וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקספון סלולר יצאתם צדיקים

בשיתוף פיקספון, בשיתוף פיקספון

31.12.2019 / 12:31

איפה קונים או מתקנים סמארטפון סלולרי, אייפון או גלקסי, בתל אביב? חיפשנו ומצאנו את החנות והמעבדה המקצועית ביותר לתיקון סמארטפונים וטאבלטים

פיקספון. יח"צ,
פיקספון/יח"צ

"פיקספון" ברחוב לאונרדו דה וינצ'י 9 בתל אביב הצליחו לתקן לנו את המכשיר תוך שעה, עם אחריות ברזל ושירות שהפיל אותנו מהרגליים. קשה מאוד למצוא נותני שירותים שאפשר להיקשר אליהם ולהאמין בהם בעיניים עצומות. בחורף הזה חיפשנו לראיין נותן שירות בתחום התיקון לסמארטפונים ולטאבלטים.

קבלנו המלצות לגבי עסקים רבים אבל שם אחד חזר על עצמו יותר מכולם - "פיקספון". מצויידים בהמלצה זו יצאנו אל המעבדה להתרשמות. גילינו עסק שבו משתמשים רק בחלקים מקוריים והתיקון בוצע תוך שעה, במהירות הבזק ועם שירות אדיב ומחויך שהותיר אותנו שמחים ומחויכים.

המעבדה נותנת אחריות אמיתית, החזר כספי במידה והתקלה לא נפתרה, ומוסיפה לכל אלה גם איסוף והחזרה על ידי שליח בתל אביב. גם תיקון לוח אם ברמת הרכיב הבודד נכלל בסל השירות. במידה ולא מצאתם חניה, הם יצאו אליכם לרכב לאסוף את המכשיר.

פיקספון. יח"צ,
פיקספון/יח"צ

כאשר הגענו למקום היו מספר אנשים שקיבלו שירות. מבחינתנו זו הייתה הזדמנות טובה לשוחח עם מספר לקוחות נוספים שהמתינו בפינת המתנה שכוללת קפה ואינטרנט אלחוטי. ערן מעוז סיפר לנו: "אני מגיע עם מכשיר טאבלט של הבן, נשבר לו המסך. זו לא הפעם הראשונה שלי פה, קודם לכן הגעתי על מנת שיתקנו לי את מכשיר האייפון שלי, אז למדתי על המקצועיות, אמינות ומחירים נוחים שיש פה.
"קודם לכן, במקומות אחרים כשהייתה לי בעיה, אף פעם לא יצאתי מרוצה, תמיד הרגשתי שעובדים עלי. המכשיר חזר לעשות בעיות אחרות זמן קצר לאחר טיפול בבעיה אחת והמחירים תמיד הרגישו לי גבוהים מדי. פה אני מרגיש בנוח, יודע בוודאות כי מילה זו מילה ואמינות זו אמינות".

מי שמנהלים את העסק כבר קרוב ל-12 שנה הם שני אחים, אלי ומנחם ריבקין. את הניסיון שלהם הם צברו בשטח, במעבדות תיקונים אשר נתנו שירותים לחנויות סלולר, כך שבענייני טכנולוגיה לא תמצאו מישהו שבקיא מהם יותר בתחום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פיקספון. יח"צ,
פיקספון/יח"צ

הצלחנו לתפוס מספר דקות עם אלי ריבקין ושאלנו אותו, מה עם לקוחות שנמצאים מחוץ לתל-אביב אבל רוצים ליהנות מהשירותיות, אמינות ומחירים שאתם מציעים. אלי גילה לנו דבר נוסף: "אין בעיה בכלל, יש לנו אתר אינטרנט נגיש וחדשני עם משלוחים בפריסה ארצית, האתר מוכר אונליין את כל מוצרי אפל, אייפונים טאבלטים, כל האביזרים המשלימים, סוללות גיבוי איכותיות, מגני מסך עם תו איכות, אוזניות, אייפודס ורמקולים, אנחנו מוכרים רק מוצרי איכות ומסוגלים לתת עליהם חותמת איכות, עם פחות מזה אנחנו לא מתעסקים, לא שווה לנו. אחריות ואמינות אמיתית זה הדבר שעליו אנחנו מבססים את העסק, זה השם שלנו".

בזמן ההמתנה, אחד השירותים היה מכירת איירפודס בבודדות. כלומר, אם למישהו אבדה אוזנייה אחת או הפסיקה לעבוד הם לא מכריחים אתכם לקנות מארז חדש אלא משלימים את האוזנייה החסרה, ניתן לרכוש גם אונליין

לאתר המכירות למוצרי אפל ואביזרי איכות לחצו כאן http://buyiphone.co.il

פיקספון, באנו, ראינו והתאהבנו. בהבנה ומקצועיות, בשירות הלבבי, מבצעים אטרקטיבים ובמחירים המפתיעים, שונים לגמרי בנוף עולם הסמארטפונים וטאבלטים.

לבירורים והזמנות: 1700705999

לאתר פיקספון - פרטים נוספים ומחירים לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק של פיקספון לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם של פיקספון לחצו כאן

בשיתוף פיקספון, בשיתוף פיקספון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully