וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה של אמא

בשיתוף מאמא אסתר, בשיתוף מאמא אסתר

31.12.2019 / 13:23

אימהות, הן יודעות טוב יותר מכולם, מה טוב, חשוב וכדאי שהילדים של כולנו יאכלו. מצאנו את המסעדה שתדע להאכיל את הילדים כמו שצריך

מאמא אסתר. יח"צ,
מסעדת מאמא אסתר/יח"צ

תשכחו ממנות מוקפאות, בין אם אתם הכנתם ושמרתם במקפיא על מנת שהילדים יפשירו במיקרוגל, או שקניתם מהמקררים בסופרמרקטים השונים. סוף סוף מצאנו את מי שעלתה על הבעיה שמטרידה רבים, מסעדת מאמא אסתר. מהיום הילדים שלכם, ולא רק, יכולים לאכול ארוחה ביתית, חמה, מזינה ומפנקת באמצע היום.

בחיפושים של צוות "המומחים" אחר מקומות אוכל חכמים וטעימים, קיבלנו טיפ, על מקום שנפתח רק לפני חצי שנה, אבל כזה שהספיק לעשות לעצמו שם של מקום ששווה ללכת אליו על למנת לרפד את הבטן מכל טוב. שלחנו מספר מפיקות של המערכת, אימהות לבני נוער, על מנת לבדוק מקרוב על מה מדובר ולקבל חוות דעת של אמא, אלו הם הרשמים שלהן.

הגענו למסעדה שנמצאת ברחוב תושייה 12 בתל אביב, קיבלנו הלם מרגע הכניסה למסעדה. מצאנו בר גדול, עמוס באוכל ותבשילים מכל הסוגים, לצד מבחר עצום של סלטים ושאר תוספות. רק בשביל לקבל טעימה קטנה, מדובר בסלטים מרוקאים, סלק אדום, חציל בטחינה, כרוב בלימון, כרוב במיונז, סלט פלפל חריף, סלט עגבניות חריפות ועוד.

מאמא אסתר. יח"צ,
מסעדת מאמא אסתר/יח"צ

הריחות באוויר היו משגעים ומטריפים, עשה חשק להתיישב בו במקום ולטעום מהכל. הכל מסביב היה נקי ומצוחצח והאווירה נעימה ומלטפת, כמו בבית.

שוחחנו עם מספר חבר'ה, תלמידי תיכון, שאכלו במקום. הם סיפרו כי ההורים שלהם מבסוטים שסוף סוף מצאו עבורם מקום שדואג לארוחת צהריים אמיתית ובמחיר שנוח לכיס שלהם.

היינו חייבות לשוחח גם עם הבעלים, אסתר סקורי. התאהבנו בה תוך שנייה. ג'דאית עם נשמה עדינה. סיפרנו לה על התסכול שלנו כאימהות לילדים, שעובדות ונמצאות מחוץ לבית במשך רוב שעות היום. היא הבינה בדיוק על מה דיברנו וסיפרה: "זה בדיוק מה שחשבתי עליו במשך תקופה ארוכה, לפתוח מסעדה עבור צעירים שיגיעו לאכול בצהריים, שירגישו פה כמו בבית חם, ויאכלו אוכל של אמא. אני מאוד אוהבת לארח את אנשים ולפנק, חשבתי שדרך האוכל זאת אחת הדרכים להביע את זה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמא אסתר. יח"צ,
מסעדת מאמא אסתר/יח"צ

אסתר מגיעה מבית מרוקאי, חלק נכבד מהתבשילים שהיא מכינה היא ספגה ולמדה בילדותה מאמא שלה. כמו כל מרוקאית שמכבדת את עצמה, את הנשמה היא מקדישה בכל מרכיב ותבלין.

נכון להיום המסעדה פתוחה בימים א' עד ה' בין השעות 10:00 עד 16:00.

בקרוב מאוד אסתר מתכננת להכין תפריט לארוחות בוקר ולפתוח את המסעדה בשעה מוקדמת יותר.

התהלבנו לגלות שאת כל המנות הטעימות אפשר להזמין מראש ולקחת בימי שישי. זה פתר לנו כאב ראש גדול לגבי מה להכין לשבת, אלא להתפנק על הטעמים של מאמא אסתר, כי גם למבוגרים שבינינו מותר להתפנק.

לבירורים והזמנות: 03-9191137

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מאמא אסתר, בשיתוף מאמא אסתר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully