וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוכן בשרים משגע בעיר הנמל הדרומית

בשיתוף פיתה מחנה, בשיתוף פיתה מחנה

29.12.2019 / 15:33

כבר תקופה ארוכה שמערכת צוות "המומחים" מקבלת טיפים מצד אנשי מקצוע בתחום האוכל. סעו לאשדוד, למקום מיוחד המציע מגוון בשרים איכותיים על האש מגריל פחמים, שם המקום הוא "פיתה מחנה"

פיתה מחנה. אסף רונן,
פיתה מחנה/אסף רונן

בשעת צהריים ביום חמישי האחרון תפס אותנו רעב למשהו מיוחד. מכיוון ששמענו רבות על "פיתה מתנה" היה זה רגע מתאים לנסוע לאשדוד על מנת לראות ולטעום במה מדובר. כשהגענו, מצאנו דוכן אוכל עמוס לקוחות ואווירת שוק רחוב תוססת.

הצצנו לראות אילו בשרים אפשר להזמין ותפסנו את הראש מרוב תדהמה. מה נגיד לכם, הלוואי ובתל אביב היינו מוצאים כזה דוכן עם מבחר מגרה ככה פתאום באמצע היום: כבד אווז, נתח קצבים, מולארד, שקדי עגל ועוד, כאשר ניתן לשלב בין סוגי הבשרים. חלק מהמנות המומלצות היו, קבב מרגז, כבד אווז עם קבב, מניפת אנטריקוט בשילוב עם שקדי עגל.

תפסנו את אחד הלקוחות שבדיוק סיים לאכול ועמד ללכת, אבי בנזרי, בן 27 תושב אשקלון. הוא סיפר לנו: "אני עובד בשליחויות בכל אזור הדרום, בכל פעם שאני יודע שצריך לנסוע לחלק חבילה באשדוד, אני משאיר את הקיבה שלי ריקה על מנת שאוכל להגיע לפה ולדפוק ארוחה מהסרטים. זה כמו שעושים בשבילך על האש ביום העצמאות, אבל פעם בשבוע ולא פעם בשנה".

פיתה מחנה. אסף רונן,
פיתה מחנה/אסף רונן

הגיע הרגע שלנו לבחור, עוד לפני שהספקנו, כבר הגישו לנו שוט קטן של אלכוהול איכותי על חשבון הבית, לגרות את הקיבה עוד יותר. בחרנו שתי מנות, את מניפת האנריקוט בשילוב שקדי עגל ואת נתח הקצבים. הבשרים הגיעו בתוך פיתות גדולות שקיבלו חצי אפייה, כך שהכל היה חם ולוהט בצורה פנטסטית. הביס הראשון כמעט וגרם לנו לצאת בריקוד בו במקום, מדהים! אין דברים כאלה, בשר רך, איכותי, מתובל פרפקט, אם זה היה תלוי בנו, על ביס כזה מגיע כוכב מישלן.

שלושה חבר'ה שותפים ומנהלים את "פיתה מחנה", שלושתם עם ניסיון מטבח עשיר מאחוריהם. תפסנו עם אחד מהם שיחה ותהינו, "כזה קונספט ואתם מסתפקים רק בדוכן אחד?" הוא חייך ואמר לנו בשקט: "זה מצחיק שאתה שואלים, בקרוב מאוד יפתח סניף נוסף, אנחנו נעדכן אתכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פיתה מחנה. אסף רונן,
פיתה מחנה/אסף רונן

אם לא תצליחו להגיע לדוכן באמצע השבוע בגלל עבודה, חובה עליכם לנסוע בימי שישי. ב"פיתה מחנה" עורכים קבלת שבת מפוארת עם שניצל בחלה טרייה, בתוספת מטבוחה ביתית, חציל,פלפלים וטחינה.

"פיתה מחנה" ממוקמים במרכז המסחרי ברחוב אדר 4, אשדוד. דוכן קסום שמוציא קסם של טעמים, אנחנו התאהבנו, עכשיו התור שלכם.

לבירורים והזמנות: 074-7023808

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף פיתה מחנה, בשיתוף פיתה מחנה
  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully