וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבוא של אדי" היא המסעדה הטובה בדרום הארץ

בשיתוף המחבוא של אדי, בשיתוף המחבוא של אדי

30.12.2019 / 8:41

צוות האכלנים של מדור "המומחים" בילה סוף שבוע מגבש באילת ויזכור במיוחד את ארוחת הערב במסעדה הדרומית, ארוחה שסחטה מכולם קריאות התפעלות

המחבוא של אדי. רוני בלחסן,
המחבוא של אדי/רוני בלחסן

פעם בשנה מבלה כל הצוות המוביל של המדור סוף שבוע מגבש. הפעם החלטנו על אילת. החורף של אילת פינק אותנו בשלל חוויות, שמש נעימה והמון בילויים מענגים. את ההצגה גנבה ארוחת הערב הקבוצתית בערב שבת.

לפי המלצות של עשרות מקומיים, הגענו למסעדה הוותיקה - "המחבוא של אדי", השוכנת בלב העיר, רחוב המסגר 2, אילת. המסעדה קיימת מ-1979 ע"י אדי חץ שף שנולד בניו יורק. ממשיך דרכו הוא השף הנפלא, בנו - אשלי חץ, איש מקסים, חכם, פרטנר נדיר לשיחה, מארח שעושה הכל כדי שתרגישו במקום כמו בבית.

המחבוא של אדי. רוני בלחסן,
המחבוא של אדי/רוני בלחסן

זו מסעדה שמגישה מנות קלאסיות לצד תפריט עדכני ומוקפד לכל המשפחה. איילתים שסיפרו לנו על המסעדה הדגישו את חומרי הגלם המעולים והטריים ואמרו שאיכות הבשר, הדגים ופירות הים הם ללא תחרות.

התיישבנו בשמחה ודגמנו מספר מנות ראשונות: לבבות ארטישוק, פטריות מוקרמות, ניוקי ביתי, סלטים מגוונים ומסעירים, סביצ'ה, שרימפס ומולים. כל אלה סיפקו פתיח נפלא לארוחה מושלמת וגם פתרו את עניין הסועדים הטבעוניים הצמחוניים. על פטה הכבד המשובח נשפכו טונות של מחמאות.

לעיקריות הזמנו מגוון סטייקים עשויים באהבה ובצורה מקסימלית. הבשר רך, עדין, טעמו משובח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
המחבוא של אדי. רוני בלחסן,
המחבוא של אדי/רוני בלחסן

הילדים דגמו פסטות ושניצלים ודיווחו על שביעות רצון מלאה. היו מי שסעדו דגים מכל המינים ואמרו שמורגש שהדגים טריים, עסיסיים ומטופלים מצויין במטבח.

פילה דניס ושרימפס, קוקטייל פירות ים וסטייק - פילה רוסיני עם כבד אווז בציר בקר ויין סחטו קריאות התפעלות. סטייק פילה דיז'ון אפוי בסוכר חום וחרדל היה נפלא וכמוהו גם טריו - פילה, אנטריקוט ואווז בציר בקר.

בילינו שם שעתיים תמימות והתענגנו על טעמים נדירים שגרמו לנו להתלהבות עצומה. סלט המלך עם לבבות חסה, גבינה כחולה, תפוחים ואגוזים בויניגרט דבש ליווה אותנו לצד הבשר כולל תוספות חמות מגוונות.

סלט כפר הדייגים העדין - עגבניות משלושה סוגים, סלט עלים, שרימפס וקלמרי צוננים בבלסמי לבן ולימון יכול בשקט להיחשב כאחד ממנות הפתיחה הטובות והמוקפדות במסעדנות הישראלית.

המחבוא של אדי. רוני בלחסן,
המחבוא של אדי/רוני בלחסן

באגף הקינוחים כיכבו הקרם ברולה, עוגת הגבינה, הפנקייק הביתי ואדי'ס סנדיי: גלידה, קצפת בקראמבל תפוחים אפוי. לדעתנו, פאי הפקאן האגדי היה שווה קפיצה לאילת בפני עצמו.

מבחר יינות ובר אלכוהול עשיר חתמו את הארוחה שתאמינו או לא, נראתה לנו אפילו זולה מדי לעומת הסחורה המשובחת ורחבת הלב שקיבלנו. ממש חצי מחיר לעומת מסעדות תל אביביות.

השירות היה קסום, מהיר, אדיב ומקצועי מאוד.

"המחבוא של אדי" - המסגר 2 אילת. 077-2311865, פתוח בימי ב-ה בין השעות 18:00-23:00

בשישי מ-17:00 עד חצות

שבת - 14:00-23:00

זו היתה ארוחה מושלמת בחופשה נהדרת. ארוחה שמשפרת את איכות החיים וגורמת לחיוך רחב ואושר גדול.

בשיתוף המחבוא של אדי, בשיתוף המחבוא של אדי
  • עוד באותו נושא:
  • אילת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully