וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתאמן עם נינג'ה אמיתית

בשיתוף מתחם האימונים ג'ונסון, בשיתוף מתחם האימונים ג'ונסון

30.12.2019 / 12:54

מתחם האימונים ג'ונסון בבעלותו של בוגר העונה הראשונה של נינג'ה ישראל יונתן יעקבי מציע למתאמנים ליווי אישי וצמוד באימונים המבוססים על משקל הגוף

מתחם אימונים ג'ונסון. יח"צ,
יונתן יעקבי/יח"צ

את השם יונתן יעקבי אתם בוודאי מכירים מהעונה הראשונה של נינג'ה ישראל, אולם בקרב מתאמני הקליסטנטיק בישראל, אימונים ופיתוח על פי משקל גוף, שמו הולך לפניו בזכות מתחם האימונים ג'ונסון אשר בבעלותו.

שאלנו את יונתן איך הוא הגיע לתחום: "התאהבתי בענף הספורט והאימונים כאשר הייתי במיאמי. שם הכרתי לראשונה את תחום הקליסטנטיק, לא מדובר רק באימונים רגילים בחדר כושר אלא אימונים על משקל גוף. החלטתי להביא את שיטת האימון הזו לארץ למי שמחפש אימונים ייחודיים ואפקטיבים במיוחד".

לפני שיוצאים לדרך עם כל מתאמן מתחיל, יונתן קודם בודק את יכולות הגוף, גבולות וחוזק שלו כאשר מבקשים ביחד להגדיר מטרה. לפיה יודעים לבנות את התוכנית המתאימה והבטוחה למתאמן.

מתחם אימונים ג'ונסון. יח"צ,
יונתן יעקבי/יח"צ

הגדולה של מתחם אימונים של ג'ונסון שהוא לא מבזבז זמן מיותר, אלא מוציא את המתאמן מאיזור הנוחות שלו. הכוונה היא שיונתן עובד על נתונים וחלקי גוף שאותם המתאמן היה צריך לשפר ולהתפתח. יונתן מסביר: "אני נוהג לעבוד עם המתאמן גם על התרגילים שהוא לא טוב בהם, רק בצורה הזו הוא יקבל פרופורציה נכונה למראה וליכולות שלו".

מי שמגיע למתחם יכול לזהות לא מעט פרצופים מוכרים מעונת הנינג'ה הראשונה בישראל כאשר מתחם האימונים פתוח בכל יום וכל היום. יונתן נמצא במקום על מנת להתאים את עצמו גם ללוחות הזמנים של המתאמנים.

ביקשנו מיונתן לפרט לנו מעט על האימונים עצמם: "אימוני משקל גוף נחשבים לטבעיים יותר, למשל, לרוב לא נעמיס על המפרקים יותר ממה שצריך, כך נשמור עליהם משחיקה. התרגילים שאנו מבצעים באימונים יעבדו על קבוצת שרירים גדולה אחת באותו הזמן, מה שאומר מאמץ גדול יותר של כל הגוף. אימוני משקל גוף בעיקר מתאימים לאנשים שאין להם יותר מדי זמן לחדר כושר ורוצים לאתגר את עצמם במקסימום זמן".

לא רק אימונים, יונתן גם משווק מוצרי עזר לאימוני משקל גוף בסטודיו עצמו.

מקבילי עץ: מקבילי עץ ניידים, כלי עזר לעמידת ידיים ושכיבות שמיכה. אלו עוזרים להגדיל את טווחי התנועה,משפר את יכולות המפרקים ומונע דלקות בשורש כף היד. ההבדל בין עץ לברזל הוא שהעץ סופג את הזיעה ומקבל את האפקט נגד החלקה.

מגני מפרקים: רצועות אשר מתלבשות על מפרקי היד כדי שהמתאמן יעבוד כאשר המפרקים שלו ישרים וכך יכול לעבוד רק על השריר בתנועת התרגילים.

כפפות נינג'ה: שומרות על אחיזת היד בזמן התרגילים, בעיקר על החלקים אשר נשחקים בכף היד. מדובר במיני כפפה, לא כבדה או מעיקה בזמן האימון.

טבעות אולימפיות: נוחות וקלות לשימוש. ניידות כך שניתן לתלות אותן בכל מקום עם ראצ'ט מיוחד שנותן אופציה לשנות את הגובה והטווח בכל זמן. הטבעות אופציונליות לתרגילים שונים כמו משיכות, דחיקות, תליות אחיזות שונות (סופינציה ופרונציה). מתקדמים יכולים לשלב את עם הטבעות עם עמידות ידיים, צלב ופרונט לייבר. הן מפעילות את השרירים המייצבים ומגדילים טווחי תנועה לאנשים שיש להם בעיות בכתפיים. העבודה עם הטבעות מונעת פציעות ומי שמרגיש כי קל לו מדי יש אפשרות להוסיף משקל לאימון עם הטבעות.

את המוצרים הללו ג'ונסון מספקים לחברות חוץ גדולות, מתחמי קירות טיפוס וגם ליחידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מתחם אימונים ג'ונסון. יח"צ,
מתחם האימונים ג'ונסון/יח"צ

שאלנו את יונתן מה מניע אותו: "אני עושה זאת כי אני רוצה לעזור לאנשים, בזכות זה אני אגיע ליעוד שלי. באתי לעזור לאנשים, לתת להם את מה שאין להם במקומות אחרים, לא רק אימונים אלא גם ציוד חדשני וייחודי".

מתחם האימונים ג'ונסון נמצא ברחוב סמילנסקי 38 בראשון לציון.

לשיחה עם יונתן ותיאום אימונים ניתן להתקשר למספר: 058-6640650.

עמוד הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מתחם האימונים ג'ונסון, בשיתוף מתחם האימונים ג'ונסון
  • עוד באותו נושא:
  • אימונים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully