וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום לתפוס בו צבע בחורף

בשיתוף שיזוף סאני, בשיתוף שיזוף סאני

29.12.2019 / 14:30

החורף הגיע וביחד איתו הגשם והעננים, לא מזג האוויר שאפשר לתפוס בו שיזוף. החלטנו במערכת "המומחים" להרים כתבה על מכוני השיזוף המובילים בישראל. חרשנו את המדינה ושוחחנו עם לא מעט אנשי מקצוע בתחום ולקוחות, בכל פעם מחדש הגענו לשם Sunny, מכון שיזוף בראשון לציון

שיזוף סאני. יעל עובדיה,
שיזוף סאני/יעל עובדיה

שלחנו ל- Sunny, מכון שיזוף בראשון לציון, שתי מפיקות של צוות "המומחים", אשר מבינות דבר או שתיים בשיזוף איכותי מהו, אלו הם הרשמים שלהן. הגענו למכון ברחוב הדגל העברי מספר 1. כבר בכניסה סימנו לעצמנו V חיובי על הניקיון והאסתטיקה במקום ובתוך המכונות, בהחלט עושה חשק להיכנס לבגד הים.

מכונות השיזוף עצמן היו מהחדישות בשוק, ברמה יוצאת דופן ממש, כל אחת בעלת 58 נורות לד אשר מעניקות שיזוף טבעי ואחיד. מבדיקה חיצונית שערכנו, מדובר במכונות המאושרות על ידי מכון התקנים הישראלי והאירופאי המחמירים במיוחד בתחום זה.

כל תא שיזוף הוא תא פרטי וממוזג, כך שכל אחת יכולה להרגיש ביטחון ולהתנהג בטבעיות, אהבנו את העובדה שבמהלך השיזוף עצמו ניתן לשמוע מוזיקה לפי בקשה, בהחלט מנעים את הזמן.

לאחר טיפול השיזוף במכונה העפנו מבט במראה, התוצאה הייתה מיידית ומושלמת. מי צריך את השמש כאשר תוך מספר דקות אפשר לקבל שיזוף מדוגם?!

שיזוף סאני. עדי בן שטרית,
שיזוף סאני/עדי בן שטרית

הסתובבנו במכון וגילינו כי במקום ניתן לרכוש מגוון של קרמים לשיזוף ביתי, קרמים לשיזוף במכונה במחירים מצוינים, היה זה זמן טוב לשוחח עם הבעלים של המקום, עדן רומנו, ממנה למדנו כי היא מתמחה לא רק בשיזוף, אלא גם בטיפולי הרמת ריסים בשיטה המתקדמת של החברה הצרפתית המובילה "YumiLashes". עדן סיפרה לנו: "מאז ומתמיד אהבתי את עולם היופי והטיפוח נמשכתי לשיזוף, כבר בגיל 19 למדתי את תחום הציפורניים, לאחר שהתחתנתי ובזמן ההיריון, הרגשתי צורך להקים עסק משל עצמי, כזה שייתן מענה של שיזוף באיכות ובמקצועיות".

הלקוחות ששוחחנו איתן במכון סיפרו על יחס חם, אישי ומקצועי שמקבלות מעדן, על שיש להן מענה בכל עת, חלק ציינו כי מדובר בשיחות שכבר מזמן עברו את הקו של לקוחות, אלא שהיא הפכה חברה לכל דבר.

מכון שיזוף Sunny, הרגשנו את הוויב החמים והכייפי, התרשמנו מאיכות המכונות ושאר מוצרים, התלהבנו מהמקצועיות של הבעלים, להוריד את הכובע בפני עסק שהוא גאווה ישראלית.

לבירורים והזמנות: 054-797-3352

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף שיזוף סאני, בשיתוף שיזוף סאני
  • עוד באותו נושא:
  • שיזוף
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully