וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החורף: עיצוב הבית עם פופים

אתי דהאן בשיתוף גרין בננה פופים, בשיתוף גרין בננה פופים

30.12.2019 / 12:02

פופים הם כבר מזמן לא השקים חסרי הצורה ששוקעים אליהם ללא יכולת לקום ופוחדים שתוכנם יתפזר בכל הבית, הפופים החדשים הם מעוצבים נוחים ומתאימים לכל סגנון

פופים. יח"צ,
גרין בננה פופים/יח"צ

הם יכולים לגרום לנו לשקוע בהם ולהירדם, ליהנות מפינת ישיבה לא רשמית, לשדרג כל פינה שוממת ולחמם אותנו בימי החורף הקרירים. מסתבר שאנשים שמאסו בפינות ישיבה סטנדרטיות, גילו מחדש את הפופים המוכרים לנו מאירועים בטבע הפתוח

כששומעים את המילה פוף, ישר אנו מדמיינים מושב עגול, ספק כורסה שפשוט צוללים לתוכו ומתקשים לקום, ופשוט נשכבים עליו עד אור הבוקר. אם בסבנטיז היינו שומעים 'בוב מארלי' בעודנו משתרעים על פוף אדום וחוששים שחלילה יהיה חור קטן שדרכו יברחו הגרגירים הלבנים בחלל, היום הדבר שונה לחלוטין.

את הפופים הדקיקים עליהם התיישבנו ונגענו בתחתית הרצפה, מחליפים פופים פחות נפיצים העשויים מחומרים איכותיים, מעוצבים בקווים מודרניים ובעלי ישיבה סופר אלגנטית ויציבה. כיום ניתן למצוא מגוון סוגי פופים מבדים איכותיים ואפילו מדמוי עור ופרווה נעימה, המעניקים לנו חוויית רביצה המזכירה את חופי תאילנד, רק בלי הפוט-מסאז'.

מגוון אפשרויות ותנוחות רביצה לבית ולמשרד

כדי להבין עד כמה עולם הפופים מתקדם לנו מתחת לאף בלי שנשים לכך לב, פנינו לרוית אמיתי, הבעלים של גרין בננה פופים הנחשב לבית של הפופים בישראל. "פופים הם התוספת האולטימטיבית לכל חלל, מצד אחד הם יכולים לשדר מראה חמים וביתי, ומצד שני לשדר יוקרה ואווירה עסקית. תלוי באיזו צורה ואיזה חומר תבחרו אותם. לדוגמה, פופים מבדי דמוי עור מעניקים לחלל מראה מעוצב ויוקרתי, ולכן הם ישתלבו נהדר במשרדי יוקרה ובבתים המעוצבים בסגנון אדריכלי מוקפד. לעומת זאת, פופים מבדי פרווה, יתאימו לחדרי השינה", מסכמת אמיתי.

הוספת פינת ישיבה בלתי רשמית מבלי לקרוע את הכיס

בכל בית סטנדרטי קיימות שתי פינות ישיבה רשמיות. האחת היא פינת האוכל האלגנטית, והשנייה ממש צמודה אליה - הספה בסלון. לא תמיד אנו מעדיפים 'ללכת' על ישיבה רשמית, אלא מעדיפים לרבוץ בכיף שלנו, לקרוא ספר, לגלוש ברשתות חברתיות או לשחק פיפא בסוני. ולכן, פופים יכולים להיות פתרון מושלם לישיבה בלתי רשמית! בינינו, ברוב שעות היום אנחנו יושבים בצורה רשמית, ולכן קצת גיוון רק יתרום למצב הרוח שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

תכל'ס, איפה נוכל לשלב את הפופים?

פופים אפשר לשלב בקלות בכל מקום בבית או במשרד, אבל כמובן יש לבחור את הפוף הנכון שישתלב בסינרגיה מושלמת עם יתר האלמנטים סביב. לדבר רוית אמיתי, "את הפופים אני ממליצה לשלב בפינות שוממות בחלל הסלון, כדי שלא יגנבו את תשומת לב, אלא יראו אותם מזווית העין". האופציות לשילוב הפופים הן בלתי נגמרות, לדוגמה מתחת לגרם המדרגות כפינה חמימה, במרפסת שמש או בגינה עם פופים עמידים למים, לחדר השינה שילוב של פופים פרוותיים שיאפשרו לכם לגוון את תנוחת השכיבה בספה או במיטה, בחדרי הילדים ליד קונסולות המשחקים או בחדר של התינוק במקום כורסת הנקה.

ליצור פינת רביצה מושלמת עם אקססוריז מדויקים

אז אחרי שהבנו היכן כדאי למקם את פינת הרביצה החדשה, זה הזמן לשלב אקססוריז. כדי ליהנות מפינה חמימה, לא דיי בהוספת פוף מדליק, אלא כדאי ליצור חוויה שתשתלב נהדר עם הרביצה, ולשלב אקססוריז מדליקים. האופציות הן: שטיח חמים שעליו יונחו הפופים, שולחן קפה קטן, מנורה עומדת, כרית נוי לאקסטרה פינוק, תאורה מעומעמת בחלל וכל פריט דקורטיבי אחר. לשכיבה מהנה יותר, תוכלו תמיד להוסיף הדום ולהניח בכיף את הרגליים, כי אם כבר מתפנקים אז עד הסוף.

אתי דהאן בשיתוף גרין בננה פופים, בשיתוף גרין בננה פופים
  • עוד באותו נושא:
  • פופים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully