות העמוס, על מנת לשוחח עם הבעלים של המקום. שאלנו אותו איך הגיע לתחום והוא סיפר: " אני בתחום כבר 19 שנה, התחלתי עם העסק של אחי הבכור ביפו, ברחוב יפת 12, מול שוק הפשפשים, שם הסניף הראשי, ולפני שנתיים וחצי החלטנו להתרחב ופתחנו את הסניף הזה".

היינו חייבים לדעת, איך הוא הגיע לטעמים כל-כך מיוחדים, בעיקר בכל הנוגע לנקניקיות. הוא הסביר: "הצ'וריסוס והנקניקיות החריפות הן ייצור שלנו, הכל זה 100 אחוז בשר בקר, שום דבר לא מעובד".

סקרן אותנו לשמוע כי נקנייקיה חדשה עומדת להיכנס לעסק, כזו שלא נראתה קודם לכן בארץ, נקנייקיה פרמיום, שילוב של טלה ועגל, אנחנו נמשיך לעקוב.

נקניקיה שכזאת, ניקיון מופתי, מוצרים כשרים, שירות לבבי וטעמים שלא מהעולם הזה.

הבשורה האחרונה שקיבלנו שגרמה לנו להתמוגג מנחת, במקום ישנם ספיישלים שלא פגשנו. מקסיקן צוריסו מטובל ציפולטה שנותן טעם מעושן. הוייסביר עם הקשיו דבש, בירה חיטה שנותן מרקם מעניין. האייריש נקניקייה בקר מתובל בג'ינג'ר ומיורן, שריגש אותנו ממש. הפורט מתקתק וטעים מכיל יין ושזיפים מיובשים שלא טעמנו מעולם.

וכמובן שניתן לקבל דילים שווים עם ציפ'ס ושתיה.

שעות הפתיחה הן:

ימי ראשון עד רביעי החל מ-11:00 בבוקר עד 03:00 לפנות בוקר. ימי חמישי ושישי החל מ-11:00 בבוקר עד 05:00 לפנות בוקר.

יום שבת, מצאת השבת ועד אחרון הלקוחות.

להזמנות ובירורים: 050-3391585

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף נקניקיה שכזאת, בשיתוף נקניקיה שכזאת
  • עוד באותו נושא:
  • נקניקיות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully