וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריה של זכוכיות

בשיתוף פרנקו מחסני זכוכיות, בשיתוף פרנקו מחסני זכוכיות

31.12.2019 / 11:07

במסגרת מסע ובדיקה של צוות "המומחים" אחר העסקים הכי מעניינים ברחבי ישראל, חיכינו לרגעים האחרונים של שנת 2019 על מנת להביא לכם את המיוחדים ביותר

פרנקו מחסן זכוכיות. יח"צ,
פרנקו מחסני זכוכיות/יח"צ

מסע אל עבר עולם הזכוכית והמראות הוביל אותנו לפרנקו מחסן זכוכיות, חברה אשר מתמחה בשיווק, חיתוך ועיבוד זכוכית. בבדיקות מקדימות הוא קיבל את מירב המחמאות והמלצות.

שוחחנו עם מספר לקוחות של החברה, אנשים פרטיים, גופים גדולים ואנשי מקצוע נלווים - זגגים ומסגריות. כולם סיפרו לנו על עסק משפחתי שמביא תוצרת מקצועית ברמה הכי איכותית בשוק, תוך כדי מתן שירות אמין ולבבי.

פרנקו מחסן זכוכיות קיימים כבר קרוב ל-30 שנה. מי שהקים את העסק הוא אב המשפחה, אבי. בשנים האחרונות עידן הבן לקח את המושכות לידיו. הגענו למפעל על מנת ללמוד מקרוב על עולם הזכוכית ואיך הדברים עובדים. התרשמנו מאוד מהמכונות לעיבוד וחיתוך הזכוכית, היינו מהופנטים ממש לראות את המקצועיות בעבודה, תוך כדי שמירה על כל כללי הבטיחות וניקיון.

פרנקו מחסן זכוכיות. יח"צ,
פרנקו מחסני זכוכיות/יח"צ

שאלנו את עידן: "עולם הזכוכית הוא עולם גדול ומגוון, מה בדיוק אתם מעניקים?" הוא הסביר: "הכל מהכל, אנחנו מקבלים את הזכוכיות בפלטות גדולות, חותכים אותן למידה הנכונה, לפי כל רעיון ובקשה, גם לפי עיצובים שלנו, משם זה עובר הלאה, ללקוחות, בעיקר זגגים ומסגרים שבעצם משווקים זאת ללקוחות".

לקוחות נוספים שעובדים מול פרנקו מחסן זכוכית הם עיריות, גנים ובתי ספר, סטודיים, מסעדות, בנינים וועדי בתים, מעצבי פנים, קבלנים ועוד.

שירות נוסף במפעל הוא שירות תיקונים אישי. במקום שלקוח מסויים יפנה לבעל מקצוע שגובה את העמלה שלו על מנת לתקן מראה שבורה, הוא יכול להגיע לבית העסק עם הבעיה ולחסוך לעצמו זמן ומחיר. אין עבודה או לקוחות קטנים מדי. במפעל עובדים מול כולם, כל אחד יכול להגיע עם בקשה ורעיון, אבי ועידן יידעו לצייר על הדף את ההדגמה ולבצע את הייצור במפעל.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פרנקו מחסן זכוכיות. יח"צ,
פרנקו מחסני זכוכיות/יח"צ

כמה זה עולה לנו? עידן פירט: "המחירים שלנו משתנים בהתאם לחומר לעובי, ולצבע. אנחנו מסייעים ללקוח להתאים את הזכוכית לצרכים שלו - אם זה נגד השמש, אם זה זכוכית כפולה, כל צורך שהוא".

בגלל שמדובר בעסק משפחתי, אבי ועידן דואגים לעבור על כל מוצר ומוצר באופן אישי, למסור אותו נקי ומושלם ללקוח, בלי שריטות או פגיעות קטנות.

במקום ניתן למצוא גם מוצרים נלווים לעולם המראות וזכוכיות, בין היתר אביזרים המתאימים למקלחונים.

פרנקו מחסן זכוכית, היה לנו את הזכות לראות מקרוב מקצוענים בפעולה, הם נכנסו ובגדול לרשימה המובילה של צוות "המומחים".

טלפון להזמנות ובירורים : 03-9222955

נייד : 0526230045

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף פרנקו מחסני זכוכיות, בשיתוף פרנקו מחסני זכוכיות
  • עוד באותו נושא:
  • זכוכית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully