וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק תוספי תזונה: הפעילות של הרבלייף בקהילה

בשיתוף הרבלייף, בשיתוף הרבלייף

31.12.2019 / 8:28

חברת הרבלייף פועלת לשיפור הבריאות בעולם - מלחמה ברעב העולמי, סיוע לילדים בסיכון וסיוע בהתמודדות עם אסונות טבע

הרבלייף. יח"צ,
הרבלייף/יח"צ

חברת הרבלייף, אשר נוסדה בשנת 1980 על ידי מארק היוז, משווקת מגוון של תוספי תזונה, מוצרי דיאטה ואף מוצרי טיפוח, ושמה לעצמה למטרה להביא לשינוי ניכר בתחום הבריאות. מסיבה זו, ייסדה החברה בשנת 1994 את "קרן המשפחה של הרבלייף" - תוכנית המוקדשת לשיפור חייהם של ילדים בסיכון, ונתמכת על ידי חברת הרבלייף, עובדיה, ידידיה והמפיצים העצמאיים שלה. בנוסף, מסייעת קרן המשפחה של הרבלייף לקהילה במצבים של אסונות טבע, וכמו כן משתפת פעולה עם מגוון של ארגוני צדקה שונים, בדגש על ארגוני צדקה המסייעים לילדים. לפניכם כמה מתחומי הפעילות הבולטים של החברה בקהילה.

מאבק בתת-תזונה

לפי דו"ח שהתפרסם בשנת 2012, בכל דקה מתים חמישה ילדים בעולם כתוצאה מתת תזונה, כאשר אפריקה נמצאת בראש מדד הרעב העולמי. אותו דו"ח ניבא כי בעיית הרעב תמשיך ותגדל ב-15 השנים הבאות, ותוך פרק הזמן הזה, כחצי מיליארד ילדים יהיו מצויים בסכנת חיים כתוצאה מרעב ותת תזונה.

חברת הרבלייף, אשר פועלת בנושא כבר שנים טרם הדו"ח, מאמינה כי לכל אדם צריכה להיות גישה לתזונה נכונה וטובה. מסיבה זו, קרן המשפחה של הרבלייף עובדת בשיתוף פעולה עם הברית העולמית לתזונה משופרת, וזאת במטרה לשפר את איכות החיים של אנשים רבים ברחבי העולם ולשים סוף לתת-תזונה.

בשנת 2005, חשפה הרבלייף את תוכנית Casa Herbalife, אשר משתפת פעולה עם ארגוני צדקה שונים, בדגש על כאלה המוקדשים לילדים, ומסייעת להם במתן ארוחות מזינות ובריאות. כיום, החברה מפעילה מעל ל-70 תוכניות כאלה בשש יבשות שונות, ועושה כל שביכולתה כדי למנוע מאנשים, בדגש על ילדים, להגיע למצב של תת-תזונה.

סיוע לילדים בסיכון

מעבר לפעילותה השוטפת של הרבלייף עם ארגוני צדקה שונים והמלחמה העיקשת שהיא מנהלת בתת-תזונה, החברה גם משתפת פעולה עם מגוון ארגונים אשר פעילותם מוקדשת לילדים בסיכון, ומסייעת להם בדרכים נוספות. בישראל, למשל, תומכת הרבלייף בילדים מהבית החם ועורכת עבורם מגוון פעילויות, ביניהן חגיגות ימי הולדת, חגיגות חגים, רכישת ציוד חשוב לעמותה (כמו למשל מחשבים), רכישת ילקוטים לילדים אשר מתחילים את דרכם בבית הספר, ארגון יום כיף בקיץ ואף מפגשים עם ספורטאים - כמו למשל אילנה קרטיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

סיוע לקהילה במצבים של אסונות טבע

על אף שפעילותה העיקרית של הרבלייף בקהילה מתרכזת במניעת תת-תזונה ורעב, החברה מסייעת רבות לקהילה גם במצבים של אסונות טבע - ובכלל זה שריפות, סערות קשות, צונאמי ועוד.

בשיתוף הרבלייף, בשיתוף הרבלייף
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully