וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב החדשני והמסקרן - הונדה E

בשיתוף הונדה רחובות, בשיתוף הונדה רחובות

29.12.2019 / 11:08

הכירו את הדגם החדש של הונדה - הונדה E. עם מנוע חשמלי ועיצוב חדשני, זה הרכב האידיאלי לנסיעות עירוניות קלילות

הונדה E חוץ. ev-database,
הונדה E חוץ/ev-database

הונדה החלה לייצר דגם יוצא דופן, הונדה E, שהוא רכב חשמלי בעל תכונות ייחודיות. הדגם הוא קטן ממדים בדומה להונדה JAZZ, המנוע החשמלי אשר נבחר עבור הרכב החשמלי החדשני מותאם לנסיעות עירוניות קלילות וזריזות ולכן נוח וחסכוני מאד לשימוש הן בעיר והן מחוצה לה.

בטיחות ברכבי הונדה

כל דגמי הרכבים החדשים של הונדה מצוידים במערכות בטיחות הקיימות רק ברכבי הונדה לאחר שנים רבות של מחקר.

תכונות טכניות של הונדה E

דגם קומפקטי זה נמכר בגרסת האצ'בק והוא בעל חמש דלתות. אורכו של הרכב הוא כארבע מטר, רוחבו 1.75 מטר, גובהו כ - 1.5 מטר ומשקלו 1.400 ק"ג. רכב זה מכיל מנוע חשמלי שהספקו 152-134 כוח סוס.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

נראותה של הונדה E

הגימיק של URBAN הוא העובדה שהעיצוב הוא בסגנון רטרו והנראות שלו מזכירה דגם ישן של הונדה סיויק אשר נע בכבישים לפני עשרות שנים. החשיבה של המפעל היצרני הוא ליצור סדרה של כמה רכבים חשמליים והונדה E הוא הראשון מבניהם.

לתכנון ולבניית הקונספט המיוחד קדמו כמה שנים של חשיבה וסיעור מוחות כדי לבחון כמה אפשרויות של רכב ידידותי, אשר יהיה אהוד על הלקוחות.

הונדה E פנים. ev-database,
הונדה E פנים/ev-database

נראותו של פנים הרכב

לוח המכוונים הוא רחב מאד ומשתרע מחלון לחלון לכל רוחבו של הרכב. הוא מכיל חמישה מסכים, האחת מרכזת נתונים עבור הנהג, שני מסכים לצורך כיוון מערכות המדיה ושניים נוספים הם למעשה מראות הצד של המכונית.

בהפעלת מערכת המולטימדיה נעזרים בעוזרת אישית של הונדה אשר מסייעת תוך שימוש בזיהוי קולי והמערכת תומכת בסוגי הסמרטפונים השונים.

האבזור של הונדה E

המחשבה על נוחות מקסימלית הובילה את המתכננים להתקין ברכב החשמלי שקע לטעינה הממוקם במרכז הרכב לנוחות מרבית של טעינה הן מהצד הימני והן מהצד השמאלי, מנוע המבוסס על עיקרון הבעירה הפנימית, ידיות פתיחה שטוחות לדלתות, מראות צד המיוצרות בטכנולוגיה הדומה למצלמה ולכן המראות הן חלק אינטגרלי בתוך הרכב.

תשומת לב מיוחדת הקדישו מהנדסי הרכב לנושא הסוללה וההחלטה שהתקבלה היא על סוללה קטנה לאור התאמתו של רכב קומפקטי זה בעיקר לנסיעות עירוניות. התקנת סוללה גדולה הייתה מצריכה בנייה של רכב גדול יותר וזאת לא הייתה מטרתו של פרויקט זה.

הסוללה ממוקמת מתחת למושבים של הנוסעים, בחלק התחתון של הגלגלים. עקב המיקום הנוח היא יוצרת מרכז כובד נמוך וחלוקה זהה של המשקל משני צדי הרכב. עקב כך, למערכת ההיגוי יש מרחב גדול יותר כיוון שהמנוע אינו ממוקם לידו והדבר מאפשר לנהג יכולת תמרון הרבה יותר גבוהה ואפקטיבית החשובה במיוחד במקומות חניה קטנים בעיר, או בעת הצורך לבצע פניית פרסה חדה.

רכב הונדה E עדיין לא הגיע לישראל אך עם זאת ממתינים לכם מגוון רכבי הונדה חדשים ומתקדמים. הדגמים החדשים, החסכוניים והבטיחותיים בסוכנות המכירה של הונדה רחובות.

בשיתוף הונדה רחובות, בשיתוף הונדה רחובות
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully